XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

daster

ff me hachje proberen redden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
z1000 post verhaal....fijne avond mannen

Z maakt er zeker iets anders van :roflol:

tussenstand?

Fitness beginner

fitness beginerGast wat doe je nou daar was ik al op hasl js me over ga je weer terug, of een bazen plan of vage actie.

speciaal voor Rob G, goede speler, maar wacht in het vervolg iets langer met stemmen. nu stem je en omdat je zo goed bent volgen veel mensen je, waardoor er geen ruimte meer blijft voor interpretatie. stemgedrag afleiden wordt moeilijk aangezien jouw invloed vaak meetelt.

Maar rob wat ben je nou wijzer? Of zijn flip en ik nu de cults?

Ik post het verhaal wel alvast:

De avond valt, en de gespierde burgers van het door wolven belaagde dorpje kibbelen en bakkeleien over de volgende die een gruwelijke dood mag sterven. 'fitness beginner!' klinkt overweldigend vanuit Rob G en zijn supportgroep. Het is iemand die pas begonnen is met trainen, en alleen maar traint met machines en de kleine dumbbells. Een ecto verdient het niet om langer te blijven leven. fitness beginner wordt vastgeketend aan een paal, terwijl Rob G het slagersmes slijpt. 'Nee, je begaat een grote fout Rob. Denk aan het beertje! Je bent het beertje toch niet vergeten?'

Het mes gaat erin en duister bloed spuit eruit, verradelijk voor het bovennatuurlijk wezen. Het donkere bloed brandt een gat in het rechteroog van Rob G. Rob G moet voortaan een ooglapje dragen.

fitness beginner is dood, hij was de wolf.

Game over.

speciaal voor Rob G, goede speler, maar wacht in het vervolg iets langer met stemmen. nu stem je en omdat je zo goed bent volgen veel mensen je, waardoor er geen ruimte meer blijft voor interpretatie. stemgedrag afleiden wordt moeilijk aangezien jouw invloed vaak meetelt.

Ga je me nu hinten voor de wolf, cult?

Stemmen zijn geteld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.455
Niet mad worden Rob G :roflol:

Ik post het verhaal wel alvast:

De avond valt, en de gespierde burgers van het door wolven belaagde dorpje kibbelen en bakkeleien over de volgende die een gruwelijke dood mag sterven. 'fitness beginner!' klinkt overweldigend vanuit Rob G en zijn supportgroep. Het is iemand die pas begonnen is met trainen, en alleen maar traint met machines en de kleine dumbbells. Een ecto verdient het niet om langer te blijven leven. fitness beginner wordt vastgeketend aan een paal, terwijl Rob G het slagersmes slijpt. 'Nee, je begaat een grote fout Rob. Denk aan het beertje! Je bent het beertje toch niet vergeten?'

Het mes gaat erin en duister bloed spuit eruit, verradelijk voor het bovennatuurlijk wezen. Het donkere bloed brandt een gat in het rechteroog van Rob G. Rob G moet voortaan een ooglapje dragen.

fitness beginner is dood, hij was de wolf.

Game over.

jij irriteerde me op het laatste wel wat, ofwel ben je een burger die zoals mij gespeeld heeft (dan ben je nu fout aan het maken door zo te doen) of je bent gewoon een domme cult die alles uit de kast haalt om mij te killen terwijl ik toch hang.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 21:03 ----------

hahahaha! hou hem maar tege, hij breekt zijn huis af :p

Ben nu dan ook wel benieuwd naar je 'master' plan.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 21:05 ----------

f5!!!!!!!!!

Terug
Naar boven