Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Zo gaan we niet winnen, morgen de boel verder uitpluizen.

Zelfde vraag voor AlleyCat: waar komt jouw nickname vandaan? :)
Komt uit de film Firepower.
Die hebben mijn broer en ik ooit een keer voor onze verjaardag gekregen en dat was zo'n waardeloze film dat we hem daarna heel vaak keken met vrienden. In die film moet een van de hoofdkarakters (zijn undercoveragenten in een politievrije zone) op een gegeven moment een bijnaam kiezen voor in de "Death Ring" (waar hij in moet vechten).
Zijn politiemaatje oppert dan de "p*ssy Cat", maar dat vindt de organisator niet stoer genoeg en die maakt er dan maar "Alley Cat" van. Terwijl dat natuurlijk nog steeds verre van stoer is.

In een online spelletje met vrienden noemde ik mezelf een keer voor de grap zo en sindsdien gebruik ik hem af en toe (je moet toch wat). Avatar is ook een screenshot van het personage (Chad Mcqueen) uit die film.

Ben er nu weer vandoor, voetbaltoernooitje wel gewonnen trouwens. Mocht iemand het willen weten ... :)

Komt uit de film Firepower.
Die hebben mijn broer en ik ooit een keer voor onze verjaardag gekregen en dat was zo'n waardeloze film dat we hem daarna heel vaak keken met vrienden. In die film moet een van de hoofdkarakters (zijn undercoveragenten in een politievrije zone) op een gegeven moment een bijnaam kiezen voor in de "Death Ring" (waar hij in moet vechten).
Zijn politiemaatje oppert dan de "p*ssy Cat", maar dat vindt de organisator niet stoer genoeg en die maakt er dan maar "Alley Cat" van. Terwijl dat natuurlijk nog steeds verre van stoer is.

In een online spelletje met vrienden noemde ik mezelf een keer voor de grap zo en sindsdien gebruik ik hem af en toe (je moet toch wat). Avatar is ook een screenshot van het personage (Chad Mcqueen) uit die film.

Ben er nu weer vandoor, voetbaltoernooitje wel gewonnen trouwens. Mocht iemand het willen weten ... :)

Gefeliciteerd:1e::banana::banana:

Ik zal me even verklaren over vandaag:

Ik had de stem op Daster geplaatst en toen kreeg ik een karma van Whami:

Je bent het aan het verkloten. Cults kunnen nu makkelijk evenwicht houden en dan vlak voor stemming wisselen, gaat mogelijk burger dood en dan nog 1 door de wolf en dan is het denk ik over and out.

Toen zat ik een beetje in dubio. Ik voelde me nogal opgelaten. Ik heb het spel tot nu toe doodeerlijk gespeeld. Naja, ik wisselde dus toen van stem weer en iedereen volgde.

Ik vind het dus een ****ing irritante move dat whami me een karmabericht stuurt met game info.

Anders had Daster gewoon gehangen...

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 22:16 ----------

Zeg niet dat Daster het per see was. En ik had misschien niet moeten reageren op de karma.

Je hebt je dus laten leiden door diegene dat van ronde 1 al met gekke posts afkwam.

Raar ???

Anyhow, morgen gewoon een obvious cult eruit. Moet te doen zijn!

Je bent het aan het verkloten. Cults kunnen nu makkelijk evenwicht houden en dan vlak voor stemming wisselen, gaat mogelijk burger dood en dan nog 1 door de wolf en dan is het denk ik over and out.

Toen zat ik een beetje in dubio. Ik voelde me nogal opgelaten. Ik heb het spel tot nu toe doodeerlijk gespeeld. Naja, ik wisselde dus toen van stem weer en iedereen volgde.

Ik vind het dus een ****ing irritante move dat whami me een karmabericht stuurt met game info.

Zeg niet dat Daster het per see was. En ik had misschien niet moeten reageren op de karma.

Wat is dat toch met jou en karma berichten:p

Je hebt je dus laten leiden door diegene dat van ronde 1 al met gekke posts afkwam.

Raar ???

Ja kijk, ik wilde me niet laten leiden. Maar ik kreeg wel die karma. Ik wist totaal niet wat ik er mee aan moest. Jager, doe wat je moet doen, ik ben iig zeker goed en zal het morgen ook goed maken.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 22:21 ----------

Wat is dat toch met jou en karma berichten:p

Ja sommige mensen kunnen het spelletje blijkbaar niet eerlijk spelen, zelfs als ze er uit liggen.

Veel cheaters in deze game:(

Ja en het is dus ****ing irritant. Eigenlijk had ik dus gewoon mijn stem moeten laten staan op daster, dat was de rechtvaardige move. Maar ik was al heel erg aan't twijfelen en was ook een beetje aan't kijken wat de cults zouden doen.

dus ik lig eruit door een cheater?

hehe ;(

van mij mag je zeker zijn dat ik zo geen dingen ga sturen btw.

