AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

cliffs alsjeblieft? kan echt niet 11 pagina's bijlezen binnen deze tijd :s

Dat komt omdat de rest van dbb zijn vetpercentage onderraporteert, en zijn gewicht overraporteert. En hij zal wel lichte botbouw hebben ;)

lichte botbouw bestaat volgens mij niet... En ja dat kan ook... Heb zelf 16 % @ 97.7 @ 186 maar zie er niet zo uit... maar misschien ben ik meer monster als ik 8% heb :D

Aardig veel mensen die geen stem hebben uitgebracht nog

ik stem ook maar maxiamento

• Topic Starter Topic Starter
Misschien de Wolf ook een nachtje over laten slaan? Mja dit is wel een beetje vernacheld, stem op Max, maarja tis een burger. Als de wolf nu een burger pakt is het fokt. Maar hele pot een dag uitstellen is ook lame. Lork, bring us your wisdom.

stemmen tot 20u30.. uitstellen? why the fok :roflol:

Bring it on bishes, few minutes to go.. live or die.. make your choice

Laatst bewerkt:
orgineel voorlopig, mochten de volgende pagina's m'n stem veranderen post ik nog wel een keer maarja 2 minuten....... wil iig niet als niet-stemmer gezien worden want das ook ruk.

wut?? ga even inlezen, momentje

Laatst bewerkt:
:roflol: maxia stomme kloot

orgineel voorlopig, mochten de volgende pagina's m'n stem veranderen post ik nog wel een keer maarja 2 minuten....... wil iig niet als niet-stemmer gezien worden want das ook ruk.

Wat is dit nu voor idiote actie? Blijkbaar niet gelezen, ziet iemand stemmen op mij en jij denkt he ik stem ook orgineel.. lekker simpel..

Maxia ligt eruit, hij was burger

Ik stel voor dat maxia eruit ligt, ik een verhaal maak en we rustig verder spelen?

Terug
Naar boven