MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

t*ring die hints van jou Remi. Ben blij dat ik in het verhaal niet echt naar de hints gekeken heb want die zijn echt niet te doen :roflol:

Wilde Kane nog vragen ipv new in the game tweede dag. Helaas verkeerde keus gemaakt :P

Echt bizar dit. Punt was dat toen ik die van het horloge kijk ik nog het topic wist van show your watch. En daarin post Biobeast dus dat hij graag een Citizen horloge wilt hebben. Daarom ging ik zo blind op hem.

Ik heb van bijna alle speler de naam + drama gegoogled, de naam + oscar.

En van Kane gewoon niet. Terwijl ik hem nog wel rood in mijn lijstje heb staan.

Ja big rep voor Remi. Srs. Beste game ever.

In de toekomst mogen spelers zoals newinthegame srs er direct uit. Hatelijk, alleen maar stem uitbrengen en voor de rest niks doen.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:25 ----------

Echt bizar dit. Punt was dat toen ik die van het horloge kijk ik nog het topic wist van show your watch. En daarin post Biobeast dus dat hij graag een Citizen horloge wilt hebben. Daarom ging ik zo blind op hem.

Ik heb van bijna alle speler de naam + drama gegoogled, de naam + oscar.

En van Kane gewoon niet. Terwijl ik hem nog wel rood in mijn lijstje heb staan.

Epic hahaha

Ja leuk spel, bedankt remi en uiteraard de rest.

Whami niet morgen een nieuwe beginnen hoor :)

hehehehe

nice Remi, vondt het echt cool en was zo nu en dan ook echt bang dat ik eruit zou vliegen. heb toch eea nog op kunnen fokken heb ik het idee. met name toen robG dacht dat het biobeast was en ik cult. bewust op markrot gestemt zodat hij zou denken dat ik bio beschermde. heeft toen perfect gewerkt.

heb lol gehad en zeker in voor een volgend spel :D
was zelf cultist overigens
Rob G bedankt zowieso voor de lol die ik ook had om jouw posts met verdenkingen

Kane, awesome gespeeld. dont know of je mn rol wist of niet maar ben blij dat je me niet hebt opgevreten :D
Moet zeggen dat ik je alleen als cult had staan, omdat al derest dat maar zei. Maarja zo dacht ik ook over Alley Cat.

Ik had het geluk dat de goede op momenten echt teveel hun rol lieten zien. Plus iedereen die ook maar eens een keer mij als verdachte noemde, ging eraan. Niet direct, maar een paar rondjes later. Zo viel het niet op.

Vond het trouwens ook hilarisch om de eerste twee rondes de persoon op te eten die als enigste op Rob G stemde. :D

Bedankt nog aan Remi voor de verhalen. Kroop heel wat tijd in.

Wie gaat er nou met de doos repen vandoor?

1 van de overgebleven cults denk ik of Kane...
Zou terug moeten lezen wie het meest actief is geweest, en toch buiten de spotlights is gebleven.

Ik heb echt een dikke fout gemaakt door newinthegame karma berichtje te sturen. Ik had hem als cultist op mijn list. ****ing domme fout. Bijna het spel verdoet:roflol::roflol::roflol::roflol:

Moet zeggen dat ik je alleen als cult had staan, omdat al derest dat maar zei. Maarja zo dacht ik ook over Alley Cat.

Ik had het geluk dat de goede op momenten echt teveel hun rol lieten zien. Plus iedereen die ook maar eens een keer mij als verdachte noemde, ging eraan. Niet direct, maar een paar rondjes later. Zo viel het niet op.

Vond het trouwens ook hilarisch om de eerste twee rondes de persoon op te eten die als enigste op Rob G stemde. :D

Bedankt nog aan Remi voor de verhalen. Kroop heel wat tijd in.

Die ****in jager had mij moeten beschermen. Snap niet dat hij dat niet gedaan heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.710
Wie gaat er nou met de doos repen vandoor?

1 van de overgebleven cults denk ik of Kane...
Zou terug moeten lezen wie het meest actief is geweest, en toch buiten de spotlights is gebleven.

