AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Lol krijg de pagina niet open op me tel :(

Bad side wonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

**** yeah. Srs knap. Want het was een mission imposible. 2 cults zo goed als niet actief.

goed gespeeld kane.

Snap niet waarom rob g er niet uit kwam. De dag van de supersized zei ik nog dat ik vermoedde dat kane het was, een simpele "oscar kane" google search en je had het al

Ja idd, nu ik oscar kane in typ zie ik het...

Epic. Ik heb echt alle namen met oscar ingetypt, behalve kane...

Nog dank aan Rob G voor z'n hulp overdag. Hem in leven laten was het beste wat ik kon doen.

En dan vandaag nog Alley Cat volgen in de beschuldiging van markrot als wolf.

:roflol: :roflol:

Maar goed gespeeld hoor. Heb me vermaakt :D

Gewonnen :)

Wat dom wat dom. Had Kane nog wel op mijn lijstje staan in het rood als zijnde cult.

Beschuldigingen op alley cat waren epic. Hij was niet bad :D:D:D

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:09 ----------

yeahhhh one love cult.
Als dat echt waar is dan hadden we wel echt de grootste r**ards ever bij de goeden :roflol:

Da****? Alley was niet evil?

Ik had Kane nog wel ingetypt op imdb een keer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.693
Het is een rustige dag..

De schemering verduistert langzaam het dorpje... schaduwen vallen over huizen en lichten verlichten het dorp.

Rob G is zijn dagelijkse nachtwandeling aan het maken totdat hij plots bij zijn schouder gegrepen wordt...
Het is een bebloede vrouw en ze zegt : HET KOMT ERAAN HET KOMT ERAAN!

Enkele schimmen verschijnen vanaf de daken en komen langzaam naderend dichterbij..
Rob G weet zich geen raad en begint te rennen zo als hij kan.. De vrouw pakt z'n hand en ze rennen samen door de donkere straten gevolgd door enkele schaduwen die kwade vormen aannemen.

Rob G en de vrouw komen aan bij een doodlopende steeg. Rob begint vluchtig een uitweg te vinden, tot zijn oog valt op een 2 meter hoog hekje..
Met een donkere schim die versneld dichterbij komt probeert hij over het hek te klimmen totdat de vrouw vanachter gegrepen werd door een paar grote klauwen.. De vrouw schreeuwt om hulp, maar Rob G twijfelt geen moment en laat de hulpeloze vrouw in de steek.. Hij rent naar het dorpsplein om de bel te luiden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dorpsbewoners komen uit een huis gerend en vragen wat er is gebeurd. Rob G leidt de dorpsbewoners en leidt hen naar de plek des onheils. Wat zij daar aantreffen is opengescheurde vrouw. Een grote bloedvlek vervuild de doodlopende straat en een met bloed bekladde muur zegt " SJORS26"
Er klinkt wat gelach vanuit de menigte totdat Z1000 vraagt"Wie of wat heeft dit gedaan?" .. Maar dan zien ze in de verte een fel licht schijnen.. Het licht komt dichterbij en het blijkt een man te zijn met een eigenaardige fakkel in z'n hand " JULLIE ZIJN VERDOEMD... ZE KOMEN JULLIE HALEN... ZE HEBBEN MIJ DORP OVERGENOMEN... IK PROBEERDE ZE NOG TE REDDEN MAAR HET LUKTE NIET!" Dorpsbewoners kijken elkaar wat verward aan... Vanuit de menigte komt markrot naar voren en vraagt wie de man is, waarna de man antwoord " Ik ben een getraind meester.. Ik bezit de krachten om een lijk weer tot leven te wekken, maar alleen wanneer degene door een ander mens geëxecuteerd is...Dat is ook de reden dat ons dorp overgenomen is... want dit is geen aanval van een mens maar van een wolf".

Met vele dorpsbewoners die geen idee hebben wat te doen, weten ze toch één ding zeker.
Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden

Het is dag tot ZONDAG 22.00... Jullie kunnen dus stemmen tot ZONDAG 22.00

In de verhalen zullen hints verstopt zitten die kunnen leiden naar de identiteit van dorpsbewoners

Het is een vermoeiende maar vooral hysterische dag.
Veel dorpsbewoners hebben geen idee wat te doen en schreeuwen maar wat, waarna een dorpsbewoner besluit wat rust te creëren.
Deze dorpsbewoner loopt naar zijn huis en haalt een mand met pado’s tevoorschijn.. Hij rent naar het dorpsplein om de pado’s uit te delen… Al snel veranderen de dorpsbewoners in een hallucinerende menigte. Zij beginnen “sporen” te zien die zij willen zien. Vele dorpsbewoners verwarren toeval met iets van betekenis. Sommige dorpsbewoners zijn zelfs zo losgeslagen dat zij zich verkleden als de meester der sporenonderzoek. Whami is er daar één van, hij is inmiddels gekleed als een ware Sherlock Holmes.
Met zijn hoedje en rokerspijp in z’n mond gaat hij op onderzoek uit.. Kruipend over de grond komt ie tot een schokkende ontdekking… Hij roept de menigte bijeen en vertelt wat hij ziet
“Kijk.. zien jullie dit bloempje?” “Dit bloempje hangt een beetje naar beneden”…
“Dat is gewoon normaal hoor” zegt Alley Cat… “En daarom ben ik Sherlock Holmes en jij niet” zegt Whami op een arrogante toon… “Dit is niet zomaar een natuurlijk verschijnsel. Hij hangt namelijk naar beneden vanuit angst…angst omdat hij de wolf heeft gezien” zegt Whami

“Jullie zijn knettergek” zegt Alley Cat..

