MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

• Topic Starter Topic Starter
Daster 4 stemmen
orgineel 2 stemmen
starter20 3 stemmen

net gewassen, zo eten en verhaal

ps: dit doe ik nooit meer :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
bronx-backyard.jpg

Iedereen is wat rustiger geworden nu men weet dat Amanda Young de val van Jiggy niet overleeft heeft. Sommige burgers zijn al vroeg wakker en komen samen in het koffiehuis vlak om de hoek.

ImbAatwork komt giechelend binnen en al vlug opent ze haar benen en queeft Robké Gé.

http://www.youtube.com/watch?v=ldatWaflwBg

Sid kan er niet mee lachen: ‘Ga weg stinkhoer, je verpest mn bakje koffie’
--
De stinkende burgemeester besluit om nog eens met zn allen te vergaderen in zijn gemeenthuis om te stemmen. Terug weet niemand op wie ze moeten stemmen, “Gaan we eens een gokje wagen?”, stelt Remi voor. “Ik zie dat Daster als enige niet aanwezig is.. laten we hem eruitstemmen?”.

De meerderheid van de bewoners gaan akkoord terwijl er een paar toch proberen de stem om te keren er volgt wat miscommunicatie en men gaat dan toch voor Daster.

Meteen gaan ze allen richting het huis van Daster, stormen binnen maar op het eerste zicht is er niemand thuis. Ze vinden wel wat verdachte artikelen:
Een bekrabbeld papiertje (102/0706, 0706, 76 en 1m), een vreemd masker en nog een paar sadistische artikelen..

Jimbooo is er niet gerust op en houdt zn dienstwapen gereed. Ze dalen af richting kelder..

BAM!

De deur achter hen sluit en onze dorpsbewoners zitten opgesloten.
Er hangt een vreselijke geur, orgineel ontdekt waarom..

Kane.. he..het is..Kane

IK WIL HIER WEG!

Er zaait paniek tussen onze burgers..

Suicide en biobeast spelen het spelletje mee, maar eigenlijk vinden ze het heel spannend.

http://www.youtube.com/watch?v=45N6QuX_VYw

------------------------
Alle dorpsbewoners zitten opgesloten in de kelder van jigsaw

LET THE GAMES BEGIN mhuhahahahahaha

morgenvroeg de hints voor het cijferslot..

LIVE OR DIE.. MAKE YOUR CHOICE

Laatst bewerkt:
Hmmm niemand dood. Vaag.

Heb je der geen zin meer in lork? :roflol:

:roflol: nice one

Lork is zo obvious dat het geniaal is :roflol:

o maar dan hebben we eigenlijk toch al gewonnen :P

nja laten we die code kraken :D

Wat is de code.... Gewoon: Saw.?

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 01:23 ----------

Nvm.. Cijfer slot

Ik doe maar een gok.. Code 19123 ?

Nu ga ik pitten, zoek t maar lkkr uit met die vage shit van je

Heb ik zojuist de bekendmaking gelezen van 4 spelers?.. Anyway, ik denk dat Lork zijn spel bewust om saw heeft laten draaien, dus misschien dat hij de videos gebruikt als leidraad en we daar dus meer mee moeten doen? Dat queefen is ****ed up, maar in t tweede filmpje zeg jigsaw iets over 5 stages en the clues of answers are all around you... Lees dit nunop de ipad, dus moeilijker hints zoeken, misschien dat een van jullie er wat mee kan?

1m kan trouwens ook staan voor 999 of 1000...
M is in t Romeis uiteraard 1000. Cijfers omzetten naar letters lijkt me he meest omwaarschijnlijk, want waarom dan wel die m? En die 00 is ook vaag aangezien ze in 102706 niet bij elkaar staan.

Waarom geen stemmen op orgineel sid:roflol:

Dat had toch niets uitgemaakt? Dan had origineel 3 stemmen ipv starter...

De stemmen hadden dan mogelijk op orgineel gegaan ipv verspreid haha, Achja Fak it, wacht t verhaal af

Kunnen jullie dit niet beter via pm jongens? Valt zo op he, cultboys!!

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 06:08 ----------

Is Daster soms....?

Is Daster soms....?

moet bijna wel,
sid stond wel op m'n lijstje vanaf het moment dat remi goed bleek en biobeast was wel vrij stil voor zijn doen.

Dus toch Daster Disaster :p ?

Dat filmpje is trouwens van saw the game dus dat filmpje is wel vrij standaard, 5 stages enzo maarja we shall see.

Is Daster soms....?

Wut, nee Daster is een onschuldige burger. Wel jammer dat hij niet opgehangen werd :D

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 07:05 ----------

De stemmen hadden dan mogelijk op orgineel gegaan ipv verspreid haha, Achja Fak it, wacht t verhaal af

Ik kan echt niet in de toekomst kijken dat er mensen rare switches gaan maken en welke switches er dan precies gemaakt zouden worden, hoor. :hamer:

Was er eigenlijk uberhaupt een jigsaw :eek:

Terug
Naar boven