Fitness Seller

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Sid cult, Bio cult, IMBAatwork cult, Markrot cult.

Kane leugenaar.

Daster Jigsaw.

Iets in die richtig?

ff srs Sid, wie hoorde er bij dat clubje van je?

Thielen zat er wel bonk op met die hitler hint,

props voor jou swa

imba is toch de h**r? ???

Volgens mij dachten de meesten dat ik dat was :roflol:

Laatst bewerkt:
imba is toch de h**r? ???

Volgens mij dachten de meesten dat ik dat was :roflol:

Ik d8 idd dat jij t meisje was... Maar je bent cult?

Maar goed dit spel slaat nergens meer op... Weet niet wie t volgende spel gaat hosten, maar degene kan dat beter doen over 1 a 2 maanden.

De game is begonnen zo te zien :)

Wat ik nu zo gelezen heb twijfel ik tussen orgineel en maxiamento...

Voorlopig : Maxiamento.

Denk dat ik mijn stem zet op : Feedback.
Inactief en vast 100% evil.

Ah mooi, en jammer voor je Kane.
Ik weet dat het leuk is de leugenaar te zijn...

Vandaag gaat mijn stem naar Rob G.

Hier spreekt iig wel een wijs man.

Inactieve mensen er uit stemmen, ik hou van opruimen, zou de overheid ook eens moeten doen ;)

Eens. Ik snap je speelstijl nou eenmaal niet helemaal. Als je zelf een goede rol hebt is het erg irritant als iemand uit het niets op je stemt en er vervolgens een kudde schapen achteraan loopt. Als je dan iig ff de moeite doet om je stem uit te leggen of in discussie te gaan met iemand. Je bent zelf, naast het uitbrengen van een stem, ook gewoon inactief. Vandaar dat ik dacht dat je cult was.

Als paris de sl*t niet is, waarom slaapt de sl*t dan niet bij Paris? Dan komt er in het verhaal te staan dat de sl*t bij paris slaapt en ligt paris er de volgende dag uit.

Komaan imba, ze hebben je door. Drop the act.

Ik snap er eigenlijk niet veel meer van nu. Moeten we nu nog op iemand stemmen, of moeten we nu gewoon de "code" zoeken? Hoe weten we het dan wanneer we de juiste code hebben, komt Lork dat dan zeggen? Wat doen de cults in tussentijd?
???

Terug
Naar boven