Één van de dorpsbewoners ziet in zijn hallucinerende bui hoe Alley Cat verandert in een nare gluiperd… “ Ja, zo heeft Alley Cat er voor gezorgd dat Sjors26 dood ging, het is een man die veranderen kan in een doodlopende steeg” … “Dat klinkt best geloofwaardig inderdaad” zegt Markrot. Al gauw zien meerdere dorpsbewoners het beeld voor zich van Alley Cat die veranderen kan in een doodlopende steeg. Alley Cat ziet langzaamaan hoe zijn steun in het dorpje afneemt en begint weg te rennen. “Pak hem” zegt Flippie22… De dorpsbewoners klimmen op hun denkbeeldige paarden en zetten de achtervolging in. Ze hebben Alley Cat al gauw te pakken.
“Vermoord hem, hij is zeker het hulpje van de wolf” …Onderweg naar het dorpsplein om Alley Cat ter dood te veroordelen valt Alley Cat van een reusachtige berg.. Schreeuwend om hulp en met tranen in zijn ogen zien de dorpsbewoners hoe Alley Cat duizenden meters naar beneden te pletter valt.

In eerste instantie zijn dorpsbewoners geschokt, maar al snel verandert dat in vreugde en de inwoners vieren nog een lange tijd feest.

The picture can you lead you to the witch

De volgende ochtend komt Robbie G uit zijn huisje gelopen en vermoeid van de wilde achtervolging op denkbeeldige paarden & z’n padotrip ziet hij het nog niet opgeruimde lijk van Alley Cat liggen… Alley Cat ligt met een gebroken nek naast een opstapje van 50cm….Rob G besluit er geen aandacht aan te besteden en zit al snel weer met z’n gedachten bij de dorpsbewoner die claimde éénmalig een dode man tot leven te kunnen wekken….. “Zulke wezens bestaan toch niet? denkt Rob G bij zichzelf.. “Alleen heksen en weerwolven bestaan” Hij rent weer naar zijn huis en haalt een boek uit de boekenkast met als titel : “Sprookjesfiguren die toch bleken te bestaan” ..Hij slaat het boek open en ziet : Een plaatje van een heks en een weerwolf... “Ik wist het wel, geen man die mensen weer tot leven wekken kan”…Rob G grinnikt “ Haha dat rijmt”.. Rob G besluit het boek weer dicht te slaan, maar net wanneer hij het dicht wil slaan valt zijn oog op iets eigenaardigs… Hij ziet dat 2 velletjes papier aan elkaar geplakt zijn…”Dit heb ik nog nooit gezien” denkt Rob. Hij trekt de 2 velletjes papier van elkaar af en ziet op de pagina een afbeelding van een man die een dode man tot leven wekt. Zou het dan toch? The numbers : 06-03-2013 will lead you to a citizen

Alley Cat is dood zijn rol was : ******* (unknown)

Het is nacht tot 10.00

Ik verwacht een pm van de wolf & eventueel van de jager, sl*t, heks en meisje

Met dorpsbewoners die angstvallig in slaap vallen wordt het akelig stil in het dorp.
Enkele straten verderop schuilt er echter een monster in de schaduw. Zeker wetende dat hij niet wordt bekeken, gebruikt hij één van zijn nagels om een slot te forceren.
Stilletjes breekt het open, waarop de wolf naar binnen sluipt. Tree voor tree tript hij naar boven, richting de slaapkamer waar een luid gesnurk van een nieuwkomer alle andere geluiden overstemt.
In de kamer besluit de wolf eerst rustig rond te kijken, wetende dat hij na zijn gruweldaad snel zal moeten zijn.
Hij zit wat spulletjes leggen zoals een kam, borstel en een bebloede tampon…. Hij lacht wat in zichzelf…”Haha daar kan ik wel wat mee” De wolf pakt de bebloede tampon op en gooit de in het gezicht van zijn slapende slachtoffer die vervolgens wakker schrikt..

De dorpsbewoners staat nu oog in oog met de grote wolf en wetende dat ze het niet gaat overleven besluit ze te bidden

“Lieve God,

Help mijn lieve dorpsbewoners een cultist te vinden… dat is alles wat ik wil en help ze te beschermen.

Stay safe”

De wolf haalt uit met z’n grote klauwen naar het slachtoffer… Nagels banen zich een weg in het gezicht, waarna het gezicht uitscheurt en bloed uit de wonden vloeit.
De wolf besluit toch niet zo’n honger te hebben, vertrekt uit het huisje en laat de inwoner voor dood achter.
Een cultist can be found with the numbers 458287376

Deze nacht echter, is niet alleen de wolf op pad,,, maar ook de mysterieuze man die claimde doden weer tot leven te kunnen wekken…De man heeft zich inmiddels een weg gevonden naar Alley Cat, waarvan het lijk nog altijd niet is opgeruimd… De man buigt voorover over het lichaam heen van Alley Cat en roept een paar vage spreuken, waarna Alley Cat zijn ogen weer opent…
“Luister naam me” en Alley cat luistert aandachtig.. “Niets is wat het lijkt, onthoudt dat… niets is wat het lijkt”

Suus141 is overleden, ze was burger.

Het is dag

er kan gestemd worden tot 22.00

Bijgekomen van de verschrikkelijke nacht waarbij SUUS141 om het leven kwam weten de burgers dat zij actie moeten ondernemen.

