Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Gaat goed zo als de burgers één voor één afhaken omdat ze geen zin meer hebben... Volgende spelletjes de afhakers gewoon uitsluiten imo.

Waar blijft t dagverhaal Lork?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 13:22 ----------

Kane :wave: wie denk jij dat cultist/Jigsaw is?

Denk dat Kwarkvarken wel een goede rol gekregen heeft voor het 2x organiseren van de weerwolfgame.

Dus Jigsaw is niet onmogelijk...

Denk dat Kwarkvarken wel een goede rol gekregen heeft voor het 2x organiseren van de weerwolfgame.

Dus Jigsaw is niet onmogelijk...

Vind t een beetje vreemd dat Kane niet antwoorde.. hij houd zich lekkr op de achtergrond... he kane :wave2:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 13:44 ----------

Rob G wie is volgens jou cultist/Jigsaw.

Zelfde vraag voor Suicide Sid.

Ben benieuwd

Ik heb geen flauw idee Remi. Ik zie alleen maar een hele hoop rare post en geen verhaal. Tis me een beetje onduidelijk. Wel suf dat burgers er mee stoppen omdat ze geen zin meer hebben.

Ik zou niet durven Remi. Zou jij mij graag willen zien hangen dan?

Nog niet.. heb momenteel niet echt een aanknopingspunt...

Wat wel een aanknopingspunt is, is de aanval op mij vannacht door de Jigsaw..

Waarom wil de Jigsaw mij dood hebben?. De kans dat t een random keuze was is erg klein... t was dus een bewuste keuze,... maar waarom? Omdat ik Paris beschuldigde? Of omdat de Jigsaw een ervaren speler is & mij als bedreiging ziet....

Hoe denk jij erover Rob G?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:02 ----------

Weet het niet, enige dat ik weet is dat kwark je verdacht wou maken en dat vind ik verdacht. Maar ik heb het topic nu niet speciaal doorgelezen om iets gefundeerd te zeggen.

kwark wilde me niet verdacht maken... Kwark had t in t wit neergezet in in game 7 van die dragon... Hij had t neergezet in zn eindepost waarin hij de hints uitlegd... effe link opzoeken voor je

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:04 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-7-japanese-dragon-311271/index118.html

Check zn post waarin hij de hints uitlegt.. en dan helemaal onderaan... selecteer t onderste gedeeltje en je ziet staan "Ik ben t ventiel van t voorwiel van de driewieler van Jigsaw"

Nog niet.. heb momenteel niet echt een aanknopingspunt...

Wat wel een aanknopingspunt is, is de aanval op mij vannacht door de Jigsaw..

Waarom wil de Jigsaw mij dood hebben?. De kans dat t een random keuze was is erg klein... t was dus een bewuste keuze,... maar waarom? Omdat ik Paris beschuldigde? Of omdat de Jigsaw een ervaren speler is & mij als bedreiging ziet....

Hoe denk jij erover Rob G?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:02 ----------

kwark wilde me niet verdacht maken... Kwark had t in t wit neergezet in in game 7 van die dragon... Hij had t neergezet in zn eindepost waarin hij de hints uitlegd... effe link opzoeken voor je

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:04 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-7-japanese-dragon-311271/index118.html

Check zn post waarin hij de hints uitlegt.. en dan helemaal onderaan... selecteer t onderste gedeeltje en je ziet staan "Ik ben t ventiel van t voorwiel van de driewieler van Jigsaw"

Hmm, toch blijft het een vreemde actie van quark.

Waarom beschuldigde je Paris? Weet je iets meer over haar?

Ik zou niet weten waarom de Jigsaw jou dood wilt hebben. Ik vindt op dit moment alle stemmen nogal vaag, Maxi begon als een freakshow te spelen met allerlei beschuldigingen die uit het niets kwamen. Jij ging hier een beetje in mee. Verder kan hij gewoon de meest actieve spelers uit kiezen, volgens jouw theorie zouden die snel gepakt worden.

Hmm, toch blijft het een vreemde actie van quark.

Waarom beschuldigde je Paris? Weet je iets meer over haar?

Nope...

