XXL Nutrition

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Ik durf nog niemand eigenlijk als cultist aan te wijzen.. Woopy en Remi vallen dus waarschijnlijk sowieso buiten de boot. Ben benieuwd of we nog een verhaaltje kunnen verwachten voor 20.30.
Hoop dat er zodalijk wat actie komt en er enkele stemmen gaan vallen!

Waarom zouden ze buiten de boot vallen? omdat remi beschermd werd door de jager?
de jaget heeft evenveel info als ons! en waarom woopy niet? vanwege die hint? kan ook slechte rol zijn.

@remi waarom vraag je iedereen wie hij denkt dat de cults zijn?
slaat nu nog nergens op!

Mijn post in het wit was puur een test om te kijken of iemand nog steeds al mijn posts controleerd, had moeten weten dat het uiteraard remi zou zijn die het zou opvallen. Verder geen bedoelingen ofzo bij gehad, vandaar dat ik het zo omslachtig deed ...van...van...van... om zo eventuele verdachtmakingen te voorkomen. Maar dat heeft niet geholpen gezien jouw stem :(

Oooooooh sorry, wilde je niet kwetsen :( Je krijgt een kusje van me.

Trouwens begin hier al omkoopkarma te krijgen :mad:

Ik vind het nog steeds raar dat de Spelleider de rollen zelf uit kiest. Het is toch veel logischer en leuker om het lot te laten beslissen. Nu zitten mensen te gissen naar rollen adhv voorgaande spelletjes etc.

Waarom zouden ze buiten de boot vallen? omdat remi beschermd werd door de jager?
de jaget heeft evenveel info als ons! en waarom woopy niet? vanwege die hint? kan ook slechte rol zijn.

slaat nu nog nergens op!

Tuurlijk slaat t ergens op... Ben benieuwd naar de reacties..

Ik vind het nog steeds raar dat de Spelleider de rollen zelf uit kiest. Het is toch veel logischer en leuker om het lot te laten beslissen. Nu zitten mensen te gissen naar rollen adhv voorgaande spelletjes etc.

zouden inderdaad in volgende potjes een onlinesysteem ofzo kunnen gebruiken. Soort van digitale grabbelton ofzo?

@sid, hoezo omkoop karma? wie speelt er vals!?

slaat nu nog nergens op!
Hij hoeft toch niet beschermd te worden door je jager, er is ook een nieuwe rol "Psychopaat". Een burger die kans heeft een aanval van Jigsaw te overleven

---------- Post added 2 July 2012 at 15:18 ----------

Inderdaad.. Met sommige rollen is het belangrijk dat het zeker is dat hij wordt toebedeeld aan een actieve speler, maar de rest zou gewoon willekeur moeten zijn.

Hij hoeft toch niet beschermd te worden door je jager, er is ook een nieuwe rol "Psychopaat". Een burger die kans heeft een aanval van Jigsaw te overleven

---------- Post added 2 July 2012 at 15:18 ----------

Inderdaad.. Met sommige rollen is het belangrijk dat het zeker is dat hij wordt toebedeeld aan een actieve speler, maar de rest zou gewoon willekeur moeten zijn.

ohja inderdaad die nieuwe rol is er.
Dan zullen we denk ik toch echt het verhaal nodig hebben. Where are you lork?

Imo, moet het 100% willekeurig. Een minder actieve speler die ene vette rol krijgt gaat ineens actiever spelen. En puur inactieve mensen horen bij voorbaat al uitgesloten te worden. (al snap ik het als je geen risico wil lopen dat het hele verspel verziekt wordt door een inactivo)

Maar het is jammer als mensen gaan speculeren: deze man was eerst dit, dus dan zal hij nu wel dit zijn. Beste is gewoon de willekeur, dit ging bij mijn spel ook goed.

Imo, moet het 100% willekeurig. Een minder actieve speler die ene vette rol krijgt gaat ineens actiever spelen. En puur inactieve mensen horen bij voorbaat al uitgesloten te worden. (al snap ik het als je geen risico wil lopen dat het hele verspel verziekt wordt door een inactivo)

Maar het is jammer als mensen gaan speculeren: deze man was eerst dit, dus dan zal hij nu wel dit zijn. Beste is gewoon de willekeur, dit ging bij mijn spel ook goed.

Eens. Het is toch heel normaal dat dit gewoon random gaat zoals het hoort bij een spelletje. Ik stond er wel een beetje van te kijken dat spelleiders het zelf uitkiezen om zo een leuker spel te creëren. Wat Markrot zegt, als het totaal willekeurig gaat is het spel veel dynamischer. Maarja, genoeg hier over.

Eens. Het is toch heel normaal dat dit gewoon random gaat zoals het hoort bij een spelletje. Ik stond er wel een beetje van te kijken dat spelleiders het zelf uitkiezen om zo een leuker spel te creëren. Wat Markrot zegt, als het totaal willekeurig gaat is het spel veel dynamischer. Maarja, genoeg hier over.
Ja en je maakt het de wolf etc ook moeilijker.. Als hij nu al van veel mensen kan zeggen dat ze sowieso geen belangrijke rol, of juist wel hebben...

Veel gebeurt weer hierzo.

Nu, z1000 p*ssy zegt dat hij bedreigd werd, zie hier niks van op Poppins acc hoor, alleen dat hij zijn bek moet houden. Overdrijven is ook een sport.

Hints zoeken via de plaatjes is wel een idee ja.. Ik had dat eerste plaatje ook opgezocht die dat lege blaadje verhaal stond. Vond het sowieso raar dat de code B was, de ad was van een naam die begon met een B, en de twee biedingen eronder begonnen ook met een B. Maar vond het ook beetje te vergezocht. Namen waren Bart en Benny en nogwat.

Ik wacht op het verhaal!

In de openingspost staat trouwens nog deze zin:

Op de grond vind hij toch wel geen cassettespeler zeker. Buffel speelt deze af, krijgt een boodschap te horen dat hij 10min te tijd heeft om uit deze gaskamer te raken. Jigsaw was echt een fan van hitler.

Dat laatste stukje in het klein.. Misschien dat dat als hint bedoeld is?

Snap niet dat er nog zo gesteund wordt op hints. Tot nu toe heeft dat op een zeldzaam geval na alleen maar miserie opgeleverd. (zie het uitstemmen van die retarded samurai vorig spelletje, en nog zo veel meer voorbeelden).

Snap niet dat er nog zo gesteund wordt op hints. Tot nu toe heeft dat op een zeldzaam geval na alleen maar miserie opgeleverd. (zie het uitstemmen van die retarded samurai vorig spelletje, en nog zo veel meer voorbeelden).
Die hints van kwark waren dan ook echt ondoenlijk...

Lork zijn wel wat easier als je mij vraagt.. Die van Woopy is toch ook al opgelost? Verder heb ik bij twee personen sterke vermoedens op een hint die ik beter niet openbaar zeg.

• Topic Starter Topic Starter
eventjes tussen het werk door:

hints zijn niet al te moeilijk, vorige potjes is gebleken dat niemand meer zoekt als na een paar verhalen en toch maar gokt. Maar moest maxia niet aangekomen zijn dat b het paswoord was, dan had de helft het nog niet gevonden..

het uitdelen van rollen is gebeurd door de onschuldige hand van mn mama :o
Volledig at random dus

Die hints van kwark waren dan ook echt ondoenlijk...

Lork zijn wel wat easier als je mij vraagt.. Die van Woopy is toch ook al opgelost? Verder heb ik bij twee personen sterke vermoedens op een hint die ik beter niet openbaar zeg.

Wat is nou t nut om dit te vertellen?

Terug
Naar boven