Met vele vragen die rijzen over de dood en wederopstanding van Alley Cat besluiten de dorpsbewoners zich te richten op een code……

Wat zullen findwe doen met de code ? We kunnen aftrekken, optellen, delen, vermenigvuldigen, in groepjes verdelen en daarna optellen, aftrekken, delen of vermenigvuldigen.. Of zelfs beide? We kunnen er data van maken, de cijfers kunnen staan voor een letter…” Wat een reeks cijfers allemaal wel niet met je kan doen..” vraagt fitness beginer zich af.
Maar net zo snel als dat ze de dood van Suus141 zijn vergeten, gaan de dorpsbewoners weer op iets anders over. De code laten ze voor wat het is en al gauw hoor je :”Stem op Alley Cat, iemand die opstaat uit de dood kan niet goed zijn” …. “Hou je fking bek, stem op Whami die is gestoord…” the right way
Het kamp wordt al snel verdeelt in twee helften, waarbij het er niet rustig aan toe gaat… Ieder verwijten ze elk ander dat zij degene zijn die niet nadenken… En minstens 1 van hen heeft gelijk, want met 9 tegen 8 stemmen delft Whami het onderspit.and you will find a cultist
“ Ik ben Sherlock Holmes potverdomme” roept whami terwijl hij begeleidt wordt naar de galg…
Van de o zo stoere Whami is inmiddels vrij weinig over. Het arrogante gezichtje is vervangen door een ongelukkige uitdrukking en whami barst in huilen uit…

Voor zijn dood houdt hij nog een toespraak :

“Toegegeven, ik lijdt een beetje aan grootheidswaanzin en heb soms geen flauw idee waar ik over praat… Ik heb de neiging om iedereen uit te maken voor cultist en waarna er 1 inderdaad cultist blijk te zijn dan zeg ik dat ik gelijk had en hoor je mij niet over al die keren dat ik het fout had.. Maar DIT KEER heb ik echt het beste voor met dit dorpje,

eerlijk waar.

Whami kijkt over de woedende menigte heen en krijgt de strop aangereikt…
Het is bedroevend eigenlijk, want Whami zal sterven met de gedachten dat het dorpje uiteindelijk ten onder zal gaan.

Whami is dood hij was "goede" burgemeester.

Dutchlifter is dood hij was burger (uitgeschreven)

Het is nacht tot 09.00 ik verwacht een pm van de wolf en eventueel de jager, meisje, heks en sl*t

Ook hebben de volgende mensen nog geen 1 keer gestemd:

Buffalo Billy, Wieger 24 & FeanFan 23 .. Mochten ze morgen weer inactief zijn en niet stemmen, dan worden ook zij uitgeschreven

De burgers raken verwikkeld in een oneindige strijd… Burger na burger vindt de dood en de dorpsbewoners die nog leven besluiten zich te ontdoen van dorpsbewoners die toch geen moer uitvoeren.. Zij belemmeren immers alleen maar de zoektocht naar de wolf.
“ Naar het huis van Buffalo Billy!” .

Buffalo Billy zit rustig op z’n schommelstoel totdat hij vanuit zijn ooghoeken een boze menigte op hem af ziet stormen. Hij snelt naar binnen en barricadeert de deur met stoelen. Hij rent naar boven en uit de kast haalt hij het verstopte lijk van Whami en gooit die door het raam naar beneden.
“Dit gebeurt er met jullie als jullie de strijd aangaan,,, jullie zullen allen vermoord worden”

bg3.jpg

“Geef je over” roept Alley Cat, maar Buffalo Billy blijft lekker waar die zit en gaat op zijn bed zitten… Wanhopige gedachten schieten door z’n hoofd.. ”Wat moet ik nu doen? Ze gaan me vermoorden”… Hetgeen waar Buffalo Billy juist al die tijd bang voor was, namelijk dood gaan, nadert snel… Wetende dat zijn tijd erop zit, besluit hij nu eindelijk actie te ondernemen. Hij besluit te vechten voor zijn heer, zijn meester en bewapend zich met een speer en een mes.
Schreeuwend komt hij naar buiten en er ontstaat al snel een grote chaos…Geschrokken van de weerstand die Buffalo Billy biedt staan zij naar hem te kijken. De dorpsbewoners zijn namelijk onbewapend en hadden nooit rekening gehouden dat Buffalo Billy strijden ten onder zou willen gaan.

abraham_lincoln_vampire_hunter-t2.jpg

Vol van de adrenaline rent Buffalo Billy de menigte de in .. Er ontstaat een gevecht waarbij Buffalo Billy raken klappen krijgt.. Maar dan schiet er een groot monster hem te hulp… Hij haalt uit met z’n klauwen naar Wieger24 en verbrijzeld daarmee de kaak van Wieger24… De overige dorpsbewoners kijken met verbazing toe hoe de wolf Wieger24 verminkt.. Hij trekt de ledematen van de Wieger24 af en gooit die in de lucht waarna de wolf het bos in vlucht..
“Achter hem aan” ..De dorpsbewoners rennen het bos in om de wolf te vermoorden… Het wordt al schemerig en enkele burgers beginnen angstig te worden ..”Laten we teruggaan” zegt z1000
De dorpelingen besluiten dat dat een verstandige keus is, wetende dat de wolf in het donker in het voordeel is…

Eenmaal terug in het dorp zien ze Buffalo Billy huilend op het dorpsplein, vragend om vergeving.. Maar de dorpsbewoners zijn niet zo vergevingsgezind meer, zij hebben genoeg leed gezien en raken er inmiddels aan gewend. Buffalo Billy wordt zonder te aarzelen naar strop geleidt en wordt geëxecuteerd.
Nadat de hartslag gecheckt is en Buffalo Billy officieel dood is, beginnen er dorpsbewoners feest te vieren…”Bier, bier voor iedereen” roept Z1000 maar Markrot merkt dat er 2 dorpsbewoners missen bij dat feest… “Waar is Rob G” . Ze rennen naar het huis van Rob G en eenmaal daar aangekomen zien ze in de kelder een huilende Rob G en het lijk van Daniel20 welke doorboort is met glasscherven en spijkers.

