Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Vage shizzle...

De cults werden gisteren gewoon ge-koekie-van-eigen-deeg-****ed door wat last minute vote changes whaha :rolfol:

Wat gebeurt er nu allemaal???

Gisteren lang in de file gestaan, en toen was het tijd om te gaan trainen, voorafgegaan door een "snel" telefoontje met de moeder. Tegen dat ik weer op DBB kwam, was het dus al veel te laat om nog een stem uit te brengen.

Als ik het goed begrijp, moest Daster er uit gestemd worden, maar in plaats daarvan kennen we nu alle belangrijke rollen en leeft Daster/Jigsaw nog ???

Lijkt me dan wel duidelijk dat we gewoon met z'n allen nog es op Daster moeten stemmen, nee?

Gisteren lang in de file gestaan, en toen was het tijd om te gaan trainen, voorafgegaan door een "snel" telefoontje met de moeder. Tegen dat ik weer op DBB kwam, was het dus al veel te laat om nog een stem uit te brengen.

Als ik het goed begrijp, moest Daster er uit gestemd worden, maar in plaats daarvan kennen we nu alle belangrijke rollen en leeft Daster/Jigsaw nog ???

Lijkt me dan wel duidelijk dat we gewoon met z'n allen nog es op Daster moeten stemmen, nee?

We moeten eerst de code kraken

Or maybe besides a psychokiller there were also ghosts!!!

http://www.youtube.com/watch?v=m9We2XsVZfc

Geen karma voor lork :cool:
Gast heeft nog niet eens 1 blokje :roflol:

We bellen 112 en vervolgens komt de police ons bevrijden :)

Wacht het was toch in een of andere amerikaanse ghetto dus moeten we 911 bellen ;)

Geen karma voor lork :cool:
Gast heeft nog niet eens 1 blokje :roflol:

2 lange spellen gehost, 66 karma oid...:(

OT: van bijna iedereen is nu de rol bekend als alle hints kloppen, dus burgers wegstemmen zal niet meer 1,2,3 gebeuren. nu alleen de code nog.. Zou wel handig zijn als we weten hoeveel cijfers...

Jongens, wou het even melden: dudemeister is still active.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 11:05 ----------

De cults werden gisteren gewoon ge-koekie-van-eigen-deeg-****ed door wat last minute vote changes whaha :rolfol:

De cults? Er waren er maar twee actief in het ganse spelletje (als we dudemeister meetellen). Dus zo veel last minute changes waren er niet van "de cults". Maar goed, verdoet wel het spelletje als je ganse clubje niet actief is en als er 1/4de van vermoord wordt door jizzaw :roflol:.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven