Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Zo te zien is super inderdaad de wolf, alle cults duiken op markrot

Vanwaar die stemmen op supersized!!!

komt hier 1 iemand met loos argument, overige cults volgen en rest van de domme burgers zijn evenveel waard als het achterste van een hond...

als supersized cult is lijkt dit natuurlijk op een hopeloze poging hem te redden, maar dat risico wil ik gerust nemen

Omdat ik op Whami en op Z1000 heb gestemd.
Cults weten gewoon wie de leugenaar is dus dat slaat nergens op.
Verder was ik niet de enige 'goede' die op Whami heeft gestemd, die jongen was gewoon irritant en verpeste het spel. Ik ga mee met de rest in deze, wie de meeste stemmen krijgt daarop stem ik. Puur om mijn rol in het spel te redden. Misschien maak ik zo nog kans. Alle cults zullen toch op mij stemmen, wat eigenlijk dom spel is. Als ik dood ga dan is het overduidelijk wie jullie moeten hebben.
Dus cults: graaf je eigen graf en stem op mij!

Stillen zijn vaak burgers. De wolf is wel actief. Ben benieuwd naar vannacht.

Supersized
De wolf hoeft niet actief te zijn als niemand op hem stemt. Hij weet immers niet wie de cults zijn dus buiten de aandacht van zichzelf afleiden heeft hij nauwelijks reden om zich ergens mee te bemoeien.

Tot 21:00 hebben we toch?

Het stemgedrag van Rob P is min of meer vergelijkbaar met dat van Supersized. Beide waren mijn vriendjes (en dus verdacht).
Rob P had een hoop stemmen tegen. Opeens zegt Rob G dat hij denkt te weten wat de rol van Rob P is en komt vervolgens met een paar argumenten om op Supersized te stemmen. Argumenten die even goed op Rob P van toepassing kunnen zijn (zoals het feit dat hij op Rob G en op whami gestemd heeft).

Twee quotes van Rob P:
volgens mij zijn steegkat en nieuw in het spel geen wolf. We moeten het elders zoeken.

Markrot is trouwens ook enorm ervaren en houdt zich rustig, dat is ook al verdacht.

Maar qua wolf heb ik echt geen idee op dit moment. Hij speelt het erg goed moet ik zeggen.
En minder dan een uur later:
Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn.
Tot die laatste quote zaten veel mensen op Rob P, zeven minuten na deze quote switchte Rob G en vervolgens ging men massaal mee. Zonder echte argumenten.

Conclusie: Geen eigenlijk ... :rolleyes:

Even tussendoor..
Inactiviteit zorgt voor het uitschrijven van spelers. Ik zie daster, kimi2 amper posten tot niet. Zij zijn nog steeds in het spel, wil dat zeggen dat ze bijv wel nog een wolf, jager etc kunnen zijn of heeft Remi geen zin extra burgers er uit te schrijven

@supersized: op wie was je stem gisteren?

Slechte spelers in dit spel, zomaar stemmen en geen redenen! Jullie naaien jezelf alleen maar.

Ik heb t gevoel dat supersized niet de wolf is, achja. We zien t straks

nee dan zouden er wel meer tegen stemmen. zal wel een cultje zijn, vind het ook prima

Tussenstand volgens mij:
Flippie: Supersized
IMBA: Rob P
Joey: Rob P
Quibus: Rob P
Markrot: Supersized
Rob G: Supersized

Jimboo: Supersized
New: Supersized
LLoyd: Supersized
Kane: Supersized
Rob P: Supersized

Fitness beginner: IMBA

Biobeast: Markrot
Supersized: Markrot

Supersized had nul stemmen totdat Rob G op hem stemde. Flippie en Markrot zijn daarna gewisseld. Jimboo, Newinthegame , Kane en Lloydotani stemden na Rob G op Supersized (dus ook niet echt uit zichzelf). Rob P had natuurlijk geen keus.
Wel grappig dat in het allereerste verhaaltje al staat "Rob G leidt de dorpsbewoners" en het nu ook werkelijk zo is.

Stem op Rob G. Totaal zinloos, maar ik heb al heel mijn leven problemen met autoriteit.

Ja ik zie weinig pogingen tot hints oplossen alweer haha

als supersized burger is, wat hij imo ook is, dan verdienen de cults veel respect. niet dat het zo moeilijk was, maar ze hebben het toch maar weer mooi gedaan.
cults, eigenlijk hebben jullie je faam deels te danken aan de domme meelopende burgers.

als supersized cult/wolf is speel ik nooit nog een spel mee want dan heb ik me met deze post extreem belachelijk gemaakt :p

als supersized burger is, wat hij imo ook is, dan verdienen de cults veel respect. niet dat het zo moeilijk was, maar ze hebben het toch maar weer mooi gedaan.
cults, eigenlijk hebben jullie je faam deels te danken aan de domme meelopende burgers.

als supersized cult/wolf is speel ik nooit nog een spel mee want dan heb ik me met deze post extreem belachelijk gemaakt :p
Ik zat er bij Daniel en Z1000 ook al naast, dus deze keer kan er ook nog wel bij.

Beste medespelers, het was mij een genoegen om deel te nemen aan dit pracht van een spel.
Ik dank jullie hartelijk voor uw enthousiastme en samenwerking.

Tot de volgende keer. XXX rip supersized (burger)

Beste medespelers, het was mij een genoegen om deel te nemen aan dit pracht van een spel.
Ik dank jullie hartelijk voor uw enthousiastme en samenwerking.

Tot de volgende keer. XXX rip supersized (burger)

zo'n posts maken niets uit, je kan nog zeggen wat je wilt atm. wacht gewoon tot het verhaal van remi...

Terug
Naar boven