fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fitness beginnerGast wat doe je nou daar was ik al op hasl js me over ga je weer terug, of een bazen plan of vage actie.
speciaal voor Rob G, goede speler, maar wacht in het vervolg iets langer met stemmen. nu stem je en omdat je zo goed bent volgen veel mensen je, waardoor er geen ruimte meer blijft voor interpretatie. stemgedrag afleiden wordt moeilijk aangezien jouw invloed vaak meetelt.
wacht mijn rol maar eerst af voor je nog iets zegt...Maar rob wat ben je nou wijzer? Of zijn flip en ik nu de cults?

Ik post het verhaal wel alvast:
De avond valt, en de gespierde burgers van het door wolven belaagde dorpje kibbelen en bakkeleien over de volgende die een gruwelijke dood mag sterven. 'fitness beginner!' klinkt overweldigend vanuit Rob G en zijn supportgroep. Het is iemand die pas begonnen is met trainen, en alleen maar traint met machines en de kleine dumbbells. Een ecto verdient het niet om langer te blijven leven. fitness beginner wordt vastgeketend aan een paal, terwijl Rob G het slagersmes slijpt. 'Nee, je begaat een grote fout Rob. Denk aan het beertje! Je bent het beertje toch niet vergeten?'
Het mes gaat erin en duister bloed spuit eruit, verradelijk voor het bovennatuurlijk wezen. Het donkere bloed brandt een gat in het rechteroog van Rob G. Rob G moet voortaan een ooglapje dragen.
fitness beginner is dood, hij was de wolf.
Game over.