MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Als Remi nu vanwege overmacht niet bij zijn PC kan een hele dag wordt ik gek. Moet hij een goed excuus hebben (dood oid)! :mad:

Geef de jongen de tijd, komt wel goed :)
Geloof wel dat dit 1 van de langste games is geweest tot nu toe.
Morgen een week toch?

Geef de jongen de tijd, komt wel goed :)
Geloof wel dat dit 1 van de langste games is geweest tot nu toe.
Morgen een week toch?

Ja en dit was dan ook het eerst spel waarbij ik het voornemen had het eens goed en intensief te spelen. Week van mijn leven weg...

...all worth it.

Zal ik het verhaal dan maar schrijven.

Het was weer een duistere nacht en de burgers durfden hun huizen niet te verlaten.
Buiten was de wolf weer op zoek naar een nieuw slachtoffer.
Maar toen kreeg die plots een hartstilstand en viel die van een berg.
De burgers leefden nog lang en gelukkig!

Zal ik het verhaal dan maar schrijven.

Het was weer een duistere nacht en de burgers durfden hun huizen niet te verlaten.
Buiten was de wolf weer op zoek naar een nieuw slachtoffer.
Maar toen kreeg die plots een hartstilstand en viel die van een berg.
De burgers leefden nog lang en gelukkig!

Ik zie het al, jij maakt het boekenweekgeschenk van 2014:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.109
Verhaal komt eraan

Remi, you owe me a new F5 button.

Naja, lees het begin van de middag wel.
Maak er maar wat moois van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.113
Het is inmiddels alweer de zesde nacht…

Met inmiddels 12 dode dorpsbewoners zijn er nog 16 dorpsbewoners over. En de dodenlijst zal toenemen want de wolf is weer op pad.

Het grote beest sluipt weer langs de huisjes en ziet voor de derde nacht op rij de schoenen van de Jager bij het huisje van Rob G staan. De wolf kijkt door het raam en de wolf staat nu oog in oog met Rob G.
Rob G voelt een koude rilling over zich heen gaan, maar als snel vertrekt de wolf weer.

De wolf besluit een ander slachtoffer uit te kiezen en wat hij uitkiest overtreft zelfs zijn stoutste dromen. Buiten ziet hij een vrouw staan die een paar gekke spreuken roept onder de volle maan.
“hihi” De wolf lacht wat in zichzelf en kruipt langzaam dichterbij…

“ Ow maan,

Is ******* de wolf? Vertel het mij”
full-moon-night_tn2.jpg

Maar dan hoort ze een hoop geritsel achter haar, voordat ze antwoord kan krijgen van de maan haalt de wolf vanachter uit en vermoord haar.
Hij doet zich snel tegoed aan het vlees van de heks want weet dat het meisje ook weer op pad is… En al snel merkt hij haar op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wetende dat het meisje meer en meer van hem te weten komt staat de wolf voor een lastige taak, hij moet namelijk eerder achter de identiteit komen van het meisje dan dat het meisje de identiteit achterhaald van de wolf. Want mocht het meisje de identiteit van de wolf achterhalen, dan is het gedaan met de wolf.

Rob P is dood, hij was de heks

Het is dag tot 21.00

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:07 ----------

Vol verwachting klopt ons hart

die van jou klopt niet meer :trollface:

....

The picture can you lead you to the witch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

....

Als je Rob P in typt in google krijg je als 1e hit:

Robert Pattinson

Ja idd, dat maakt Rob P gay. Maar ik denk niet dat hij daarmee direct evil is.

De film waarmee deze Robert Pattinson bekend mee is geworden is namelijk deze:

3041557691_1_5_XLo9HBv6.jpg

En als je dan kijkt naar de stelligheid waarmee Rob P bepaalde posts maakt:

Ik verzeker jullie dat alley en new geen wolf zijn. Maar ik zie dat dit mijn laatste dagje gaat zijn hier. Kijk vanavond nog wel of er nog verandering in is maar ga verder geen verdediging ophangen. Zie alleen dat niemand ook maar voor mij opkomt wat cults wel zouden doen aangezien ze er al wat kwijt zijn.

Aan alle goeden die op mij stemmen zeg ik alleen dat jullie er finaal naast zitten.

Lijkt het me ook wel logisch dat als Rob P de heks is hij zou vragen naar AlleyCat en Newinthegame. Die dus bij deze voor mij geen wolf zijn. 3 rollen die voor mij dus wel zeker zijn, of teminste, Alley en New geen wolf (maar denk ik wel cult).

Ik had ook alle verdenking op Rob P. Maar mijn epic detective skills hebben me er op het laatst van weerhouden.

Ja ik ben de man.

Zei het nog...

Sorry Rob P dat ik je verdoet heb met mijn hint. Maar anders was je er aan gegaan met de stemming ben ik bang...

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:09 ----------

AlleyCat is dus niet de wolf
Newinthegame is niet de wolf

Vuile k*t jager, ik verzocht nog mij te beschermen. Wel goed dat ik dood ben eigenlijk want tentamens komen eraan :o

Het was toch al wel duidelijk dat RobP de heks was. Al een dag of 2 ofzo

Ben nog steeds benieuwd waarom Rob P destijds z1000 zo zat te verdedigen. Dat heeft hem toen heel verdacht gemaakt tot het punt dat niemand nog een woord geloofde van wat die zei. Tot daarvoor twijfelde ik heel hard aan de beschuldigingen zijnde cult tegenover hem, maar daarna was ik "zeker".

Maar goed, out again. /stilldead

Als het aantal * nou staat voor de letters in de naam. Dan zouden de twee opties kunnen zijn: Markrot en Jimbooo.
Vanwege eerdere stemmingen zou ik dan de stemmen op Markrot willen plaatsen, al is Jimbooo de laatste tijd ook erg afwezig in tegenstelling tot eerst.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:18 ----------

De jager is de man :D

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:18 ----------

Biobeast, waarom zit jij niet achter de wolf aan dan?

Mijn stem stond al lang niet op RobP

Mja, dat Rob P de heks was kon iedereen wel opmaken uit zijn hints.

Jager is volgens mij ook al permanent ingetrokken bij Rob G, wat de wolf gewoon een easy kill geeft elke avond.

Terug
Naar boven