AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

2 lange spellen gehost, 66 karma oid...:(

OT: van bijna iedereen is nu de rol bekend als alle hints kloppen, dus burgers wegstemmen zal niet meer 1,2,3 gebeuren. nu alleen de code nog.. Zou wel handig zijn als we weten hoeveel cijfers...

:roflol: weerwolf alleen heeft me al 80 karma geleverd, terwijl ik nooit de moeite opbreng om karma te verdelen :p (alleen aan de spelleider).

Jammer kwark je verdient het hard, jij was erg verdienstelijk in je spelleiderschap.

Mja, je moet maar zo denken: karma maakt geen zak uit :p En de mensen waarderen het echt wel hoor!

Dudemeister active, wat een lachertje.

Jongens, wou het even melden: dudemeister is still active.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 11:05 ----------

De cults? Er waren er maar twee actief in het ganse spelletje (als we dudemeister meetellen). Dus zo veel last minute changes waren er niet van "de cults". Maar goed, verdoet wel het spelletje als je ganse clubje niet actief is en als er 1/4de van vermoord wordt door jizzaw :roflol:.

Had hem met liefde als een van de eerste eruit geknikkerd :p

Suicide sid :roflol:

Dacht dat je slecht was maar wilde niet op je stemmen omdat ik je als jager het vorige potje eruit geknikkerd had :roflol:

Suicide sid :roflol:

Dacht dat je slecht was maar wilde niet op je stemmen omdat ik je als jager het vorige potje eruit geknikkerd had :roflol:

Is altijd wel lastig, maar elk potje moet je echt resetten, want anders vertrouw je echt de verkeerde mensen :)

Is altijd wel lastig, maar elk potje moet je echt resetten, want anders vertrouw je echt de verkeerde mensen :)
Ja maar max was al ragequit en sid begon ook te flippen toen ik buitenaards gezicht = michael jackson zei :roflol:.

Hij hield zich dit potje wel van de domme.

Wie zijn er nu allemaal evil?

dat mag je nog niet weten.

Potje is zo goed als over? De cultisten hebben min of meer opgegeven :/

Vind het leuk nog eens te hosten, maar met die homootjes die nu allemaal meedoen heb ik er echt geen zin in :roflol: dan wacht ik wel een maandje en trekken we hopelijk andere mensen aan.

Vind het leuk nog eens te hosten, maar met die homootjes die nu allemaal meedoen heb ik er echt geen zin in :roflol: dan wacht ik wel een maandje en trekken we hopelijk andere mensen aan.

Het is nog niet over, mwoehahhahahahahaaha. Jullie zitten zo ongelooflijk fout.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 13:27 ----------

Volgende keer ga je er gewoon uit als ik je verdenk :mad:

net als vorige keer dus? :mad:

Euhm. Ok.

Waar blijft lork? Of moeten we eerst die. Erdomde code oplossen?

En wie bedoel je daarmee?

Terug
Naar boven