MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

Naja jullie hoeven niet met mij mee te gaan haha. Laat dat maar ff hangen ;)

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 18:15 ----------

Wat denken jullie van JoeyC? Fitness beginner is denk ik ook wel zeker slecht. JoeyC ook 100%.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 18:22 ----------

daster ga weeer met rob mee aangezien ik geen hints kan ontdekken

Ik heb trouwens ook niet op JoeyC gestemd.

Nou wie blijven er dan over, fitness,daster, makrot, joeyc,? Hoeveel cilts doen er eigenlijk mee?
Dat weten we zeker niet? K*tsspel :)

Ik denk 6, max 7.
Leugenaar en wolf erbij is max 9.
Door communicatie tussen cults onderling kunnen ze een hoop berijken, en hoeven er maar een paar burgers met hun mee te gaan en ze zitten gebakken.
Wanneer de burgers verdeeld zijn in 2 kampen hebben ze het helemaal easy.

Naja er zijn nu 3 cults uit en een leugenaar. Dat zijn al 4 slechte rollen. Dan nog een wolf, dat maakt 6.

Ik gok dat er nog ca. 3 cults over zijn.

In het afgelopen verhaal staat trouwens nog:

"In de vorige verhalen is een directe hint naar de wolf verwerkt, ook is er een hint die slaat op een nog toe onbekende cultist"

Kan er iemand iets met "721222833345573"

Ik ben ook een beetje in dubio. Enerzijds mag het van mij echt wel een keer afgelopen zijn, wie er ook wint. Anderzijds heb ik er nu zoveel tijd in gestoken dat ik wel erg graag wil winnen.

Kan er iemand iets met "721222833345573"

Nee nog niks... Is in ieder geval niets met het oude telefoontrucje.

Ik ben ook een beetje in dubio. Enerzijds mag het van mij echt wel een keer afgelopen zijn, wie er ook wint. Anderzijds heb ik er nu zoveel tijd in gestoken dat ik wel erg graag wil winnen.

Gewoon op fitnessbeginner meegaan. Een voor een de cults eruit en wellicht pakken wij dan ook wel de wolf.

Rob, er zijn al 5 slechteriken uit, 3 cults, 1 leugenaar, 1 reincarnist.
Een goede balans is ongeveer 25% slecht. Van 28 man gok ik 9 of 10 totaal.

Dus nog 4 of 5 over. 3/4 cults + 1 wolf.

JoeyC, fitness beginner, Alleycat 100% slecht.

En nog 1/2. Meest waarschijnlijk iemand tussen het volgende lijstje kimi2, daster, kane (zitten dus ook goede tussen dit lijstje, maar dit is voor mij het grijze gebied).

JoeyC is zeker een cult, maar ik denk niet de wolf. De wolf heeft best goede keuzes gemaakt, en ik vind JoeyC vrij slecht spel leveren, dus dat komt niet helemaal overeen voor mij.

En nog 1/2. Meest waarschijnlijk iemand tussen het volgende lijstje kimi2, daster, kane (zitten dus ook goede tussen dit lijstje, maar dit is voor mij het grijze gebied).

JoeyC is zeker een cult, maar ik denk niet de wolf. De wolf heeft best goede keuzes gemaakt, en ik vind JoeyC vrij slecht spel leveren, dus dat komt niet helemaal overeen voor mij.

Alleycat is niet de wolf, joeyc speelt dus niet als de wolf en als wij het dus op weinig risico gaan spelen is dus de meest logische keuze fitness beginner.

Ik laat mijn stem dan nog maar even op fitness beginner staan.

In het vorige verhaal, kane zoekt superzised en ik zeg daarzo, we rennen erheen maar iemand schoot een pijl.
Diegrne die de pijl schoot was bang dat wij hem zouden ondervragen en martelen :)
Wie the **** schoot dan die pijl?
Staat in dat verhaal niet echt veel meer ofzo..dood van whoopy kan ik ook niet echt een vette hint vinden.

Laatst bewerkt:
fitness beginner

reden: schijnt populair te zijn vandaag en ik ben druk!

Cult of niet je moet nu bijna wel meegaan :)

:roflol:

Het zou toch niet jongens dat we er vandaag weer naast zitten?

je zit er spijtig genoeg wel naast. ik kan niets meer doen om mijn hakje te redden, probeer dat vandaag al heel de dag.

(ik zeg dit gewoon zodat je straks niet verschiet, je bent weer een burger kwijt...)

ik geef wel toe dat het volledig mijn fout is. ik heb mezelf verdacht gemaakt door fout te zijn in dit spel. het spijtige is dat ik voor de rest wel een goede speler ben (vind ik van mezelf toch) en dat de burgers mij als het erop aan komt wel nog nodig kunnen hebben.

Rob G, jij verdient zeker een prijs wegens activiteit :p een stem op mij is ook logische redenering, maar ik geef jullie allemaal een tip: let beter op het onderscheid tussen een burger die overtuigd is van een fout, of een cultist die probeert overtuigd voor te komen ;)

je zit er spijtig genoeg wel naast. ik kan niets meer doen om mijn hakje te redden, probeer dat vandaag al heel de dag.

(ik zeg dit gewoon zodat je straks niet verschiet, je bent weer een burger kwijt...)

ik geef wel toe dat het volledig mijn fout is. ik heb mezelf verdacht gemaakt door fout te zijn in dit spel. het spijtige is dat ik voor de rest wel een goede speler ben (vind ik van mezelf toch) en dat de burgers mij als het erop aan komt wel nog nodig kunnen hebben.

Rob G, jij verdient zeker een prijs wegens activiteit :p een stem op mij is ook logische redenering, maar ik geef jullie allemaal een tip: let beter op het onderscheid tussen een burger die overtuigd is van een fout, of een cultist die probeert overtuigd voor te komen ;)

Whaha. Op zich kan ik je beredenering wel volgen en ben ik niet helemaal overtuigd van fitness beginner.

Hmm, ik heb wat teruggelezen en heb inmiddels de identiteit van IMBA ontdekt :p.

Whaha. Op zich kan ik je beredenering wel volgen en ben ik niet helemaal overtuigd van fitness beginner.

ik snap je perfect maat. in jouw positie zou ik mezelf ook niet geloven, maar wat moet ik zeggen ;)

ga niet beginnen zweren en posts beginnen tonen waarin mijn rol 100% duidelijk is, dat zou alleen het spel maar verzuren en de kleine verrassing van het verhaal van remi verpesten.

aan iedereen: het was een leuk spel van zeer hoog niveau waarin fouten zoals ik gemaakt heb niet te tolereren zijn! proficiat iedereen!
(dit meen ik oprecht)

Ik wijzig mijn stem in Markrot

Hmm, ik weet het ook niet meer.
Daster

Terug
Naar boven