Wieger24 is dood, hij was burger
Feanfan23 is dood, hij was burger
Buffalo Billy is dood, hij was cultist
Daniel20 is dood hij was burger

Daniel20 is dood, hij was cultist

Het is nacht tot 09.00 ik verwacht een pm van de wolf en eventueel de jager, heks en meisje

Het was een mooie avond, voor zowel de cultisten als de burgers.
Er zijn tenslotte 2 burgers vermoord en 2 cuktisten en nu wachten de cultisten met spanning af want hun meester is weer op pad.
Het monster sluipt door de straten en heeft enorme honger. Hij loopt langs de het huis van fitness beginer en hoort een luidt gekreun. Het is de sl*t, die een bezoekje langsbrengt. Ook de wolf heeft gevoelens en hij besluit de pret niet te bederven…
Voor het huis van Rob G ziet de wolf de jager staan. De jager is bewapend met een hoop messen dus ook Rob G lijkt hem geen slimme keus. Maar dan ziet hij een oud en vervallen huisje & de wolf besluit er naar binnen te gaan. Een culist:):D;):mad:
Het is het huis van de “nieuwe” inwoner… De man die Alley Cat tot leven gewekt schijn te hebben.
De wolf ziet de man in zijn bed en buigt over hem heen… Kwijl druipt langs zijn tanden op het gezicht waarna de man wakker schrikt.. De man staat oog in oog met de wolf die hij zo lang vreesde, maar toont geen angst.. Hij had het tenslotte al verwacht dat hij deze nacht zal sterven. En zo gebeurt het dat de man die levens geeft, beroofd wordt van zijn eigen leven

Orgineel is dood, hij was de "Reïncarnist"

Het is dag tot 21.00

Met inmiddels 2 dode cultisten zijn de burgers op de goede weg het dorpje te “zuiveren” helaas valt dat aantal in het niet bij het aantal gestorven burgers.
Wetende dat de burgers nog een hoop te wachten staat beginnen ze toch met goede moed aan de stemming. Al gauw wordt Z1000 z’n naam genoemd… Hij is tenslotte degene die de stemming met Daniel20 met hand en tand probeerde te tegen te houden…
En ook ditmaal verzet z1000 zich stevig tegen zijn executie.
“Ik ben 100% geen cultist” maar dat antwoord houdt helaas geen stand.. De dorpelingen geloven z1000 niet en nemen hem mee naar het dorpsplein. Er is echter één dorpsbewoner die wel gelooft in de onschuld van Z1000, namelijk Rob P. “Jullie gaan allemaal naar de hel vuile kle**lijers, jullie stemmen nu een burger weg”

Ook z1000 laat van zich horen “Vuile verraders, vooral jij Rob G… Homobitch” …z1000 barst in huilen uit… wetende dat hij er alles aan gedaan heeft om dit dorpje te redden van het kwaad.
Hij wist namelijk echt niet dat Daniel20 cultist was en ook wist hij niet dat de burgers op wie hij stemde ook echt burgers waren. Z1000 deed alles wat hij kon om de cultisten te vinden en de wolf te vermoorden, maar helaas mocht dat niet baten…

Z1000 wordt door zijn eigen burgervrienden geëxecuteerd.

http://www.youtube.com/watch?v=MqoANESQ4cQ
z1000 is geëxecuteerd, hij was de leugenaar

Ik verwacht een pm van de wolf en eventueel het meisje, heks en jager

Door alle commotie van de afgelopen paar dagen is iedereen erg moe. Een enkel trotseert zijn angst voor de wolf en slaapt die nacht niet. De nacht kruipt langzaam voorbij, maar van de wolf nog geen enkel teken. “Zou hij dan dood zijn?”, vraagt het geniepige meisje zich af. Ze sluipt, mogelijk nog sluwer dan de wolf door het dorp. Dan ziet ze zijn gedaante; een groot, harig wezen met bloeddoorlopen ogen eet hij de overblijfselen op van Orgineel. Terwijl dit tafereel zich voltrekt verstopt het meisje zich en blijft ze naar de gedaante kijken.

Ze stoot een pot om. De wolf draait zich om en kijkt haar recht in haar donkere ogen. Snel rent hij weg, waarop zij besluit naar huis te gaan. Ze wil immers niet het risico nemen zelf gepakt te worden.
Woedend en hongerig omdat hij gestoord werd tijdens zijn maaltijd gaat de wolf op zoek naar een nieuw prooi voor die nacht. Eenmaal bij een mooi hoekhuis aangekomen, besluit hij daar naar binnen te gaan. Maar wacht! Wat staat er bij de deur? Zijn dat niet de laarzen van de jager? Wie accepteert er nou de hulp van de jager, maar vraagt hem bij het binnenkomen om zijn laarzen uit te doen? De wolf ziet het al, dit is het huis van Rob G. Dan maar een paar huizen verderop.
De wolf klautert door een open raam naar binnen en gaat op zoek naar de slaapkamer.

