Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als jullie de code niet kraken voor het nacht is/de volgende ronde begint, jullie allemaal dood zijn! Mwoehahahahahaha
Wie denk je? Ik zal warm of koud antwoorden.
Cult 1:Kane
Cult 2:Sid
Cult 3aris
Cult 4: Zijn er maar 5..
Cult 5:Bio
Cult 6: Dudedinges
Jizzsaw: Daster
alleen 4 in orgineel veranderen

Allemaal aan t raden maar ze hebben t nog steeds niet door![]()
Ik was Jigsaw. De reden dat ik in t 1ste verhaal t 'overleeft' had komt door te volgende :
Ik vroeg aan Lork of de Jigsaw ook niemand kon vermoorden, dit als een soort van set up zodat de jager zou denken dat ik degene wilde vermoorden die hij beschermde. Helaas mocht dat niet dus ik vroeg of ik mijn eigen mocht kiezen... De wolf zou dit nooit kunnen doen aangzn hij iemand opeet of niet alleen Jigsaw moord Door middel van een spel. Aangzn ik zelf Jigsaw ben & ik de game bepaal die een bepaald slachtoffer speelt mocht ik dat ook voor mezelf doen. Aangzn ik de maker ben van t spel weet ik dus ook de oplossingen & zodoende heb ik t 'overleeft'![]()
Vast dan is lork wel heel stom bezig om dat te combineren met een psycho rol
Allemaal aan t raden maar ze hebben t nog steeds niet door![]()
Ik was Jigsaw. De reden dat ik in t 1ste verhaal t 'overleeft' had komt door te volgende :
Ik vroeg aan Lork of de Jigsaw ook niemand kon vermoorden, dit als een soort van set up zodat de jager zou denken dat ik degene wilde vermoorden die hij beschermde. Helaas mocht dat niet dus ik vroeg of ik mijn eigen mocht kiezen... De wolf zou dit nooit kunnen doen aangzn hij iemand opeet of niet alleen Jigsaw moord Door middel van een spel. Aangzn ik zelf Jigsaw ben & ik de game bepaal die een bepaald slachtoffer speelt mocht ik dat ook voor mezelf doen. Aangzn ik de maker ben van t spel weet ik dus ook de oplossingen & zodoende heb ik t 'overleeft'![]()
Er kwamen 'morgenvroeg' toch nog hints om de cijfercode op te lossen? Kijk ik ernaast of staan ze dr gewoon niet.![]()
Ik heb geen post van lork gezien iig. Maar dan ben jij de gossip girl dus?

Volgens mij heeft die moeke van lork het dan gewoon expres gedaan een vrouw als roddelaar![]()
Als ze niet wist dat ik een vrouw was denk je makkelijk aan paris hilton haha.Dacht dat ook alAls ze niet wist dat ik een vrouw was denk je makkelijk aan paris hilton haha.

zit nog altijd op werk, vanmiddag vergadering gehad..
code komt nog
dikke mind**** voor de meesten hier, uitleg volgt
slacht elkaar niet af in de kelder, hou het nog even vol