Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

alleen het enorme risico dat de detective je beschermd maakt je al een onwaarschijnlijk risico nu :cool:

maar zonder verhalen hebben we weinig om vanuit te gaan.

Stel je trouwens voor als kwark zijn "nephint" gewoon echt zou zijn en hij ons keihard trollt door het eigenlijk te verklappen maar zo verwarring te veroorzaken.

Klopt... maar als de hint echt was... waarom zou een cultist een hint geven over zichzelf... is nergens voor nodig... Als kwark een belangrijke rol heeft , good side, dan zou t logischer zijn omdat ie dan zo zoekt naar vertrouwen/vertrouwelingen... Maargoed sluit niks uit momenteel

alleen het enorme risico dat de detective je beschermd maakt je al een onwaarschijnlijk target nu :cool: (ja ik bedoelde target XD)

maar zonder verhalen hebben we weinig om vanuit te gaan.

Stel je trouwens voor als kwark zijn "nephint" gewoon echt zou zijn en hij ons keihard trollt door het eigenlijk te verklappen maar zo verwarring te veroorzaken.

Jigsaw zal eerst de detective moeten vinden vooraleer hij Remi kan martelen. Dus remi zit even safe.:cool:

mocht, met nadruk op mocht het echt zijn dan zou het of de leugenaar of iets anders mogelijk roddelaar oid kunnen zijn.

Maar kan natuurlijk ook gewoon gein van kwarkie zijn natuurlijk.

Overigens vond ik de plotselinge reactie van Paris wel heer erg cliché inactieve cult reactie. Maar daar heb ik voor de rest totaal geen ondersteuning voor.
edit: eigenlijk precies zo'n zelfde reactie als die feedback gaf in potje 5

Laatst bewerkt:
mocht, met nadruk op mocht het echt zijn dan zou het of de leugenaar of iets anders mogelijk roddelaar oid kunnen zijn.

Maar kan natuurlijk ook gewoon gein van kwarkie zijn natuurlijk.

Overigens vond ik de plotselinge reactie van Paris wel heer erg cliché inactieve cult reactie. Maar daar heb ik voor de rest totaal geen ondersteuning voor.
edit: eigenlijk precies zo'n zelfde reactie als die feedback gaf in potje 5

Ik ga seffens (rond 16.30) wel mijn definitieve stem moeten inbrengen, want denk dat ik te laat thuis ga zijn om anders nog te stemmen. Jullie denken dus quark of paris? Ja, sorry, ben kei moe van amper te slapen... kan niet voor mezelf denken op dit moment.

Vind t een beetje vreemd dat Kane niet antwoorde.. hij houd zich lekkr op de achtergrond... he kane :wave2:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 13:44 ----------

Rob G wie is volgens jou cultist/Jigsaw.

Zelfde vraag voor Suicide Sid.

Ben benieuwd
net bijgelezen man :o

Ik ga seffens (rond 16.30) wel mijn definitieve stem moeten inbrengen, want denk dat ik te laat thuis ga zijn om anders nog te stemmen. Jullie denken dus quark of paris? Ja, sorry, ben kei moe van amper te slapen... kan niet voor mezelf denken op dit moment.

paris kan geprobeerd worden voor het type reactie dat er vandaag op zou volgen, maar ik heb eigenlijk nog geen flauw idee (mede omdat er nog geen verhaal is).

paris kan geprobeerd worden voor het type reactie dat er vandaag op zou volgen, maar ik heb eigenlijk nog geen flauw idee (mede omdat er nog geen verhaal is).

Origineel zegt wel ergens, lees ik net, dat als maxi burger is dat we hem er uit mogen stemmen. Misschien moeten we dat maar doen? Allé, kbedoel, hij vraagt er om en wij weten niet beter ???

Origineel zegt wel ergens, lees ik net, dat als maxi burger is dat we hem er uit mogen stemmen. Misschien moeten we dat maar doen? Allé, kbedoel, hij vraagt er om en wij weten niet beter ???

dit is vaak iets wat burgers zeggen, of in ieder geval cultisten nemen zo'n risico niet early game lijkt me.

no offense sid maar zoiets laten doorzetten op een punt waar er nog maar zo weinig info uberhaupt kan zijn vind ik typische cultmoves (win-win zeg maar) :rolleyes:

Je harde agressieve manier van spelen.
Opjutten van mensen om op mij te stemmen zonder daar ook maar een goede reden van te hebben
Vertellen dat je een burger bent en het heel stom zou zijn jou eruit te stemmen...