Niet meteen wetende hoe hij dit moet aanpakken, wacht de wolf even met aanvallen. Maar door het weinige eten tot dit moment, maakt zijn maag een hard knorrend geluid. De man wordt wakker, draait zich om, en wandelt slaapdronken naar de badkamer om zijn blaas te legen. Geen moment heeft hij de wolf gezien. Deze ziet echter zijn kans schoon. Hij drukt zijn vlijmscherpe nagels op het strottenhoofd van Woopy. Deze hapt naar adem om een schreeuw uit te slaken en verkrijgt deze benodigde lucht middels zijn nieuwe luchtholte. Maar nog voor hij enig geluid kan maken behalve het opgorgelen van bloed is hij al dood. De wolf doet zich zo snel mogelijk tegoed aan de rug van Woopy. Enige tijd later hoort hij voetstappen. Half aangekleed komt de jager een paar deuren verderop naar buiten gerend. Nog voordat hij een glimp van de wolf op kan vangen, is deze al gevlucht naar de bossen die het dorp omringen.Deja Vu? It can lead you to the "Roddelaar"
http://www.youtube.com/watch?v=lObzfEipyOA
Speciaal voor z1000 een soundtrack, no homo

Woopy is dood, hij was burger
Het is dag tot 21.00

De burgers zijn op de goede weg.. eerst een cultist weggestemd en daarna de leugernaar.

Sommige burgers echter, moeten oppassen dat ze niet overmoedig raken. Nog een burger doden zou namelijk wel het einde kunnen betekent voor het dorpje.

Maar de burgers weten het dit keer zeker SuperSized is de wolf. Al gauw worden er stemmen uitgebracht in het nadeel van SuperSized, slechts enkele dorpsbewoners staan hem bij.. maar het is tevergeefs. De dorpsbewoners hebben besloten, SuperSized zal hangen.

“Grijp hem” , SuperSized zet het op het op het lopen en rent zijn huis in…

“Kom naar buiten vuile lafaard” , maar dan verschijnt het… Hetgene waar de burgers zo bang voor waren loopt de deur uit… Het is een wolf.

SuperSized haalt met z’n klauwen uit maar mist, waardoor de dorpsbewoners een kans zien om een paar rake klappen uit de delen. Dan zet SuperSized het weer op het lopen, met de dorpsbewoners op z’n hielen rent hij het bos in..

“Waar is ie?” vraagt Kane zich af…. Er is geen spoor van SuperSized te te herkennen…Maar een oplettende dorpsbewoners ziet iets achter te struiken kruipen. “Daar is ie “ roept Quibus en de burgers rennen achter hem aan… Een pijl met een hoge snelheid raast langs de burgers dwars in het hoofd van de wolf. De burgers naderen het lijk en wat z’n aantreffen shockeert hen allen..
Wat z’n aantreffen is slechts SuperSized in een wolvenpak…
In zijn hand ligt een briefje waarop staat:

“Jullie dorp zal alsnog overgenomen worden achterlijke dorpsbewoners” …

De dorpsbewoners beseffen dat het slechts om een cultist gaat en dat zij er nog lang niet zijn om het dorpje ook daadwerkelijk te redden van het onheil. Onrustig wachten zij de nacht af, wetende dat de wolf weer zal toeslaan.

sv.jpg

Supersized is dood zijn rol was : lees het verhaal

Het is inmiddels alweer de zesde nacht…

Met inmiddels 12 dode dorpsbewoners zijn er nog 16 dorpsbewoners over. En de dodenlijst zal toenemen want de wolf is weer op pad.

Het grote beest sluipt weer langs de huisjes en ziet voor de derde nacht op rij de schoenen van de Jager bij het huisje van Rob G staan. De wolf kijkt door het raam en de wolf staat nu oog in oog met Rob G.
Rob G voelt een koude rilling over zich heen gaan, maar als snel vertrekt de wolf weer.

De wolf besluit een ander slachtoffer uit te kiezen en wat hij uitkiest overtreft zelfs zijn stoutste dromen. Buiten ziet hij een vrouw staan die een paar gekke spreuken roept onder de volle maan.
“hihi” De wolf lacht wat in zichzelf en kruipt langzaam dichterbij…

“ Ow maan,

Is ******* de wolf? Vertel het mij”
full-moon-night_tn2.jpg

Maar dan hoort ze een hoop geritsel achter haar, voordat ze antwoord kan krijgen van de maan haalt de wolf vanachter uit en vermoord haar.
Hij doet zich snel tegoed aan het vlees van de heks want weet dat het meisje ook weer op pad is… En al snel merkt hij haar op.

Wetende dat het meisje meer en meer van hem te weten komt staat de wolf voor een lastige taak, hij moet namelijk eerder achter de identiteit komen van het meisje dan dat het meisje de identiteit achterhaald van de wolf. Want mocht het meisje de identiteit van de wolf achterhalen, dan is het gedaan met de wolf.

Rob P is dood, hij was de heks

Het is dag tot 21.00

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 11:07 ----------

die van jou klopt niet meer :trollface:

Het is alweer dag 7.

Vele burgers zijn gesloopt, het lange detective werk begint langzaam zijn tol te eisen. Burgers raken verwarder en verwarder en weten inmiddels niet meer zo goed waar zij het zoeken moeten.
Er is echter één dorpsbewoner zeker van zijn zaak, namelijk Rob G.

Hoewel zijn dag begint met lichtelijke frustratie houdt hij moed op een goede afloop.
Hij weet het zeker : Biobeast is de wolf.
Rob G heeft inmiddels een koninklijke status verkregen en er zijn er weinig die zijn gedachtes in twijfel trekken en dat is niet geheel zonder reden, Rob G heeft het immers een paar keer bij het rechte eind gehad. Desondanks kan een fout desastreuse gevolgen met zich mee brengen.

