AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Dit spel is echt de grootste mind**** EVER!!! Ik ga echt zo'n epische verwijten krijgen als het af is ****ing lol :roflol:

Thank god dat het een cult is idd. **** man als supersized een burger was man.

Dit spel is echt de grootste mind**** EVER!!! Ik ga echt zo'n epische verwijten krijgen als het af is ****ing lol :roflol:

Thank god dat het een cult is idd. **** man als supersized een burger was man.

meen je nou srs dat je achteraf niet eens zeker was :roflol: echt epic geluk gehad dan. .

Is het nou niet gewoon handiger dat de jager random bij mensen voor de deur staat in de hoop dat het goed is? Lijkt mij handiger omdat de wolf anders sowieso een clean kill heeft als die weer bij Rob G staat...

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 22:57 ----------

Ik heb inderdaad ook maar weinig meegekregen van hem!

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 23:01 ----------

Maar heb zelf nog niet genoeg om hem te verdenken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.085
De wolf en eventueel de jager, heks en meisje kunnen bij pm'en tot morgenvroeg 09.00

Het verhaal zal er dus staan rond 09.00 en niet om 10.00:o

excuses voor de verwarring

shit zit ik dagen voor niks te puzzelen met die foute en ontbrekende letters en woorden, had al bijna de naam van Rob G of alleycat ermee kunnen verzinnen

wait wut

j/k ofcourse

meen je nou srs dat je achteraf niet eens zeker was :roflol: echt epic geluk gehad dan. .

Ik dacht echt zeker te zijn. Ik was er uit. Niets is wat het lijkt in deze pot. Ik zal mezelf nog wel in detail toelichten, wil niet te veelzaken spoilen.

Even verhaal afwachten, maar dan ?
Alleycat - Rob P - JpeyC ?

Damnit ik was zo zeker van Rob P en zijn rol met die hint. Sommige hebben hem gezien hier, mensen waarvan ik denk te weten dat ze goed zijn. Die vroegen me ook de hint weg te halen. Daarom kreeg ik ook zo veel mensen mee.

hihi

Wil nog steeds niet zeggen dat de hint niet klopt. Maar zou Rob P wel good guy maken.

Ik heb het idee dat er vannacht grote dingen zijn gebeurd.

Kom jij verdomme goed weg. Mocht ik dood zijn en Rob P is evil, dan lijkt hij me ook direct de wolf en geen cult. En dan heeft hij gisteren heeeeel veel geluk gehad en heb ik het heel dom gespeeld (en ben ik terecht dood haha).

Je zat er niet naast rob g :)

Waar blijft Remi?! :D

Terug
Naar boven