Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Ja die supersized was beetje bizar. Ook daar wel de term die op de film uit kwam die oscars had gekregen.

Biobeast, google hit naar de film The Thing.

En die kane. Zelfs vandaag heb ik er niet meer goed naar gekeken. Maar ook de andere burgers was het niet opgevallen.

Het was zeker een tof spelletje.

Snap niet hoe iedereen Rob G zo heeft kunnen volgen in zijn gokken naar de wolf. Vooral bij Biobeast die verschillende goede redenen had die hem als goede aanwezen. En toen die dan onschuldig bleek te zijn, dacht ik dat iedereen wel even wakker zou worden, maar toen volgde iedereen Rob nog maar eens naar Supersized :roflol: Snap ik echt niets van.
Ik had al vrij vroeg in het spel een vermoeden dat Rob G het meisje (of misschien de heks) was, maar na dit gedoe begon ik toch hard te twijfelen of hij geen geniale cult was.
Verder had ik (net als vele anderen denk ik) Rob P heel lang als cult staan. Op zich goed gespeeld, aangezien de wolf dit waarschijnlijk ook dacht en hem daarmee niet zou opeten. Het heeft wel niet veel gescheeld of de burgers hadden hem er uit gestemd :o
JoeyC was ook duidelijk cult, imo. Dat die er niet meer uitgestemd is, snap ik niks van :)

Verder nog een opmerking over de hints. En dan niet enkel in dit spel, maar ook in de vorige.
Het probleem is dat zoveel zaken als hint gezien kunnen worden, dat je op de duur niet meer weet welke je moet volgen en welke niet. Ik had er 2 gevonden die Alleycat als leugenaar zouden aangeven, maar dat bleken dan geen hints te zijn, ofwel hints met een andere betekenis. Het is gewoon onmogelijk te weten waar je moet op afgaan en waarop niet, waardoor de hints eigenlijk een beetje nutteloos worden. Sommige hints zijn dan wel duidelijk een hint (zoals de verborgen witte teksten), maar als daar dan ook nog fake hints tussen staan... :dunno:
Misschien moet daar eens over nagedacht worden?

Ja leuk spel, bedankt remi en uiteraard de rest.

Whami niet morgen een nieuwe beginnen hoor :)
Ook niet van plan xD
Ik d8 aan, ong 2 weken van nu.
Kan iedereen wat uitrusten en zijn examens zowat over, voor zij die er hebben. Al vraag ik me af of de periode direct na de examens wel goed zou uitkomen. Nou ja, we zien wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.726

Snap niet hoe iedereen Rob G zo heeft kunnen volgen in zijn gokken naar de wolf. Vooral bij Biobeast die verschillende goede redenen had die hem als goede aanwezen. En toen die dan onschuldig bleek te zijn, dacht ik dat iedereen wel even wakker zou worden, maar toen volgde iedereen Rob nog maar eens naar Supersized :roflol: Snap ik echt niets van.
Ik had al vrij vroeg in het spel een vermoeden dat Rob G het meisje (of misschien de heks) was, maar na dit gedoe begon ik toch hard te twijfelen of hij geen geniale cult was.
Verder had ik (net als vele anderen denk ik) Rob P heel lang als cult staan. Op zich goed gespeeld, aangezien de wolf dit waarschijnlijk ook dacht en hem daarmee niet zou opeten. Het heeft wel niet veel gescheeld of de burgers hadden hem er uit gestemd :o
JoeyC was ook duidelijk cult, imo. Dat die er niet meer uitgestemd is, snap ik niks van :)

Verder nog een opmerking over de hints. En dan niet enkel in dit spel, maar ook in de vorige.
Het probleem is dat zoveel zaken als hint gezien kunnen worden, dat je op de duur niet meer weet welke je moet volgen en welke niet. Ik had er 2 gevonden die Alleycat als leugenaar zouden aangeven, maar dat bleken dan geen hints te zijn, ofwel hints met een andere betekenis. Het is gewoon onmogelijk te weten waar je moet op afgaan en waarop niet, waardoor de hints eigenlijk een beetje nutteloos worden. Sommige hints zijn dan wel duidelijk een hint (zoals de verborgen witte teksten), maar als daar dan ook nog fake hints tussen staan... :dunno:

Ja klopt heb je gelijk in, daarom geef ik zoveel mogelijk hints aan door middel van cijfers en witte teksten , zodat iedereen op de hoogte is dat het ook daadwerkelijk een hint is..

