XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Wat is dit nu voor idiote actie? Blijkbaar niet gelezen, ziet iemand stemmen op mij en jij denkt he ik stem ook orgineel.. lekker simpel..

Tot het punt waar ik gelezen had leek met dat de beste optie man, simple as that.

Vind overigens wel grappig dat hoewel de reden voor verdenking richting Paris ruk was ze wel interessant reageert.

oh en sommiggen hier nemen dit spelletje echt iets te serieus zeg :rolleyes:

& dames

Tot het punt waar ik gelezen had leek met dat de beste optie man, simple as that.

Vind overigens wel grappig dat hoewel de reden voor verdenking richting Paris ruk was ze wel interessant reageert.

oh en sommiggen hier nemen dit spelletje echt iets te serieus zeg :rolleyes:

Spel? Noem jij dit een spel???
Vraag maar aan Max of hij dit ook een spel vind?

jongens ik ga stuk hier :roflol:

en nu voetbal :)

Mensen ga nou maar gewoon door met het spel ipv 6 pagina's door te blijven lullen over een uitval. Dat jullie het niet eens waren met me besluit is wel duidelijk. Laat het nu maar rusten ;) Veel plezier nog.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 21:00 ----------

Spel? Noem jij dit een spel???
Vraag maar aan Max of hij dit ook een spel vind?

Ik vind gewoon een spel hoor ;) maar als mensen tegen me uit gaan vallen wordt ik agressief.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 21:03 ----------

:kiss: voor al me vriendjes

Mensen ga nou maar gewoon door met het spel ipv 6 pagina's door te blijven lullen over een uitval. Dat jullie het niet eens waren met me besluit is wel duidelijk. Laat het nu maar rusten ;) Veel plezier nog.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 21:00 ----------

Ik vind gewoon een spel hoor ;) maar als mensen tegen me uit gaan vallen wordt ik agressief.

Sorry Max :heart:

Eindpost in spel 7 is gedropt. Alle hints zijn in t rood.

In b4 "jezus, die hints waren echt te moeilijk!"

nice, 11 pagina's verder... altijd lastig als je een leven naast ddb hebt. nog samenvattingen jongens? nog iemand getrollt of iemand waar we collectief op gaan stemmen?

• Topic Starter Topic Starter
2141.jpg

Na de toespraak van de burgemeester is het vertrouwen van elke dorpsbewoner ver te zoeken. Beschuldigingen gaan heen en weer. Een groot aantal van de bewoners houden zich stil, anderen gaan elkaar zwaar te lijf.

Het lijkt erop dat een vrouw in het dorp het onderspit gaat moeten delven. Paris vind het maar triest en verweerd zich.. nauwelijks.

Het blijft eventjes stil, iedereen is ten huize gekeerd om eventjes uit te rusten.

Het gevecht gaat blijkbaar verder op gezichtboek. Paris die veel op gezichtboek zit blijkt een fan te zijn van jongens in een bootje terwijl z1000 graag een foto van haar wil hebben.

In het dorp is het buiten muisstil totdat er een enorm gevloek door de straten vloeit: ‘potverdomme k*tROL’, maxiamento had weer eens met zijn vingers door het wc-papier gezeten en had een kledder stront op z’n vinger hangen.

Hij flipt volledig en roept voor het hele dorp in z’n tuintje: ‘Fok this dorp! Valsspeler, ik?! HAHAHAHA fok this shit’

ImbAatwork en een paar andere bewoners zijn nieuwsgierig wat er gaande is en zien Maxiamento een stofzuiger in z’n eigen hol duwen. “WTF ben je aan het doen?’, roept Robke Gé

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met een angstige glimlach steekt Maxiamento de stofzuiger in het stopcontact en zet hem aan:
“Dit dorp kan me gestolen worden jongens, ik kan het niet meer aan, IK BEN GEEN CULT IK BEN BURG…’

Maxia stuikt in elkaar, z'n organen weggezogen.

-------------------
Maxia is dood, hij was burger
HET IS NACHT
(ik verwacht een pm van Jigsaw, h**r, detective en drug addict)

De eerste die al is doorgedraaid door de zieke games van jigsaw. Hopen dat de detective de juiste kiest voor bescherming, want ik slaap niet zacht vannacht :o

hehe mooi verhaal

Krijgen we nu ook wat als we hints oplossen?

Jammer denk er wel 1 te zien, maar dan hou ik hem ff voor mezelf ;)

Terug
Naar boven