Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwaar die stemmen op supersized!!!
komt hier 1 iemand met loos argument, overige cults volgen en rest van de domme burgers zijn evenveel waard als het achterste van een hond...
als supersized cult is lijkt dit natuurlijk op een hopeloze poging hem te redden, maar dat risico wil ik gerust nemen
Zo te zien is super inderdaad de wolf, alle cults duiken op markrot
Zo te zien is super inderdaad de wolf, alle cults duiken op markrot

De wolf hoeft niet actief te zijn als niemand op hem stemt. Hij weet immers niet wie de cults zijn dus buiten de aandacht van zichzelf afleiden heeft hij nauwelijks reden om zich ergens mee te bemoeien.Stillen zijn vaak burgers. De wolf is wel actief. Ben benieuwd naar vannacht.
Supersized
Kunnen we dan niet net zo goed tot tien uur?Ja ik ben alleen trainen van 9 tot 10 verhaal komt om half 11
En minder dan een uur later:volgens mij zijn steegkat en nieuw in het spel geen wolf. We moeten het elders zoeken.
Markrot is trouwens ook enorm ervaren en houdt zich rustig, dat is ook al verdacht.
Maar qua wolf heb ik echt geen idee op dit moment. Hij speelt het erg goed moet ik zeggen.
Tot die laatste quote zaten veel mensen op Rob P, zeven minuten na deze quote switchte Rob G en vervolgens ging men massaal mee. Zonder echte argumenten.Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn.

Ik zat er bij Daniel en Z1000 ook al naast, dus deze keer kan er ook nog wel bij.als supersized burger is, wat hij imo ook is, dan verdienen de cults veel respect. niet dat het zo moeilijk was, maar ze hebben het toch maar weer mooi gedaan.
cults, eigenlijk hebben jullie je faam deels te danken aan de domme meelopende burgers.
als supersized cult/wolf is speel ik nooit nog een spel mee want dan heb ik me met deze post extreem belachelijk gemaakt![]()
Beste medespelers, het was mij een genoegen om deel te nemen aan dit pracht van een spel.
Ik dank jullie hartelijk voor uw enthousiastme en samenwerking.
Tot de volgende keer. XXX rip supersized (burger)