De doos eiwitrepen gaan naar de beste speler, in mijn ogen was dat toch wel Kane.. Mochten jullie een andere mening toegedaan zijn dan kun je mij de naam pm'en van wie je het best vond.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:29 ----------

hehehehe

nice Remi, vondt het echt cool en was zo nu en dan ook echt bang dat ik eruit zou vliegen. heb toch eea nog op kunnen fokken heb ik het idee. met name toen robG dacht dat het biobeast was en ik cult. bewust op markrot gestemt zodat hij zou denken dat ik bio beschermde. heeft toen perfect gewerkt.

Had ik gezien indd, wilde je er nog karma voor geven, maar wilde me niet bemoeien met het spel:)

Van mij mag jij de repen houden als begeleider voor het spel.

Ja ik heb jou ook paar keer genoemd kane.

Ik zit echt een beetje met verbazing. Alle zoektermen die ik heb gedaan op spelers. Ook op Plippie enzo. Maar op een bizarre reden ben jij er tussen geflipt Kane.

Als ik je naam had gebruikt had ik het direct gezien. Ik heb je naam wel gewoon gegoogled, kwam toen op de band Kane enzo.

Echt joh, de t*ring wat een spelletje.

Het was gewoon erg bizar. Wat Remi zeg. Met die repen zat ik op biobeast.

Toen had ik die 491 hint en de andere 1 niet gezien. Ik doe 4*9*1 en kom op een post van Biobeast. En dat was na die repen.

Naja rest heb ik uitgelegd. En dat horloge was helemaal bizar. En nu ik het zie. Wat de fok. Ik ben ook nog een dikke filmliefhebber. Bizar dit...

Rob P mag imo de repen hebben. nohomo

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.714
Van mij mag jij de repen houden als begeleider voor het spel.

Nah ze gaan er dit keer echt uit... Heb het met Biobeast ook de pot whey mogen houden, maar wilde dat niet weer doen.:) Tenslotte ben ik niet degene die de eiwitrepen betaald :D

Ik zit echt een beetje met verbazing. Alle zoektermen die ik heb gedaan op spelers. Ook op Plippie enzo. Maar op een bizarre reden ben jij er tussen geflipt Kane.

Als ik je naam had gebruikt had ik het direct gezien. Ik heb je naam wel gewoon gegoogled, kwam toen op de band Kane enzo.

Toen had ik die 491 hint en de andere 1 niet gezien. Ik doe 4*9*1 en kom op een post van Biobeast. En dat was na die repen.

Naja rest heb ik uitgelegd. En dat horloge was helemaal bizar. En nu ik het zie. Wat de fok. Ik ben ook nog een dikke filmliefhebber. Bizar dit...

Hey Rob G kan je wel slapen vannacht denk je?

Wat was nou de hint van de repen?

repen = kanen = eten
kane protein bars

of een nep hint?

rollen

QUIBUS CULTIST
Z1000 LEUGENAAR
WOOPY BURGER
Buffalo Billy CULTIST
DASTER BURGER
KIMI2 CULTIST
ILLOYDATONI BURGER
SuperSized CULTIST
ALLEY CAT BURGER
Daniel20 CULTIST
FITNESS BEGINNER BURGER
JOEYC CULTIST
BIOBEAST BURGER
KANE WOLF
JIMBOOO BURGER
WIEGER24 BURGER
MARKROT BURGER
DUTCHLIFTER BURGER
FEANFAN21 BURGER
IMBAatWork RODDELAAR
ORGINEEL REÏNCARNIST
NEWINTHEGAME sl*t
ROB P HEKS
ROB G MEISJE
FLIPPIE22 JAGER
WHAMI GOEDE BURGERMEESTER
Tssssss
Goede!

Ja, maar dacht wel dat de jager weer bij je ging zijn. Plus vond het ook fijn om de actievere spelers er in te houden, tenzij dat mijn kop ging kosten ofc.

Ja, maar dacht wel dat de jager weer bij je ging zijn. Plus vond het ook fijn om de actievere spelers er in te houden, tenzij dat mijn kop ging kosten ofc.
Vond het wel mooi toen ik jou verdacht als wolf en rob g supersized dat jij je opeens als een cult ging gedragen :roflol:

• Like
Waarderingen: kane
Terug
Naar boven