XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt niet gestemd tot het dag is :mad:

ook al is het voor te lachen, sommige flippen hier rap

Er wordt niet gestemd tot het dag is :mad:

ook al is het voor te lachen, sommige flippen hier rap

Ah ok, ma kben er pas in. Ik weet niet wat er is gebeurd tot nu toe en of het dag of nacht is :)

Eén ding is zeker, het ventiel van het voorwiel van de driewieler van Jigsaw... dat voorspelt onheil.

Ja dan ken je wel lachen kwarkphagget maar wat betekent t denk je ?

:eek: Mijn stem gaat naar Remiafca

Leg uit.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 22:23 ----------

Ah ok, ma kben er pas in. Ik weet niet wat er is gebeurd tot nu toe en of het dag of nacht is :)

Eén ding is zeker, het ventiel van het voorwiel van de driewieler van Jigsaw... dat voorspelt onheil.

T ventiel zou ook kunnen wijzen op t laten leeg lopen van de voorste wiel van Jigsaw dus hem/haar inbalans maken.. of is dat ver gezocht ?

iemand die de boel graag spaak ziet lopen. dusch; cultist

iemand die de boel graag spaak ziet lopen. dusch; cultist

Maar vraag je je dan niet af waarom hij t ventiel is ? Ventiel kan t band leeg laten lopen toch ..? Als cultist had je een betere omschrijving verwacht zoals, t stuur of gwn een wiel... Maar ventiel...

Dit is srs een belangrijke vraag.. voor de burgers althans.. naam onthul ik niet, ben alleen benieuwd naar de rol.

Zonder dat ventiel, loopt zijn band leeg en valt Jigsaw op zijn gezicht?

Dudes, was puur om met jullie te ****en. Ik ga uiteraard geen shit over mijn rol weggeven. Soz voor t ongemak :)

Wat een rare actie van Maxi... ???

Zonder dat ventiel, loopt zijn band leeg en valt Jigsaw op zijn gezicht?

Ja dat is t dus... Je kan t op 2 manier zien..

Ventiel is onderdeel van fiets van Jigsaw dus onderdeel van Jigsaw dus cultist of leugenaar

Of

Ventiel, band leeg laten lopen, Jigsaw gaat op zn bek. Dus ventiel is belangrijk dus degene heeft een belangrijke rol.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 22:43 ----------

Dudes, was puur om met jullie te ****en. Ik ga uiteraard geen shit over mijn rol weggeven. Soz voor t ongemak :)

Dan ben je b*ch & hoop ik dat je opgegeten word

Ja dat is t dus... Je kan t op 2 manier zien..

Ventiel is onderdeel van fiets van Jigsaw dus onderdeel van Jigsaw dus cultist of leugenaar

Of

Ventiel, band leeg laten lopen, Jigsaw gaat op zn bek. Dus ventiel is belangrijk dus degene heeft een belangrijke rol.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 22:43 ----------

Dan ben je b*ch & hoop ik dat je opgegeten word

OF

Ventiel is het eerste onderdeel van een fiets wat je kwijtraakt dus kun je mij kwijtraken

OF

ventiel is van rubber, dus rekbaar, dus ben ik ook rekbaar

OF

ventiel laat lucht door, dus ik laat lucht door.

Was gewoon met jullie aan t ****en. Wilde wel eens zien of iemand er ooit achter zou komen, maar had moeten weten dat jij sindsdien elke post van mij bekijkt in "select-mode". Dit zie je dus ook, kanjer! ; )

Check eindpost van kwarkvarken in weerwolfgame 7.. & dan heb ik t over de post waarin hij de hints oplost & zegt dat e mij de beste speler vond :D .... Nee ars.. check die post.. er staat dus in t wit.

Ik ben t ventiel van t voorwiel van Jigsaw..

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 22:46 ----------

Ja die zie ik ook

OF

ventiel is rond, dus jouw anus is rond

Terug
Naar boven