Maar Rob G kent geen twijfel. Biobeast is de wolf.
Al gauw krijg hij steun van zijn medebewoners. “Biobeast kan het wel eens zijn inderdaadf”
“Ik denk ook dat het Biobeast is. 721222833345573
Biobeast hoort al gauw overal zijn naam klinken op een negatieve manier en kijkt hartverscheurend toe hoe de dorpsbewoners alleen maar volgen en zelf minder nadenken.

“Zo moet Rob P zich dus gevoeld hebben” denkt Biobeast.
Biobeast kan het nog altijd niet geloven…”Is dit een droom?”.. Hij geeft zichzelf een paar tikken op z’n wang en komt tot de conclusie dat dus echt “real life” is.

“Tegenstand heeft geen zin Biobeast… We zijn met meer, werk mee en we zullen je een eervolle dood geven.” Biobeast denkt bij zichzelf “Hoe kan het ter dood veroordeeld worden door je eigen dorpsbewoners nou eervol zijn?” Maar Biobeast werk uiteindelijk toch maar mee en kiest ervoor de dorpsbewoners niet tot last te zijn.
Biobeast wordt begeleidt naar het dorpsplein en zodoende ook begeleidt naar zijn dood.
“Heb je nog wat te zeggen voor je doodgaat? “ ….”ja” antwoord Biobeast, namelijk:

“Als laatste wens heb ik graag dat ik sterf met mijn knuffel in mijn handen”

Er klinkt een hard gelach vanuit de toegestroomde menigte, maar desondanks is er één bewoner die nog enige sympathie kan opbrengen… “Ik ga wel roept” Rob G.

Rob G die het ondanks zijn verdenkingen toch een brok in z’n keel krijgt rent naar het huis van Biobeast om Biobeast zijn wens in vervulling te brengen.
Hij loopt naar de slaapkamer van Biobeast en ziet daar een kleine berenknuffel… Echter heeft de berenknuffel een briefje op zich geplakt gekregen waarop staat:

“Rob G jij bent verantwoordelijk voor de dood van een burger”

Rob G voelt de grond onder zijn voeten verdwijnen, maar voordat hij alles op een rijtje kan zetten wordt hij gestoord door een luid geschreeuw vanaf het dorpsplein wat luidt “JAA, DOOD HEM, DEZE WOLF VERDIENT GEEN SYMPATHIE, HIJ IS VERANTWOORDELIJK VOOR DE DOOD VAN ONZE BROERDERS EN ZAL STERVEN OP ONZE MANIER!!!”
“Het zal toch niet” denkt Rob G..
Met tranen in zijn ogen en een knuffel in zijn hand raast Rob G zich naar het dorpsplein, maar het is al te laat. Aan het touw hangt het levenloze lichaam van Biobeast.

Wanhopige gedachtes raken Rob G die inmiddels volledig het spoor bijster is. Uit onmacht zakt hij door zijn knieën en tranen vallen op de grond

“Wat heb ik gedaan? “

lonely-lost-sad-teddy-bear-woods-Favim.com-44395.jpg

inb4 roidrage :roflol:

De 7e nacht is aangebroken.

Een dorpsbewoner is nog behoorlijk aangeslagen en dat is niet zonder reden, hij is tenslotte verantwoordelijk voor de dood van een burger terwijl hij het o zo zeker wist dat de persoon in kwestie dat niet was.
Maar de dorpsbewoners moeten door, zij moeten blijven leven, en als eerbetoon voor Biobeast de wolf weten te vinden en doden, maar vannacht is het echter de beurt aan de wolf om z’n slachtoffer te maken.

De wolf sluipt zoals gewoonlijk door de straten, hij neemt zijn vaste route langs het huis van Rob G. En eenmaal aangekomen bij Rob G z’n huis is het duidelijk hoe het er voor staat met het dorp, want voor het eerst sinds 3 dagen staan de schoenen van de jager niet voor de deur. Zij staan iets verderop bij IMBAatwork. De wolf sluipt naar het huis van IMBAatWork en hoort IMBAatWork tegen iemand praten. De Wolf drukt zijn oor tegen de deur om wat geluid op te vangen, maar helaas voor hem is het nagenoeg onverstaanbaar.

Hij besluit geen tijd meer te verspillen aan nutteloze bezigheden en besluit dat het tijd is om op zoek te gaan naar voedsel. Een aangename geur passeert de neus van de wolf.

“Dat ruikt best lekker” , de wolf besluit de geur te volgen en het leidt naar het huisje van Jimbooo.
Zonder enige aarzeling stormt de wolf naar binnen. Jimbooo bedenkt zich geen moment en maakt een enorme smak op de grond… Jimbooo ligt doodstil op de grond en doet alsof hij dood is in de hoop dat de wolf weer vertrekt.. Stiekem opent Jimbooo z’n oog om te zien of de wolf al vertrokken is, maar de wolf schaterd van het lachen

“Hahaha je denkt toch niet dat ik daar in trap? In tegenstelling tot wat dorpsbewoners denk ik wel na.”
In de vorige verhalen is een directe hint naar de wolf verwerkt, ook is er een hint die slaat op een nog toe onbekende cultist
Jimbooo heeft geen schijn van kans. De wolf bijt in de nek van Jimbooo en hoort het bot verbrijzelen, bloed stroomt uit de wonden en Jimbooo spartelt nog een beetje rond maar verliest al snel de strijd.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jimbooo is dood, hij was burger

Het is dag tot 21.00

Dag fking 7…

Het is alweer dag 7.

