AndroidHealthClinic

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Ik denk dat als jullie de code niet kraken voor het nacht is/de volgende ronde begint, jullie allemaal dood zijn! Mwoehahahahahaha

Lork zou vandaag hints posten en hijs al sinds 01:00 niet meer online :roflol:

Allemaal aan t raden maar ze hebben t nog steeds niet door :roflol:

Ik was Jigsaw. De reden dat ik in t 1ste verhaal t 'overleeft' had komt door te volgende :

Ik vroeg aan Lork of de Jigsaw ook niemand kon vermoorden, dit als een soort van set up zodat de jager zou denken dat ik degene wilde vermoorden die hij beschermde. Helaas mocht dat niet dus ik vroeg of ik mijn eigen mocht kiezen... De wolf zou dit nooit kunnen doen aangzn hij iemand opeet of niet alleen Jigsaw moord Door middel van een spel. Aangzn ik zelf Jigsaw ben & ik de game bepaal die een bepaald slachtoffer speelt mocht ik dat ook voor mezelf doen. Aangzn ik de maker ben van t spel weet ik dus ook de oplossingen & zodoende heb ik t 'overleeft' :roflol:

Ik was Jigsaw. De reden dat ik in t 1ste verhaal t 'overleeft' had komt door te volgende :

Ik vroeg aan Lork of de Jigsaw ook niemand kon vermoorden, dit als een soort van set up zodat de jager zou denken dat ik degene wilde vermoorden die hij beschermde. Helaas mocht dat niet dus ik vroeg of ik mijn eigen mocht kiezen... De wolf zou dit nooit kunnen doen aangzn hij iemand opeet of niet alleen Jigsaw moord Door middel van een spel. Aangzn ik zelf Jigsaw ben & ik de game bepaal die een bepaald slachtoffer speelt mocht ik dat ook voor mezelf doen. Aangzn ik de maker ben van t spel weet ik dus ook de oplossingen & zodoende heb ik t 'overleeft' :roflol:

Tuurlijk joh.

Vast dan is lork wel heel stom bezig om dat te combineren met een psycho rol

Dudes :roflol:

Ik ben geen cult :p Er staat in de tekst bij mij dat ik vaak rondjes doe door de stad. Niet voor coïtus, want ik ben de h**r niet, maar voor ...

Even die code ontcijferen.

als dat zo is dan is de enige die gefaald heeft de spelleider in mijn ogen.
Ook als er echt 6 cults waren.

Maarja lork mag wel eens wat komen zeggen.

Er kwamen 'morgenvroeg' toch nog hints om de cijfercode op te lossen? Kijk ik ernaast of staan ze dr gewoon niet. :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.014
zit nog altijd op werk, vanmiddag vergadering gehad..

code komt nog

dikke mind**** voor de meesten hier, uitleg volgt

slacht elkaar niet af in de kelder, hou het nog even vol

Ik heb geen post van lork gezien iig. Maar dan ben jij de gossip girl dus?

Always a pleasure :kiss:

Die hint van 00=1m, ik dacht dat 00 stond voor twee stemmen.. dus de burgemeester. De 1m : 1 1 3 = A A C
Dus dacht dat remi de burgemeester was ofzo.

Gonna die anywaaaaaaaaaaaaay

zit nog altijd op werk, vanmiddag vergadering gehad..

code komt nog

dikke mind**** voor de meesten hier, uitleg volgt

slacht elkaar niet af in de kelder, hou het nog even vol

Als we die kelder uitkomen, slachten we jou af:mad:

Terug
Naar boven