Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
De burgers zijn op de goede weg.. eerst een cultist weggestemd en daarna de leugernaar.

Sommige burgers echter, moeten oppassen dat ze niet overmoedig raken. Nog een burger doden zou namelijk wel het einde kunnen betekent voor het dorpje.

Maar de burgers weten het dit keer zeker SuperSized is de wolf. Al gauw worden er stemmen uitgebracht in het nadeel van SuperSized, slechts enkele dorpsbewoners staan hem bij.. maar het is tevergeefs. De dorpsbewoners hebben besloten, SuperSized zal hangen.

“Grijp hem” , SuperSized zet het op het op het lopen en rent zijn huis in…

“Kom naar buiten vuile lafaard” , maar dan verschijnt het… Hetgene waar de burgers zo bang voor waren loopt de deur uit… Het is een wolf.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SuperSized haalt met z’n klauwen uit maar mist, waardoor de dorpsbewoners een kans zien om een paar rake klappen uit de delen. Dan zet SuperSized het weer op het lopen, met de dorpsbewoners op z’n hielen rent hij het bos in..

“Waar is ie?” vraagt Kane zich af…. Er is geen spoor van SuperSized te te herkennen…Maar een oplettende dorpsbewoners ziet iets achter te struiken kruipen. “Daar is ie “ roept Quibus en de burgers rennen achter hem aan… Een pijl met een hoge snelheid raast langs de burgers dwars in het hoofd van de wolf. De burgers naderen het lijk en wat z’n aantreffen shockeert hen allen..
Wat z’n aantreffen is slechts SuperSized in een wolvenpak…
In zijn hand ligt een briefje waarop staat:

“Jullie dorp zal alsnog overgenomen worden achterlijke dorpsbewoners” …

De dorpsbewoners beseffen dat het slechts om een cultist gaat en dat zij er nog lang niet zijn om het dorpje ook daadwerkelijk te redden van het onheil. Onrustig wachten zij de nacht af, wetende dat de wolf weer zal toeslaan.

sv.jpg

Supersized is dood zijn rol was : lees het verhaal

goodbye weerwolven, ik speel dit spel nooit meer :p

vraag me toch nog altijd af waarom ineens supersized het slachoffer was

"Wat z’n aantreffen is slechts SuperSized in een wolvenpak…"

:roflol:

****itttt die stink wolf is onstervelijk.

Kan de jager morgen overdag het bos niet ingaan en dat beest afschieten :mad:

Supersized was cultist dus. Toch een goede daad van mij. Jager. Plz :D

Wtf is dat laatste plaatje trouwens?

• Like
Waarderingen: kane
Ah gelukkig dat je niet helemaal ongelijk had Rob G.
Nice.
Mag ik weten waarom je ineens supersized verdacht?

Dacht wel toen ik het verhaal las van : OK, het is de wolf, Rob G heeft de doos repen verdient...
Maar nu nog niet dus :)

ik heb 100% zeker niets verdiend :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.070
Het is nacht tot 10.00, ik verwacht een pm van de Wolf en eventueel het meisje, heks en jager.

Jager, bescherm me alsjeblieft nog een nacht. Je ziet dat ik er dicht bij zat. Morgen is het echt raak. Ik ben duidelijk goed en een bedreiging voor de cults :D

Dacht effe dat het gedaan was :roflol:

Vond RobG z'n argumenten ook niet echt het van het, maar blijkbaar heeft het wel geloond. Geef die man bescherming, hij heeft het verdiend.

vraag gelijk of de sl*t ook komt heb je trio vannacht, beter kan niet trolololo :p

:roflol: Denk dat die dan de rest van het jaar de jager voor zn deur heeft staan

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:47 ----------

Maar we zijn vanavond sowieso een burger kwijt :(

Jager, bescherm me alsjeblieft nog een nacht. Je ziet dat ik er dicht bij zat. Morgen is het echt raak. Ik ben duidelijk goed en een bedreiging voor de cults :D

Toch gevaarlijk zo'n kudde schapen, tis gelukkig nog een cult. Anders had je een ander te pakken

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:48 ----------

Denk ook niet dat de wolf bij RobG wil komen, die kerel heeft permanente bewaking

Toch gevaarlijk zo'n kudde schapen, tis gelukkig nog een cult. Anders had je een ander te pakken

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:48 ----------

Denk ook niet dat de wolf bij RobG wil komen, die kerel heeft permanente bewaking

Nee en het is ondertussen wel duidelijk wie goed is.

Terug
Naar boven