En zoals gewoonlijk is het weer tijd om iemand op te hangen.. Dat er een hoop doden zijn gevallen is te merken, van het o zo levendige dorpje is vrij weinig over. Mensen zijn in zichzelf gekeerd en sluiten zich af van de buitenwereld.

Daster is daar één van. Deze dorpsbewoners heeft zich opgesloten in z’n huis en durft niet meer naar buiten te komen, bang dat hij of opgehangen wordt of gedood door de wolf.
Hij heeft natuurlijk een punt, want hoewel Daster er zeker van is dat hij goed is, zijn medebewoners schijnen dat niet in te kunnen of niet te willen zien.

Ook sporenonderzoek doen de dorpsbewoners niet meer aan, het is simpelweg een gokspel geworden. “Moeten we niet kijken naar verdacht gedrag ?” vraagt fitness beginner…
“Dat uitgerekend dat jij nou net moet vragen fitness beginer, ik verdacht je al die tijd al, maar nu dat je dit vraagt weet ik het zeker. Jij bent een vuile cultist”

“Nee ik ben geen cultist” zeg fitness beginer.
“Jawel “ zegt Kimi2, “ je bent een vuileleugenaar, je misleid mensen… kijk maar naar je naam, daar mist een n.. dat is enkel en alleen om verwarring te zaaien”
Kimi2 vraagt “Wie is er voor?” en de dorpsbewoners steken bijna allen hun hand op.
En zo makkelijk gaat het tegenwoordig, zonder ook maar wat verder te kijken wordt iemand ter dood veroordeel.. Alsof het niets is.
Fitness beginer loopt nu de weg, die door vele bewandeld is.. De weg naar de galg , de weg naar de dood.

Het meisje kan het niet meer langer aanzien en spreekt de menigte toe :

“Om nog meer dode te voorkomen zal ik de sporen van de wolf, verkregen uit het sporenonderzoek aan jullie tonen om 20.30 uur. In de hoop dat het dorp dan eindelijk bevrijd kan worden.
Mochten wij echter vallen dan geef mijzelf over en bied ik mijn leven aan aan de wolf

Fitnessbeginer is dood hij was burger...

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Take it easy Robbie, trek een flesje wijn open:D:D:D

Het is nacht 8

Met nog maar in totaal 12 dorpsbewoners van de voorheen 28 dorpsbewoners, is er weinig over van het dorp.

De wolf begint samen met de cultisten langzaam maar zeker de overhand te krijgen en is zoals gewoonlijk ook deze nacht weer op pad om een slachtoffer uit te kiezen.
Hij kiest zijn prooi zorgvuldig uit en weet als enige van het dorp de cultisten te onderscheiden van de burgers. Het blijkt dat het dus niet onmogelijk is.
Het schijnt dat de jager en Rob G ruzie hebben, want ook deze nacht staan er geen laarzen voor de deur van de jager… In plaats daarvan zijn ze vervangen door hakken, schijnbaar heeft de sl*t bedacht om Rob G op te vrolijken en zo te horen geniet Rob G er met volle teugen van..

De wolf hoort het gesteun en gekreun maar gunt Rob G wel zijn leuke avond, hij wilt het niet gaan verstoren.
De wolf besluit iemand anders een bezoekje te brengen, namelijk IMBAatWork.
De man die gister bezoek heeft gehad van de jager, heeft dat deze nacht niet, wat de wolf vrij spel geeft…
De wolf besluit naar binnen te gaan en hoort ook deze keer IMBAatWork tegen iemand praten, wanneer de wolf zijn prooi nadert ziet hij echter hoe vreemd sommige dorpsbewoners zijn. Hij ziet hoe IMBAatwork verkleed is als een theemeisje en zichzelf thee voor schenkt.…Nadat IMBAatWork voor zichzelf thee heeft ingeschonken vervuilt hij zijn plaats, gaat op een andere stoel zitten en vervangt zijn Nederlandse accent voor dat van een Duitse..

http://www.youtube.com/watch?v=D5m33zK6ZlA

IMBAatwork is knettergek en de wolf kan het niet langer aanzien. Hij maakt een eind aan het zielige leven van IMBAatWork..

Dezelfde nacht ziet ook weer het meisje de moord gebeuren. Ze besluit de dorpsbewoners wakker te maken en zal elk uur één van haar sporen vrijgeven.

IMBAatWork is dood, hij was de roddelaar

Normaal gesproken is het een gewoonte om alle hints te “showen” maar ik zal er slechts enkele toelichten.
Ik kan verder vertellen dat er maar 1 hint is gevonden (althans die besproken is in het topic), namelijk die verwees naar Rob P en de heks.

Dingen als “Whami sprak de menigte toe” was dus geen hint naar de burgemeester, maar gewoon pure toeval en zo waren er wel meerdere toevalligheden.

Enkele hints zal ik hieronder toelichten:

In nacht 1 wordt er gesproken over een man die doden weer tot leven wekken kan en die man bezit een eigenaardige fakkel. Eigenaardig is een synoniem voor Orgineel… Orgineel was dus die man en in dit geval Reïncarnist.

