Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Ik ben nog wat aan het doorzoeken op een (misschien) hint in het eerste verhaal. Vond die 10 586 beetje te random, dus heb even daarop gezocht. Als het een datum is is het een 26jarige, vind niet echt iets dat hierop volgt, beetje weak om dan de 26jarigen (ja woopie en starter20) eruit te halen terwijl het op niks gebaseerd is.

Als het geen datum is en je kijkt naar het andere getal dat in die post staat, de 10 (van tien minuten tijd) en je kijkt naar het tiende plaatje dat je krijgt bij afbeeldingen bij 10 586; kom ik uit op gereedschap van ene Robertnogwat..

Muntje opgooien voor Daster of jimbooo?
daster disaster :p?

Ik wil wel gokken op Daster.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 18:08 ----------

Iemand een overzicht op welke pagina's de verhalen staan?

ik gok op orgineel , zijn stemgedrag en posts zijn mij steeds iets te toevallig..
ik weet zelf ook dat dit enkel speculeren is dus als je betere stem hebt wil ik best switchen
.

Ik wil wel gokken op Daster.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 18:08 ----------

Iemand een overzicht op welke pagina's de verhalen staan?

Pagina 1...

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 18:13 ----------

ik gok op orgineel , zijn stemgedrag en posts zijn mij steeds iets te toevallig..
ik weet zelf ook dat dit enkel speculeren is dus als je betere stem hebt wil ik best switchen
.

daster

.

Iets te toevallig? verklaar je nader?
En mijn stemgedrag? Wat is daar mis mee?
De eerste ronde stemde ik Max, lijkt me dat dit niet vreemd is
Gister stemde ik FB, achteraf stom, maar sta nog steeds achter me motivatie om haar te stemmen.

Ok dan Daster it is.

En random stemmen slaat nergens op. Remi denkt vrij spel te hebben nu hij 1x de Jigsaw actie heeft overleefd...
Niet dat er überhaupt veel argumenten tegen wie dan ook pleiten. Maar ik vind Orgineel en IMBA meest verdacht tot nu toe

---------- Post added 3 July 2012 at 18:16 ----------

Mijn stem: Orgineel

En random stemmen slaat nergens op. Remi denkt vrij spel te hebben nu hij 1x de Jigsaw actie heeft overleefd...
Niet dat er überhaupt veel argumenten tegen wie dan ook pleiten. Maar ik vind Orgineel en IMBA meest verdacht tot nu toe

Nee juist niet... ik weet dat ik binnenkort de lul ben.. drm wil ik een x duidelijkheid....

We kunnen wel 5 uur achter elkaar gaan discussieren maar dat lijd er alleen maar toe dat strax iedereen verdacht is.. terwijl als we gelijk stemmen de onopvallendheden veel duidelijker te zien zijn.. Dat jij drm de lul bent, das dan jmmr.... Nu twijfel ik over jou Identiteit. die van Kwark, Rob G en Suicide Sid. Der zal vast ergens nog een cultist rondzwerven maargoed. T probleem is.. ik stemde eerst op Rob G.. Uiteindelijk haal ik mn stem weg, maar mn twijfel over Rob G is daarmee niet weggenomen dus ik blijf twijfelen.. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik niet steeds mn stem ga wissele omdat er daardoor steeds meer mensen komen waarvan ik twijfel.. dus wil ik duidelijkheid & zodoende kies ik Daster

Ik kan ook niet begrijpen waarom iedereen maar zo achter Remi aanhobbelt..
Ben er nog steeds niet 100% van dat hij goed is.

Ik heb ook helemaal nog geen reden om op jou te stemmen, ga dit dan ook nog niet doen.

Ik kan ook niet begrijpen waarom iedereen maar zo achter Remi aanhobbelt..
Ben er nog steeds niet 100% van dat hij goed is.

Ik heb ook helemaal nog geen reden om op jou te stemmen, ga dit dan ook nog niet doen.

Iedereen die een beetje nadenkt kan mijn identiteit achterhale... zo moeilijk is t allemaal niet

Waarom ben ik nou weer verdacht?
Kan iemand mij dit uitleggen???

Twijfel om nu mee te gaan en Daster te zeggen of Orgineel. Volgens mij weet Orgineel wel meer dan hij laat blijken.

Twijfel om nu mee te gaan en Daster te zeggen of Orgineel. Volgens mij weet Orgineel wel meer dan hij laat blijken.

Wat moet ik laten blijken. Ieder die de vorige rondes heeft gelezen dan wel mee heeft gedaan weet wel wat ik ben, verwacht ik.

Slaat nergens op om ongefundeerd om mij te stemmen.

Remi roept gewoon een paar willekeurige namen over wie hij twijfelt zonder enige argumentatie. Dat het vrij zeker is dat hij burger is betekent niet automatisch dat iedereen als een kip zonder kop achter hem aan moet hobbelen. (Misschien is het wel gewoon een cultist beschermt door de jager, dat blijkt niet goed uit het verhaal)
Ik voel me er zelf iig een stuk beter bij als er ten minste een vorm van enige argumentatie bij mn stem komt

Ik stem nog niet, waarschijnlijk wel nog voor vanavond. Ik heb t idee dat iemand zijn/haar mond voorbij gaat praten...

Slaat nergens op om ongefundeerd om mij te stemmen.

Remi roept gewoon een paar willekeurige namen over wie hij twijfelt zonder enige argumentatie. Dat het vrij zeker is dat hij burger is betekent niet automatisch dat iedereen als een kip zonder kop achter hem aan moet hobbelen. (Misschien is het wel gewoon een cultist beschermt door de jager, dat blijkt niet goed uit het verhaal)
Ik voel me er zelf iig een stuk beter bij als er ten minste een vorm van enige argumentatie bij mn stem komt

blijkt 100% uit het verhaal en is nog eens bevestigd door lork dat het geen foutje of door z1000 z'n zelfmoord komt.

Terug
Naar boven