Bij mij is het zoiezo lastig om hints te verwerken in woorden binnenin het verhaal, omdat zoals je idd terecht opmerkt, alles kan dan gezien worden als hint en aangezien ik veelvuldig namen gebruik in mijn verhalen kan je dat op een gegeven moment aan elke woordje koppelen..

Zoals ik al zei is er slechts een enkele hint verstopt in een woord namelijk die van Eigenaardig--> Orgineel, de rest waren witte letters, cijfers en/of plaatjes

Waarom verdedigde Rob P eigenlijk z1000 zo hard toen die eruit gestemd ging worden? Die was er zo hard van overtuigd dat die goed was, dat hij dingen zei als "als je z1000 er uit stemt, stem mij er dan morgen uit". ???

Ik had eigenlijk geen flauw idee meer na de hint van de nederlandse vlag. Toen had ik wel de hint goed van Rob P als heks. Toen wist ik wel dat alley en new iig geen wolf waren.

Het nadeel van de hints was dat ze toevalligerwijs direct een hit hadden op een speler.

Gelukkig was supersized een burger. Maar je moet toegeven. Dat horloge van biobeast was wel echt bizar.

Nadeel is die k*tband kane die alle zoekresultaten verdoet haha :roflol: Dus als je zoekt op hem krijg je alleen maar die poep band te zien.

Maar wel beetje dom dat ik zelfs vandaag de link niet meer heb gezien. Mensen ook links sturen met films met Kane enzo. Ik had toen de link naar films een beetje opgegeven.

Waarom verdedigde Rob P eigenlijk z1000 zo hard toen die eruit gestemd ging worden? Die was er zo hard van overtuigd dat die goed was, dat hij dingen zei als "als je z1000 er uit stemt, stem mij er dan morgen uit". ???
Wist waarschijnlijk dat hij de wolf niet was. Vind het zelf ook een beetje raar want we verdachten z1000 er niet eens van de wolf te zijn

• #2.730
Ik had eigenlijk geen flauw idee meer na de hint van de nederlandse vlag. Toen had ik wel de hint goed van Rob P als heks. Toen wist ik wel dat alley en new iig geen wolf waren.

Het nadeel van de hints was dat ze toevalligerwijs direct een hit hadden op een speler.

Gelukkig was supersized een burger. Maar je moet toegeven. Dat horloge van biobeast was wel echt bizar.

Nadeel is die k*tband kane die alle zoekresultaten verdoet haha :roflol: Dus als je zoekt op hem krijg je alleen maar die poep band te zien.

Maar wel beetje dom dat ik zelfs vandaag de link niet meer heb gezien. Mensen ook links sturen met films met Kane enzo. Ik had toen de link naar films een beetje opgegeven.

Ja dat was echt enorm toevallig :roflol:

Wat ik zeg, van Biobeast was ik die dag echt heilig overtuigd omdat de hints gewoon echt allemaal op hem zouden kunnen slaan.

Remi, echt bedankt voor de vette spelleiding. Serieus een hele leuke week gehad daarmee.

Kane bedankt voor het tactisch eten van de meer inactieven en de actievere personen er in te laten een groot deel. Erg goed gespeeld man, wel een beetje op de achtergrond en ik noemde je gvd nog:roflol: Mijn stem gaat naar jou man.

RobG thx voor me er uit fixxen rotzak Hahaha, maar blij dat je zo actief was. Imba,robp,joeyc,jimbooo,woopy etc etc allen bedankt voor actief meespelen. Voor mij persoonlijk ook erg leuk terwijl ik maar een simpele burger was.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:46 ----------

Remi, echt bedankt voor de vette spelleiding. Serieus een hele leuke week gehad daarmee.

Kane bedankt voor het tactisch eten van de meer inactieven en de actievere personen er in te laten een groot deel. Erg goed gespeeld man, wel een beetje op de achtergrond en ik noemde je gvd nog:roflol: Mijn stem gaat naar jou man.

RobG thx voor me er uit fixxen rotzak Hahaha, maar blij dat je zo actief was. Imba,robp,joeyc,jimbooo,woopy etc etc allen bedankt voor actief meespelen. Voor mij persoonlijk ook erg leuk terwijl ik maar een simpele burger was.

