Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Vreemd genoeg is de burger niet gevangen of vastgeketend. De film eindigt en het is muisstil. Alleen het geruis van de video klinkt in het gebouw.
Bang keert onze burger terug naar huis, maar slapen kan en doet hij niet.

Hij kan het nog altijd niet geloven wat er hem overkomen is..
De detective die naast Remi het huis bewaakte van Woopy heeft Remi horen binnenstormen en komt kijken waarom hij nog zo laat wakker is.

“Wat is dat op je gezicht Remi?”, vraag de detective. “Wat is er te zien dan?”
00 = 1m
Ze schrijven de code op, Remi neemt een bad en ze besluiten nog een paar uur te slapen wat nog rest van de nacht.

Normaal gesproken wordt er ook bij de uitleg gezegd dat ze beschermd waren wanneer dit het geval was. In dit geval alleen

Willen jullie weer tussen twee goede mensen stemmen :rolleyes:

Jullie stemmen nu puur op gevoel, beter ga je af op één van de hints.

Heb voornamelijk hints gezien over goede mensen alleen kane in het eerste verhaal (jigsaw is fan van hitler, hitler > cain (van cain & abel) > kane).

Nee juist niet... ik weet dat ik binnenkort de lul ben.. drm wil ik een x duidelijkheid....

We kunnen wel 5 uur achter elkaar gaan discussieren maar dat lijd er alleen maar toe dat strax iedereen verdacht is.. terwijl als we gelijk stemmen de onopvallendheden veel duidelijker te zien zijn.. Dat jij drm de lul bent, das dan jmmr.... Nu twijfel ik over jou Identiteit. die van Kwark, Rob G en Suicide Sid. Der zal vast ergens nog een cultist rondzwerven maargoed. T probleem is.. ik stemde eerst op Rob G.. Uiteindelijk haal ik mn stem weg, maar mn twijfel over Rob G is daarmee niet weggenomen dus ik blijf twijfelen.. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik niet steeds mn stem ga wissele omdat er daardoor steeds meer mensen komen waarvan ik twijfel.. dus wil ik duidelijkheid & zodoende kies ik Daster
Waarom verdenk je starter 20 niet meer?

Waarom verdenk je starter 20 niet meer?

Wie zegt dat ik hem niet verdenk...?

Maar op dit moment verdenk ik iedereen, behalve een paar niet waarvan ik de naam niet op ga noemen.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 18:52 ----------

Anyway, het maakt je stem op mij niet eens meer gefundeerd.

Je maakt er hooguit een ronde van waarbij de cultistjes weer achteroverleunend zittend kunnen toekijken :rolleyes:

Ja dit zegt iedereen natuurlijk.. Ik kies gwn voor duidelijkheid.. mocht je burger zijn dan weten we morgen dat we t ergens anders moeten zoeken.. 1 burger minder is nog niet t einde van t spel.. dus kan t me wel veroorlove

Maar op dit moment verdenk ik iedereen, behalve een paar niet waarvan ik de naam niet op ga noemen.
Gister wou je koste wat kost rob g en daarna starter20 eruit hebben en nu staat hij niet eens meer tussen die 4 mensen

Ja dit zegt iedereen natuurlijk.. Ik kies gwn voor duidelijkheid.. mocht je burger zijn dan weten we morgen dat we t ergens anders moeten zoeken.. 1 burger minder is nog niet t einde van t spel.. dus kan t me wel veroorlove

haha, eerst was t feedback, toen starter, misschien orgineel en mu Daster. Of je bent cult of je bent dit potje minder goed als normaal

haha, eerst was t feedback, toen starter, misschien orgineel en mu Daster. Of je bent cult of je bent dit potje minder goed als normaal

Mocht Daster goed zijn.. dan is t dat laatste.... En wat nou eerst was t feedback.. heb niet op feedback gestemd wijsneus

Aangezien De wolf eerst voor Remi ging en daarna voor Kane kunnen we wel concluderen dat het een vrij onbekende is met het spel..
Dus of een inactieve of een nieuwe speler.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 18:59 ----------

Of jij bent cult.

Zijn rol is naar alle waarschijnlijkheid wel duidelijk.
Ik ben inmiddels bijna overtuigd van zijn rol. (heb net nog het een en ander nagelezen..)

En waar wil je het dan gaan zoeken?

Dan heb je vast weer een lijstje met 4 random namen. :rolleyes:

Vind nu overigens niemand Rob G meer verdacht?
(Toch wel het meest gebruikte woord in alle weerwolfgames : Verdacht :p)

En waar wil je het dan gaan zoeken?

Dan heb je vast weer een lijstje met 4 random namen. :rolleyes:

Ja idd, misschien wel idd...Dus?

Alsof je zelf ook maar enige bijdrage geleverd heb... behalve jezelf nu verdedigen & op orgineel stemmen nadat ie op jou stemde...Als je hem al verdacht vanaf t begin kon je ook eerder op hem stemmen, maar je doet dat pas nadat hij op jouw stemt. Dus doe nou niet alsof je zelf alles weet, want je tast zelf ook nog volledig in t duister behalve dan dat je orgineel verdacht vind.

• Topic Starter Topic Starter
net thuis, straks trainen

verhaal gaat dus later zijn

Jouw bijdrage is willekeurige namen roepen, dus ga het niet over mijn bijdrage hebben..

Als je een bijdrage wil leveren doe dat dan op basis van hints dan lijkt het misschien nog ergens op

net thuis, straks trainen

verhaal gaat dus later zijn

Deadline is 20.30 gewoon neem ik aan?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 19:07 ----------

Jouw bijdrage is willekeurige namen roepen, dus ga het niet over mijn bijdrage hebben..

Als je een bijdrage wil leveren doe dat dan op basis van hints dan lijkt het misschien nog ergens op

Ik zou zeggen... werp de eerste steen

iemand samenvatting van de stemming tot nu toe?

Terug
Naar boven