AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

naar jou luistert toch niemand meer, obvious cult is obvious

stop being naive, please. ik stem ook gewoon met een reden maar vermoedend dat de jager een oogje heeft op een bepaald persoon zal ik geen verdere hints geven over mijn rol

Wow er is er één achter. Werd tijd.

Nu gaat de wolf mij vast opeten vannacht dus jager plz als je niks te doen hebt.

Ja jouw laatste post heeft je gered man. Ik wilde echt op je stemmen. Maar toen bedacht ik me. Denk, even die knakker google'en.

Verder heb ik imo ook goede redenen gegeven om op supersized te stemmen.

Ja Rob P, ik heb inderdaad ook een eye opener gehad vooral naar aanleiding van je laatste posts, maar ook je hints en het doorzoeken van al je voorgaande berichten, dus hierbij mijn excuses ;)

En om toch maar mee te liften ga ik ook voor Supersized. Weet niet zeker of hij de wolf is, maar goed zal die niet zijn in ieder geval.

Dat hou je toch niet tegen.

En wie gaat de volgende game organiseren? Ik wil volgend potje graag meedoen namelijk :)

Ik wil de volgende best doen maar wel na mn tentamens die ik over 2 weken heb. Weet alleen niet of ik echt goed ben in het geven van hints e.d. :p

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 16:10 ----------

Ja Rob P, ik heb inderdaad ook een eye opener gehad vooral naar aanleiding van je laatste posts, maar ook je hints en het doorzoeken van al je voorgaande berichten, dus hierbij mijn excuses ;)

En om toch maar mee te liften ga ik ook voor Supersized. Weet niet zeker of hij de wolf is, maar goed zal die niet zijn in ieder geval.

Geen probleem :D Let's kill some wolf.

Ik wil de volgende best doen maar wel na mn tentamens die ik over 2 weken heb. Weet alleen niet of ik echt goed ben in het geven van hints e.d. :p

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 16:10 ----------

Geen probleem :D Let's kill some wolf.

Nvm

Ik denk dat de wolf toch wel goed kan inschatten wie goed is, dus het posten van die hint is niet zo bezwaarlijk. Wel is het zo dat het in de regels staat dat je je rol niet mag bekendmaken.

Ik ga wel mee op Supersized.

• Like
Waarderingen: kane
Ik denk dat de wolf toch wel goed kan inschatten wie goed is, dus het posten van die hint is niet zo bezwaarlijk. Wel is het zo dat het in de regels staat dat je je rol niet mag bekendmaken.

Ik maak mijn rol niet bekend. Heb hints gegeven en nu leidt het feit dat iemand een hint uit het verhaal oppikt er toe dat mijn rol bekend is. als het zo is..

rool mag je niet bekend maken maar Rob P geeft wel erg obvious zijn hints, kan ik net zogoed zeggen dat ik ff mn messen moet scherpen en mn pistolen laden. dan kan ik netzogoed gelijk zeggen dat ik jager ben (even als voorbeeld)

oja, en de cults vermijden ook vooral mijn tegenargumenten voor de burgers onder ons, plz let op met wat je doet

iemand pls stop deze culttrein, ik moet nu trainen en bbqe dus zal wel na 9 worden voor ik terug ben

• Like
rool mag je niet bekend maken maar Rob P geeft wel erg obvious zijn hints, kan ik net zogoed zeggen dat ik ff mn messen moet scherpen en mn pistolen laden. dan kan ik netzogoed gelijk zeggen dat ik jager ben (even als voorbeeld)

oja, en de cults vermijden ook vooral mijn tegenargumenten voor de burgers onder ons, plz let op met wat je doet

iemand pls stop deze culttrein, ik moet nu trainen en bbqe dus zal wel na 9 worden voor ik terug ben

Dat kan helemaal niet want jij bent een cult :D

Mijn hints werden niet geloven bro. Het is een hint uit het verhaal dat er toe heeft geleid. Verder is het altijd aan de rest om het wel of niet te geloven.

• Like
Slim zijn jullie niet, mij verdenken van cult ;)
Als ik eruit ga dan zijn jullie de volgende, ik sluit me bij jullie aan: supersized
De groeten en succes ;)

• Like

Dat is kul. Rob P zei alleen: ik weet zeker dat Alley en New geen wolf zijn. Dat is alles. Zo obvious is dat niet. En daarnaast heb ik andere redenen om hem niet te verdenken.

Geef die dan want ik verdenk hem wel en zoveel verdeeltheid is tricky.

• Like
  • Like
Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn. Maar ik zie dat dit mijn laatste dagje gaat zijn hier. Kijk vanavond nog wel of er nog verandering in is maar ga verder geen verdediging ophangen. Zie alleen dat niemand ook maar voor mij opkomt wat cults wel zouden doen aangezien ze er al wat kwijt zijn.

Aan alle goeden die op mij stemmen zeg ik alleen dat jullie er finaal naast zitten.

De hint?

Hij verzekerd ons alvast wie de wolf niet is.

Ik snap het wel hoor. Toen ik destijds eens Rob P z'n rol uitoefende was het ook moeilijk voor mij om niet teveel info weg te geven. Vind dat dit er nog wel door kan.

Maaarum, ik ga nog even in mijn keteltje roeren.
:D

Hij verzekerd ons alvast wie de wolf niet is.

Ik snap het wel hoor. Toen ik destijds eens Rob P z'n rol uitoefende was het ook moeilijk voor mij om niet teveel info weg te geven. Vind dat dit er nog wel door kan.

Maaarum, ik ga nog even in mijn keteltje roeren.
:D

Vergeet je geweer niet schoon te maken en je messen te slijpen! Je moet trouwens als je vannacht op pad gaat niet je pushup bh vergeten en condooms meenemen is ook belangrijk!
Hiernaast ook je grote witte tanden poetsen, er zitten nog wat vleesresten tussen!

Vergeet je geweer niet schoon te maken en je messen te slijpen! Je moet trouwens als je vannacht op pad gaat niet je pushup bh vergeten en condooms meenemen is ook belangrijk!
Hiernaast ook je grote witte tanden poetsen, er zitten nog wat vleesresten tussen!
:roflol:

supersized

op een pagina heb je een loos excuus en 10stemmen op supersized... lijkt wel op een cult trein. moet in de gaten gehouden worden als supersized burger is!

imo vind ik IMBAatwork veel verdachter. niet uit de vorige 10pagina's, maar hoe hij poste daarvoor.

ik stem momenteel IMBAatwork, ik lees vanavond dit topic nog eens door en verander mijn stem als er nog iets anders van tips komt, heb vanavond voor de rest niet veel tijd voor dit topic

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 18:00 ----------

hier, de trouwe hond stemt ook weer. mooi argumentatie ook

(niet persoonlijk btw)

Terug
Naar boven