Op DAG 2 staat er in et wit: Een cultist can be found with the numbers 458287376
Deze hint was FAKE. Ik was namelijk enorm gefascineerd hoe mensen hun eigen hints en oplossingen bedachten (Bijvoorbeeld in dag 1 en nacht 1). Het menselijk brein is namelijk zo ingesteld dat het zoekt volgens bepaalde verwachtingen. Vindt jij iemand verdacht, laten we zeggen Z1000 dan gaan de meeste mensen hints zoeken die het verdachte gedrag bevestigen. Mensen doen dit vaak onbewust, maar gedaan wordt het zeker. Vandaar dat ik dus de VALSE hint erin verwerkte
En wat is nou veelzijdiger dan cijfers? Met enkele cijfers kun je namelijk van alles doen namelijk : optrekken, aftrekken, delen vermenigvuldigen, wortel van etc. Ze kunnen verder staan voor letters, posts, postcounts, stats etc etc.
Verder in het verhaal wordt er vertelt : “Niks is wat het lijkt” Dit moest enigszins mensen aan het denken zetten dat een hint vals kon zijn.

In NACHT 2 staat in het wit : Find the right way and a cultist can be found.
Way lijkt op whey. Vind de juiste whey en je vindt een cultist.
Als je zou kijken naar m’n postgeschiedenis dan zal je zien dat ik recentelijk gepost had in : http://forum.dutchbodybuilding.com/...-xxl-nutrition-322461/index6.html#post7735326 En in het wit staat er : JOEYC = Cultist.
Het liefst poste ik dit natuurlijk in een Bodylab review alleen de meest recentelijke review van whey van Bodylab was 1 jaar geleden en dat topic bumpen zou teveel opvallen.

In NACHT 4 staat er wederom in het wit : Een culist:):D;):mad:
De smilies stonden voor de verschillende zijn van een kubus, wat lijkt op quibus. Quibus is cultist.

Op dag 7 was er een hint met cijfers namelijk :
Al gauw krijg hij steun van zijn medebewoners. “Biobeast kan het wel eens zijn inderdaadf”
“Ik denk ook dat het Biobeast is. 721222833345573
De bedoeling was dat je de cijfers splitste dus .. 7/21/22/28/33/34/55 en 77..
Kijk in de zin vervolgens naar de 7e letter, 21ste letter, 22ste letter etc . En je krijgt de oplossing “KANE WOLF”

Ook heb ik in bepaalde verhalen beschreven hoe ik dacht over bepaalde situaties die zich voordeden. Zo heb ik in nacht 2 of dag 1 vertelt dat de burgers aan de pado’s zaten en hem spacede .. Dit om aan te tonen wat de burgers teveel bezig zijn met gokken en dingen zien die er niet zijn. Er werd niet meer gelet op opvallend gedrag maar mensen kwamen met hints aanzetten die ze min of meer zelf verzonnen hadden..

Ook heb ik in bepaalde verhalen zoals dat met Rob G, aangegeven dat er de kans bestaat van overmoedigheid. Dit is niet vervelend bedoelt naar Rob G toe, maar wel bedoelt als een waarschuwing naar de overige burgers om zelf op onderzoek uit te gaan en er juist niet van uit gaan dat een ander het allemaal wel oplost.

Al met al heb ik enorm veel gelachen, vooral om en met Rob G over de hints die hij als meisje ontving. De Protein bar had ik express neergezet van Bodylab, omdat ik wist dat Rob G zou denken aan Biobeast, echter waren de overige hints totaal niet bedoelt om Biobeast te verdenken. In sommige gevallen zoals met de cijfers 149 maakte Rob G z’n eigen oplossing, maar dat Biobeast sprak over hetzelfde type horloge van de “Citizen” was pure toeval

• #2.696
rollen

QUIBUS CULTIST
Z1000 LEUGENAAR
WOOPY BURGER
Buffalo Billy CULTIST
DASTER BURGER
KIMI2 CULTIST
ILLOYDATONI BURGER
SuperSized CULTIST
ALLEY CAT BURGER
Daniel20 CULTIST
FITNESS BEGINNER BURGER
JOEYC CULTIST
BIOBEAST BURGER
KANE WOLF
JIMBOOO BURGER
WIEGER24 BURGER
MARKROT BURGER
DUTCHLIFTER BURGER
FEANFAN21 BURGER
IMBAatWork RODDELAAR
ORGINEEL REÏNCARNIST
NEWINTHEGAME sl*t
ROB P HEKS
ROB G MEISJE
FLIPPIE22 JAGER
WHAMI BURGERMEESTER

Whahaha wat the ****. Echt heel naar. Ik heb nog verschillende spelers ingetypt met oscar achter hun naam. Ik had zelfs Kane paar keer aangewezen als slechte.

Erg goed gespeeld kane, en erg goed gespeeld cults. En erg slecht gespeeld Rob G ;)

• #2.698
Nog dank aan Rob G voor z'n hulp overdag. Hem in leven laten was het beste wat ik kon doen.

En dan vandaag nog Alley Cat volgen in de beschuldiging van markrot als wolf.

:roflol: :roflol:

Maar goed gespeeld hoor. Heb me vermaakt :D

Beschuldigingen op alley cat waren epic. Hij was niet bad :D:D:D

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:09 ----------

yeahhhh one love cult.

hehehehe

nice Remi, vondt het echt cool en was zo nu en dan ook echt bang dat ik eruit zou vliegen. heb toch eea nog op kunnen fokken heb ik het idee. met name toen robG dacht dat het biobeast was en ik cult. bewust op markrot gestemt zodat hij zou denken dat ik bio beschermde. heeft toen perfect gewerkt.

heb lol gehad en zeker in voor een volgend spel :D
was zelf cultist overigens
Rob G bedankt zowieso voor de lol die ik ook had om jouw posts met verdenkingen

Kane, awesome gespeeld. dont know of je mn rol wist of niet maar ben blij dat je me niet hebt opgevreten :D

Terug
Naar boven