T punt is dat de spelleider de rollen vaak bewust verdeeld.... De rol wolf word vaak gegeven aan onopvallende mensen. In mijn spel was dat Roth.. Hij was nieuw dus zijn spel is niet te peilen als je begrijpt wat ik bedoel..

Kijk als ik wolf zou zijn, dan hou je je liever een beetje buiten beschouwing. Hoe actiever je bent, hoe meer aandacht je naar je toe trekt. Iedereen weet dat ik actief ben... ben ik dus wolf dan zou dat dus een nadeel zijn en zou ik minder actief op moeten stellen, MAAR de ervaren spelers zal dat opvallen dus mijn gedrag is te peilen. Roth was nieuw dus zijn speelwijze was onbekend.. Paris is nieuw dus haar speelwijze is ook onbekend... Mijn verwachtingen gaan dus uit dat de Jigsaw gegeven is aan een rustig persoon.. En de cultisten meer de ervaren spelers zijn...

Thielen, Rob G, Markrot, Suicide Sid, kwark etc. T zou fantastisch voor de cultisten zijn mocht er geen 1 cultist voorkomen in t net opgenoemde rijtje, maar ik betwijfel t..

Daarnaast vraag ik me af... Waarom werd ik uitgekozen als Target voor JigSaw?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:17 ----------

Ik zou niet weten waarom de Jigsaw jou dood wilt hebben. Ik vindt op dit moment alle stemmen nogal vaag, Maxi begon als een freakshow te spelen met allerlei beschuldigingen die uit het niets kwamen. Jij ging hier een beetje in mee. Verder kan hij gewoon de meest actieve spelers uit kiezen, volgens jouw theorie zouden die snel gepakt worden.

Wat denk je dat mijn rol is ?

idd, ik ga nooit wolf mogen zijn. Ik word altijd opgehangen omdat ik een grote mond heb :(
Raarmaarwaar, ben liefst van al nog burger :)

idd, ik ga nooit wolf mogen zijn. Ik word altijd opgehangen omdat ik een grote mond heb :(
Raarmaarwaar, ben liefst van al nog burger :)

dit dus... Vind t leuker om cultisten te jagen dat er 1 te zijn... Burger hebben t ook een stuk moeilijker imo...

haha true story sid, helaas....

maar wat jullie zeggen is wel waar, cultisten mogen al via pm overleggen.
Veel ervaring bij de cultisten = minder ervaring bij de burgers.
Ervaring+overleggen = gold kijk maar naar potje 5 en 7.

Ik durf nog niemand eigenlijk als cultist aan te wijzen.. Woopy en Remi vallen dus waarschijnlijk sowieso buiten de boot. Ben benieuwd of we nog een verhaaltje kunnen verwachten voor 20.30.
Hoop dat er zodalijk wat actie komt en er enkele stemmen gaan vallen!

Verhaaltje zou niet verkeerd zijn idd.

Tja, moeten we openlijk speculeren over jouw rol? Je bent gisteren target geweest en hebt het overleefd. That kinda narrows it down doesn't it?

Zeker...was gewoon benieuwd naar je antwoord... Maar openlijk speculeren mag... Uiteraard zullen de cultisten hiervan al op de hoogte zijn... In principe verkeer ik nu dus in een veilige status... Moet alleen bang zijn voor JigSaw, maar als de detective me nog een x beschermt heb ik niks te vrezen.

Zeker...was gewoon benieuwd naar je antwoord... Maar openlijk speculeren mag... Uiteraard zullen de cultisten hiervan al op de hoogte zijn... In principe verkeer ik nu dus in een veilige status... Moet alleen bang zijn voor JigSaw, maar als de detective me nog een x beschermt heb ik niks te vrezen.

alleen het enorme risico dat de detective je beschermd maakt je al een onwaarschijnlijk target nu :cool: (ja ik bedoelde target XD)

maar zonder verhalen hebben we weinig om vanuit te gaan.

Stel je trouwens voor als kwark zijn "nephint" gewoon echt zou zijn en hij ons keihard trollt door het eigenlijk te verklappen maar zo verwarring te veroorzaken.

Terug
Naar boven