Snapte je mijn stem niet adhv de hints die ik had gekregen?

Was er wel echt ziek van met Bio haha. Hij had het zo goed gespeeld.

Toen was ik ook wel beetje het vertrouwen kwijt. Ben gisteren dan ook niet meer zo veel bezig geweest met de hints. Vandaag wel weer.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:49 ----------

Oh ja van mij mag Kane de repen ook hebben hoor.

Alsnog verloren dus. Jammer.

Echt heel tof spel. Moet wel eerlijk zeggen dat het best frusterend was dat iedereen vanaf dag 1 wist dat ik cultist was dat terwijl dat dus niet waar was.
In mijn ogen was iedereen die ronde 1 en 2 op mij gestemd had verdacht omdat ik zelf wist dat ik goed was. Dus daar heb ik me heel de tijd op blind gestaard (Z1000 en Daniel20 stemden niet op mij en waren voor mij dus goed, Markrot was sowieso slecht want het was zelfs zijn idee op mij te stemmen). Hierdoor kwam ik onbedoeld een beetje in het kamp van de cultisten.

Bizar dat ik Citizen Kane niet doorhad, gisteren nog met iemand over die film gehad.

Zou wel graag willen weten waarom orgineel mij terug heeft gehaald uit de dood.

Ik wil iedereen bedanken voor het medespelen en zijn of haar inzet. Mede door jullie is dit spel tot één van de leukste spelletjes in de reeks geworden. Mijn dank gaat daarnaast ook uit naar Remi voor de organisatie. Daarnaast wil ik deze gelegenheid ook gebruiken om Big-T te bedanken voor het verlenen van de faciliteiten die dit spelletje mede mogelijk maken. Ten slotte wil ik ook graag de slechten feliciteren met de door hun behaalde overwinning.

Dat laatste vraag ik mij toch ook af. Wellicht om gewoon chaos te brengen onder de goeden, wat goed gelukt is volgens mij.

Ook vandaag weer AlleyCat die met die verklaring kwam van die reep voor Markrot :roflol:

65 kg, het was zo plausibel.

• #2.738
Alsnog verloren dus. Jammer.

Echt heel tof spel. Moet wel eerlijk zeggen dat het best frusterend was dat iedereen vanaf dag 1 wist dat ik cultist was dat terwijl dat dus niet waar was.
In mijn ogen was iedereen die ronde 1 en 2 op mij gestemd had verdacht omdat ik zelf wist dat ik goed was. Dus daar heb ik me heel de tijd op blind gestaard (Z1000 en Daniel20 stemden niet op mij en waren voor mij dus goed, Markrot was sowieso slecht want het was zelfs zijn idee op mij te stemmen).

Bizar dat ik Citizen Kane niet doorhad, gisteren nog met iemand over die film gehad.

Zou wel graag willen weten waarom orgineel mij terug heeft gehaald uit de dood.

Denk omdat ie dacht dat je burger was.

Orgineel moest mij die zondag voor 22.00 een naam pm'en.. Die had van mogen zijn en dan zou degene 1x de dood overleven, denk echter dat ie bang was die een ervaren cultist zou redden en veel rollen zijn een zo'n vroeg stadium nagenoeg onbekend... Van jou dacht hij blijkbaar dat je burger was en hij had gelijk

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 21:54 ----------

Dat laatste vraag ik mij toch ook af. Wellicht om gewoon chaos te brengen onder de goeden, wat goed gelukt is volgens mij.

Orgineel was goed.. Met opzet chaos creëren onder de goeden zou alleen maar tegen hem werken

Ja ik was vandaag wel verzekerd dat je goed was Alley. Het was ook wel jammer dat er nog zo weinig goed actief waren of mee dachten met de hints.

En die citizen kane. Die zal me nog wel even achtervolgen.

Kan die hier met rode letters in mijn lijstje staat... Epic mind****...

Wat ik zeg, van Biobeast was ik die dag echt heilig overtuigd omdat de hints gewoon echt allemaal op hem zouden kunnen slaan.

Ik snap wel waarom je hem verdacht. Jij had de hints. Ik snap alleen niet waarom iedereen je zomaar volgde zonder goede argumenten te krijgen :D

Terug
Naar boven