Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Jup
Maar niet daster. MwoehahahhaahhaaVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar niet daster. MwoehahahhaahhaaSure...Had ook niet verwacht van je dat je t zou toegeven...
Maarem die hints.... Zijn die nou echt zo makkelijk? Want als je de 'hints' moet geloven zijn er nu van 8 man de rollen bekend....

Denk je nu dat ik alles aan je neus ga hangen? Get them Jigsaw!!![]()

Gisteren lang in de file gestaan, en toen was het tijd om te gaan trainen, voorafgegaan door een "snel" telefoontje met de moeder. Tegen dat ik weer op DBB kwam, was het dus al veel te laat om nog een stem uit te brengen.
Als ik het goed begrijp, moest Daster er uit gestemd worden, maar in plaats daarvan kennen we nu alle belangrijke rollen en leeft Daster/Jigsaw nog
Lijkt me dan wel duidelijk dat we gewoon met z'n allen nog es op Daster moeten stemmen, nee?
Gisteren lang in de file gestaan, en toen was het tijd om te gaan trainen, voorafgegaan door een "snel" telefoontje met de moeder. Tegen dat ik weer op DBB kwam, was het dus al veel te laat om nog een stem uit te brengen.
Als ik het goed begrijp, moest Daster er uit gestemd worden, maar in plaats daarvan kennen we nu alle belangrijke rollen en leeft Daster/Jigsaw nog
Lijkt me dan wel duidelijk dat we gewoon met z'n allen nog es op Daster moeten stemmen, nee?
Geen karma voor lork
Gast heeft nog niet eens 1 blokje![]()
Geen karma voor lork
Gast heeft nog niet eens 1 blokje![]()

De cults werden gisteren gewoon ge-koekie-van-eigen-deeg-****ed door wat last minute vote changes whaha :rolfol:
.