- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat Kwarkvarken wel een goede rol gekregen heeft voor het 2x organiseren van de weerwolfgame.
Dus Jigsaw is niet onmogelijk...

Ik heb geen flauw idee Remi. Ik zie alleen maar een hele hoop rare post en geen verhaal. Tis me een beetje onduidelijk. Wel suf dat burgers er mee stoppen omdat ze geen zin meer hebben.
Ik zou niet durven Remi. Zou jij mij graag willen zien hangen dan?
Weet het niet, enige dat ik weet is dat kwark je verdacht wou maken en dat vind ik verdacht. Maar ik heb het topic nu niet speciaal doorgelezen om iets gefundeerd te zeggen.
Nog niet.. heb momenteel niet echt een aanknopingspunt...
Wat wel een aanknopingspunt is, is de aanval op mij vannacht door de Jigsaw..
Waarom wil de Jigsaw mij dood hebben?. De kans dat t een random keuze was is erg klein... t was dus een bewuste keuze,... maar waarom? Omdat ik Paris beschuldigde? Of omdat de Jigsaw een ervaren speler is & mij als bedreiging ziet....
Hoe denk jij erover Rob G?
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:02 ----------
kwark wilde me niet verdacht maken... Kwark had t in t wit neergezet in in game 7 van die dragon... Hij had t neergezet in zn eindepost waarin hij de hints uitlegd... effe link opzoeken voor je
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:04 ----------
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-7-japanese-dragon-311271/index118.html
Check zn post waarin hij de hints uitlegt.. en dan helemaal onderaan... selecteer t onderste gedeeltje en je ziet staan "Ik ben t ventiel van t voorwiel van de driewieler van Jigsaw"
Hmm, toch blijft het een vreemde actie van quark.
Waarom beschuldigde je Paris? Weet je iets meer over haar?
Ik zou niet weten waarom de Jigsaw jou dood wilt hebben. Ik vindt op dit moment alle stemmen nogal vaag, Maxi begon als een freakshow te spelen met allerlei beschuldigingen die uit het niets kwamen. Jij ging hier een beetje in mee. Verder kan hij gewoon de meest actieve spelers uit kiezen, volgens jouw theorie zouden die snel gepakt worden.
idd, ik ga nooit wolf mogen zijn. Ik word altijd opgehangen omdat ik een grote mond heb
Raarmaarwaar, ben liefst van al nog burger![]()
Tja, moeten we openlijk speculeren over jouw rol? Je bent gisteren target geweest en hebt het overleefd. That kinda narrows it down doesn't it?
Zeker...was gewoon benieuwd naar je antwoord... Maar openlijk speculeren mag... Uiteraard zullen de cultisten hiervan al op de hoogte zijn... In principe verkeer ik nu dus in een veilige status... Moet alleen bang zijn voor JigSaw, maar als de detective me nog een x beschermt heb ik niks te vrezen.
(ja ik bedoelde target XD)