Als jullie op Max stemmen en hij blijkt goed stem dan morgen maar op mij.....

dit

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 14:50 ----------

dit is vaak iets wat burgers zeggen, of in ieder geval cultisten nemen zo'n risico niet early game lijkt me.

no offense sid maar zoiets laten doorzetten op een punt waar er nog maar zo weinig info uberhaupt kan zijn vind ik typische cultmoves (win-win zeg maar) :rolleyes:

:tanden:

vind het probleem altijd met spelers als jou en remi dat als jullie goed zijn dan wil ik jullie er niet uit omdat jullie tenminste nuttige hulp zijn dan. Maar als jullie evil zijn zijn jullie sterke tegenstanders. Dus krijgen jullie ook al snel wat meer tijd van me dan anderen om jullie te "bewijzen".

Ik stem Thielen.. zn reacties lijken me gespeeld.

Thielen, stemmen op mij is zinloos aangzn iedereen ondertussen wel weet dat ik an de Good side zit...mocht je met goede argumenten komen voor een ander persoon dan zal ik mijn keuze herzien. ;)

Thielen, stemmen op mij is zinloos aangzn iedereen ondertussen wel weet dat ik an de Good side zit...mocht je met goede argumenten komen voor een ander persoon dan zal ik mijn keuze herzien. ;)
Niet dat ik dit in twijfel wil trekken, maar kan je dit even verklaren? Ben nog niet 100% mee vandaar.

Denk dat het spelletje gaat losbarsten :roflol:

It has beguuuuuuuuuuun

Remi als je m'n posts zou lezen dan zeg ik juist dat ik nog helemaal niets weet.

Maar hoezo ben jij zeker goodside?, ik bedoel ik vermoed ook dat je goed bent dit potje maar er is geen zekerheid vorige keer werd je ook beschermd het 1e rondje.

Vind alleen Sid z'n idee om orgineel dan maar af te maken niet slim omdat dat in voorgaande potjes vaak tot 2 burgers eruit heeft geleid en de cults dan lachend hebben zitten toekijken.

Remi als je m'n posts zou lezen dan zeg ik juist dat ik nog helemaal niets weet.

Vind alleen Sid z'n idee om orgineel dan maar af te maken niet slim omdat dat in voorgaande potjes vaak tot 2 burgers eruit heeft geleid en de cults dan lachend hebben zitten toekijken.

Dan stemmen we maar niet op origineel. Het is niet dat we Maxi zo hard missen dat we hem willen wreken.

@ maxi: :trollface:

Hmm, toch blijft het een vreemde actie van quark.

Mijn post in het wit was puur een test om te kijken of iemand nog steeds al mijn posts controleerd, had moeten weten dat het uiteraard remi zou zijn die het zou opvallen. Verder geen bedoelingen ofzo bij gehad, vandaar dat ik het zo omslachtig deed ...van...van...van... om zo eventuele verdachtmakingen te voorkomen. Maar dat heeft niet geholpen gezien jouw stem :(

Nope...

T punt is dat de spelleider de rollen vaak bewust verdeeld.... De rol wolf word vaak gegeven aan onopvallende mensen. In mijn spel was dat Roth.. Hij was nieuw dus zijn spel is niet te peilen als je begrijpt wat ik bedoel..

Kijk als ik wolf zou zijn, dan hou je je liever een beetje buiten beschouwing. Hoe actiever je bent, hoe meer aandacht je naar je toe trekt. Iedereen weet dat ik actief ben... ben ik dus wolf dan zou dat dus een nadeel zijn en zou ik minder actief op moeten stellen, MAAR de ervaren spelers zal dat opvallen dus mijn gedrag is te peilen. Roth was nieuw dus zijn speelwijze was onbekend.. Paris is nieuw dus haar speelwijze is ook onbekend... Mijn verwachtingen gaan dus uit dat de Jigsaw gegeven is aan een rustig persoon.. En de cultisten meer de ervaren spelers zijn...

Thielen, Rob G, Markrot, Suicide Sid, kwark etc. T zou fantastisch voor de cultisten zijn mocht er geen 1 cultist voorkomen in t net opgenoemde rijtje, maar ik betwijfel t..

Daarnaast vraag ik me af... Waarom werd ik uitgekozen als Target voor JigSaw?

Wat denk je dat mijn rol is ?

Ik verdenk jou in ieder geval niet. Je bent een goede speler, dat zeker. En ik verwacht dat jizzsaw dat ook weet, iemand die dus ervaring heeft met het spel... Misschien dat we hierdoor paris kunnen uitsluiten als jazzsaw.

Ik heb vorige spel de rollen enigszins bewust gekozen, waarbij ik ben begonnen met de cultisten. Uit de lijst overgebleven spelers de belangrijke goede rollen gedaan en daarna pas de draak. Woopy was daarbij mijn keus ivm rustig maar wel actief genoeg. Een onopvallende speler inderdaad.

Nu maar hopen dat lork toch met een verhaal komt, anders zijn we nog helemaal niets opgeschoten met gisteren...

Terug
Naar boven