AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Het enige wat tot nu toe in de buurt van reele verdenking komt is die van 00 = 1m is starter20...

Daarnaast is starter20 ook half inactief

Die hint gaat niet over starter. Gaat over iemand goeds.

Denk dat ik ook bij mijn eerste gevoel ga blijven en starter20 stemmen. Bij deze, aangezien ik niet weet of ik nog mee kan lezen komende uur.

Starter20

Die hint gaat niet over starter. Gaat over iemand goeds.

Denk dat ik ook bij mijn eerste gevoel ga blijven en starter20 stemmen. Bij deze, aangezien ik niet weet of ik nog mee kan lezen komende uur.

Starter20
waarom verwijst hij naar een goede dan?

Ik neig deze ronde ook naar starter..
Hij zou ook goed kunnen zijn maar willen we deze trol tot het einde houden..?

Wat the **** voor een loze argumentatie weer, en dan word ik achterlijk genoemd :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:39 ----------

Nee juist niet... ik weet dat ik binnenkort de lul ben.. drm wil ik een x duidelijkheid....

We kunnen wel 5 uur achter elkaar gaan discussieren maar dat lijd er alleen maar toe dat strax iedereen verdacht is.. terwijl als we gelijk stemmen de onopvallendheden veel duidelijker te zien zijn.. Dat jij drm de lul bent, das dan jmmr.... Nu twijfel ik over jou Identiteit. die van Kwark, Rob G en Suicide Sid. Der zal vast ergens nog een cultist rondzwerven maargoed. T probleem is.. ik stemde eerst op Rob G.. Uiteindelijk haal ik mn stem weg, maar mn twijfel over Rob G is daarmee niet weggenomen dus ik blijf twijfelen.. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik niet steeds mn stem ga wissele omdat er daardoor steeds meer mensen komen waarvan ik twijfel.. dus wil ik duidelijkheid & zodoende kies ik Daster

http://www.youtube.com/watch?v=TM-G0bkl8MQ

Ik weet dat je goed bent, hoor Remi... Mocht ik dat niet geweten hebben... ik stemde op jou! (mijn stem staat nog op jou, weet nog niet wie...)

Tssnstand iemand?

Waarom zijn de meeste zo stil een half uur voor de deadline?

Ik vindt het erg moeilijk stemmen nu. Enige wat ik zelf verdacht vind is de stem van IMBAatwork, maarja die staat op mij, dus ja. De verklaring voor de 00=1m hint vind ik nog niet overtuigend genoeg om starter er uit te zetten, al is zijn verdediging niet echt legendary. Lastige ronde weer.

Ik vindt het erg moeilijk stemmen nu. Enige wat ik zelf verdacht vind is de stem van IMBAatwork, maarja die staat op mij, dus ja. De verklaring voor de 00=1m hint vind ik nog niet overtuigend genoeg om starter er uit te zetten, al is zijn verdediging niet echt legendary. Lastige ronde weer.

Volgens Paris is er een andere verklaring voor de hint.

starter20

Daar ben ik dan benieuwd naar. Ze stemt wel op starter dus dat is wel vreemd.

Ik stem op hem omdat hij zich bijna niet verdedigd tegenover de beschuldigingen, er werd ook al gezegd dat hij zich een beetje op de achtergrond houdt, en hij houdt zich blijkbaar ook niet echt bezig met serieus stemmen want hij stemt op mij omdat mijn avatar een 'nice pair' heeft. Vind het gewoon beetje verdacht.
Heb het gevoel dat hij gewoon nog niet weet wie er aan zijn kant staan (goed of slecht, i dunno) en dat hij stilletjes afwacht tot er minder spelers zijn. Maar hey, ik weet ook niks.

Jij neemt hem voor hem op? CULT!!

ik zal zeggen dat die opmerking alles behalve met mogelijke verdachten te maken had en ik wil hem er niet minder verdacht op maken.
Maar vind het gewoon lullig om die ene keer dat die een klein beetje serieus doet hem nog een troll te noemen en hem om die reden eruit te willen.

Voor de rest vind ik starter20 niet eens zo'n slechte keuze.

Bwa, vind ik een slecht argument, Paris. Maar ik ga met je mee. Op Remi mijn stem houden is toch onzinning: we weten allemaal dat hij goed is. Van starter20 weet ik het niet. Maar ja, de stemming wordt op helemaal niets gebaseerd, ik zou zo maar eens zonder reden als volgende er uit gestemd kunnen worden.

starter20

....

Nou der zijn veel mensen die niet gestemd hebben zo te zien.. klasse

Terug
Naar boven