XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Zowel Supersized als Rob P stemden in eerdere relevante rondes hetzelfde als ik (Whami en Rob G). Vind het derhalve erg lastig om zomaar op een van hen te stemmen.
Zeker op Supersized op aanraden van Rob G, die wat mij betreft nog steeds gewoon de wolf kan zijn (al speelt hij het dan inmiddels wel zo goed dat ik denk dat we hopeloos verloren zijn). De voornaamste argumenten om op hem te stemmen zijn bovendien dat hij in die twee eerdergenoemde rondes hetzelfde heeft gestemd als ik, dat kan ik moeilijk verdacht vinden.

Vind Markrot ook wel verdacht. Je hoort hem zelden, ongeveer het enige wat je van hem hoort is dat hij stemt en altijd anders dan ik.

Heb vanavond niet veel te doen dus ga eens op mijn gemak alles overwegen.

Ik ben ook nog zoekende en snap de shitstorm op supersized niet. Straks alles maar nalezen, nu pwo meal

op een pagina heb je een loos excuus en 10stemmen op supersized... lijkt wel op een cult trein. moet in de gaten gehouden worden als supersized burger is!

imo vind ik IMBAatwork veel verdachter. niet uit de vorige 10pagina's, maar hoe hij poste daarvoor.

ik stem momenteel IMBAatwork, ik lees vanavond dit topic nog eens door en verander mijn stem als er nog iets anders van tips komt, heb vanavond voor de rest niet veel tijd voor dit topic

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 18:00 ----------

hier, de trouwe hond stemt ook weer. mooi argumentatie ook

(niet persoonlijk btw)

ben op het moment ziek en niet heel erg lekker, dus vandaar deze weinige inbreng, ik ga weer lekker kotsen, doeg

Zowel Supersized als Rob P stemden in eerdere relevante rondes hetzelfde als ik (Whami en Rob G). Vind het derhalve erg lastig om zomaar op een van hen te stemmen.
Zeker op Supersized op aanraden van Rob G, die wat mij betreft nog steeds gewoon de wolf kan zijn (al speelt hij het dan inmiddels wel zo goed dat ik denk dat we hopeloos verloren zijn). De voornaamste argumenten om op hem te stemmen zijn bovendien dat hij in die twee eerdergenoemde rondes hetzelfde heeft gestemd als ik, dat kan ik moeilijk verdacht vinden.

Vind Markrot ook wel verdacht. Je hoort hem zelden, ongeveer het enige wat je van hem hoort is dat hij stemt en altijd anders dan ik.

Heb vanavond niet veel te doen dus ga eens op mijn gemak alles overwegen.

makrot gaat idd makkelijk mee en is dan weer weg, wat een mind**** is dit spelletje zeg..

Het gaat nu dus tussen Rob P en Supersized. Op Rob P stemmen gaat hem niet worden, aangezien zijn rol nu wel duidelijk is geworden.
Dan maar op Supersized, al heb ik daar ook wel mijn twijfels bij. Argumenten zijn wat ruk.

Duidelijk dat Rob G een beetje de dirigent is geworden van het spel, en vele hem gewoon zomaar volgen in wat hij doet. Rol van Supersized zal ons dus ook iets meer vertellen over de rol van Rob G.

Het gaat nu dus tussen Rob P en Supersized. Op Rob P stemmen gaat hem niet worden, aangezien zijn rol nu wel duidelijk is geworden.
Dan maar op Supersized, al heb ik daar ook wel mijn twijfels bij. Argumenten zijn wat ruk.

Duidelijk dat Rob G een beetje de dirigent is geworden van het spel, en vele hem gewoon zomaar volgen in wat hij doet. Rol van Supersized zal ons dus ook iets meer vertellen over de rol van Rob G.

Daar zit ik ook mee, ik zie een hoop schapen lopen hier.

Ook ik stem op supersized, aangezien iedereen elkaar toch volgt om bang te zijn verdacht te worden.
Rob G je speelt het goed, nooit verwacht dat het je zou lukken om mij eruit te krijgen.
Met een paar simpele argumenten volgt iedereen, terwijl ze nergens op slaan ook.
Cults volgen je toch wel, maar nadat ik eruit ben word jij verdacht. Succes ermee.

ik ook maar ik begrijp eindelijk de hint en trek mijn stem op rob p dan ook in, maar wie the **** dan wel zeg was er zo zeker van.
supersized geloof ik niet zo, denk toch dat we het in de stille hoek moeten zoeken, te veel vragen en te weinig tijd.

Stillen zijn vaak burgers. De wolf is wel actief. Ben benieuwd naar vannacht.

Supersized

Onzin dat het tussen Rob P en Supersized gaat. Wel als iedereen zo denkt en dus tussen die twee gaat kiezen maar er twijfelen meer dan genoeg mensen om iemand anders eruit te laten gaan.

Markrot. Waarom?

Wolf speelt altijd op de achtergrond mee en kan veel met hints, vandaar deze keus. De stemmen op supersized snap ik niet helemaal.

ik neig om met je mee te gaan bio, jij bent ook volgens mij iemand die de boel al aardig op een rijtje hebt.
Ik wacht het even af maar rob of super wordt het zowiezo niet voor mij.

Gisteren was Kane nog een verdachte van je...

Klopt, zellfde soort speler als markrot. Hebben in vorige spellen bewezen veel met hints te kunnen.

Aangezien er staat dat z1000 door burgervrienden wordt geëxecuteerd, denk ik dat daarmee de stemmers op z1000 bedoelt worden. Kane zat daar bij dus vandaar Markrot

hopeloze poging om mijn rol te redden:

markrot

Vanwaar die stemmen op supersized!!!

komt hier 1 iemand met loos argument, overige cults volgen en rest van de domme burgers zijn evenveel waard als het achterste van een hond...

als supersized cult is lijkt dit natuurlijk op een hopeloze poging hem te redden, maar dat risico wil ik gerust nemen

Terug
Naar boven