Nee ik ook niet. Ik weet ook niet wat de jager doet, ik hoop dat hij mij nog een nachtje beschermt. Ik heb veel effort in dit spel spgestoken. Zou echt epic zijn als de jager iemand beschermt waar de wolf een hit op doet.

Jaja steek het maar op een ander, krijgt net voor einde stemming karma met de waarheid. En steekt het dan op een ander dat hij fout stemt... Zei nog opzettelijk niets van wie ik denk wie het is ofzo. Enkel dat het dom is om zo te stemmen dat er evenwicht is (stemmen waren toen gelijk) en dat het zo makkelijk is voor cult om net voor einde stemming stem te switchen waardoor er burger uitvliegt. Maarja is het natuurlijk een ander zijn schult:rolleyes:
0 "gameinfo" ik heb goed idee wie cults zijn en 0 over gezegd, staat niets over personen in. Jij was drijfveer achter de stemming dus ik zei alleen dat je het aan het verkloten bent met je manier van doen. Zei ook niet dat hij op foute stemde of moest switchen. Puur advies op manier van spelen.

Laatst bewerkt:
Jaja steek het maar op een ander, krijgt net voor einde stemming karma met de waarheid. En steekt het dan op een ander dat hij fout stemt... Zei nog opzettelijk niets van wie ik denk wie het is ofzo. Enkel dat het dom is om zo te stemmen dat er evenwicht is (stemmen waren toen gelijk) en dat het zo makkelijk is voor cult om net voor einde stemming stem te switchen waardoor er burger uitvliegt. Maarja is het natuurlijk een ander zijn schult:rolleyes:

Waarom stuur je mij dat karma bericht op mijn post waar ik daster als cult aanwijs voor anderen? Verder reageerde je niet op mijn pm.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 22:33 ----------

0 "gameinfo" ik heb goed idee wie cults zijn en 0 over gezegd, staat niets over personen in. Jij was drijfveer achter de stemming dus ik zei alleen dat je het aan het verkloten bent met je manier van doen. Zei ook niet dat hij op foute stemde of moest switchen.

Jonge ook al weet je niets over de cults, je moet je niet bemoeien. Er was helemaal geen evenwicht, we zouden gaan voor Daster.

Waarom stuur je mij dat karma bericht op mijn post waar ik daster als cult aanwijs voor anderen? Verder reageerde je niet op mijn pm.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 22:33 ----------

Jonge ook al weet je niets over de cults, je moet je niet bemoeien. Er was helemaal geen evenwicht, we zouden gaan voor Daster.
Stond niets in je PM buiten "???". Jawel aantal stemmen was toen gelijk. Ik gaf karma op je toen laatste post. Dat jij er wat speciaals in zag kan ik niet aan doen. In elke van je posts beschuldig je wel iemand (bedoel ik mee dat ik met karma geven sowieso op post zou zitten waarbij je iemand beschuldigd). Had mss beter geen karma gegeven :roflol:. Enkel kritiek op speelwijze dat je cults makkelijk maakt. Ik ben nu terug dood.

Laatst bewerkt:
0 "gameinfo" ik heb goed idee wie cults zijn en 0 over gezegd, staat niets over personen in. Jij was drijfveer achter de stemming dus ik zei alleen dat je het aan het verkloten bent met je manier van doen. Zei ook niet dat hij op foute stemde of moest switchen. Puur advies op manier van spelen.

Dood is dood bro. Aan het einde van het spel mogen we discussiëren.

Stond niets in je PM buiten "???". Jawel aantal stemmen was toen gelijk. Ik gaf karma op je toen laatste post. Dat jij er wat speciaals in zag kan ik niet aan doen. In elke van je posts beschuldig je wel iemand. Had mss beter geen karma gegeven :roflol:. Enkel kritiek op speelwijze dat je cults makkelijk maakt. Ik ben nu terug dood.

Dat ik mensen beschuldig in het spel hoort bij het spel. Daniel had die karma niet moeten sturen. En jij ook niet niet. Ik heb je nog een karma reactie gestuurd.

2 burgers er inmiddels uit:

Mja, ik zet er ook een vraagteken bij hoor Joey of jij al dan niet in dat cultgroepje zit.

Maar even puur hypothetisch:

*Rob G= cultist
*epic battle met medecultist Daniel20, incl. photoshop en de hele mikmak
*weent wanneer hij het lijk vind van Daniel (zie verhaal)

=> Iedereen gaat er vanuit dat Rob G goed is. En kan derest van het spel heel geniepig invloed uitoefenen.

Mocht het kloppen, dan is het echt epic gespeeld natuurlijk. :D Er gaat trouwens ook geen 1 verhaal voorbij of Rob G z'n naam wordt niet genoemd.
Echt, als dit zo is. epic :roflol: :roflol: :roflol:

Jezus fitness, heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen :roflol:

Terug
Naar boven