AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Bezoekers in dit topic

Maak tegen die tijd hier een link naar je nieuwe thread aub, anders zie ik hem misschien over het hoofd :p
 
Ik stel voor dat we direct voor de wolf gaan. Biobeast. Ik heb zo mijn redenen.

Ik ga direct voor RobG Of hij nu goed of slecht is, het blijft een burgerkiller.
 
Ik ga direct voor RobG Of hij nu goed of slecht is, het blijft een burgerkiller.

Supersized was er anders nooit uit gevlogen :D

Volgende pot wordt epic.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 22:24 ----------

Bij rolverdeling zou ik trouwens wel even een bevestiging vragen, denk dat je er dan al best wat inactieven uit haalt.

Vind het trouwens wel raar, zie veel internet potjes met super veel rollen, 2 wolven, etc en slechts 20 deelnemers.
 
Ik vind het wel nice hoe wij het doen op dbb. Gewoon meer focus op het spel en een eenvoudig spelverloop, ipv. rare bullshit die het spel ongebalanceerd maken.
 
Mijn thread komt er morgen, mogelijk 's ochtends al, zo niet namiddag.
Heb alles al uitgetypt maar is al beetje laat ondertussen :P.


Bij rolverdeling zou ik trouwens wel even een bevestiging vragen, denk dat je er dan al best wat inactieven uit haalt.
Ga ik doen, als er veel inactieven zijn zou het mn spel redelijk verkloten. Personen die in het verleden zich ingeschreven hebben en uiteindelijk niet meededen of maar 1 op 3 dagen stemmen en dergelijk maken geen kans op belangrijke rollen.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:05 ----------

Ik vind het wel nice hoe wij het doen op dbb. Gewoon meer focus op het spel en een eenvoudig spelverloop, ipv. rare bullshit die het spel ongebalanceerd maken.
Gaat bij mij wel wat rare bs zijn :roflol: maar denk dat de balans er wel zal zijn. Alles is vrij goed uitgedacht. De bedoeling is dat ook iedereen, ook de burgers ietsje extra hebben zodat niemand zich benadeelt voelt met een k*trol maar dat ieder iets leuks voor handen heeft.
En waar er rare bs zou zijn heb ik het generft en risico ingestoken en dergelijke die de balans vrijwaren.

Er zullen wellicht wel verrassende en mss WTF momentjes zijn. Maar er zijn zeker vele leuke verassingen bij! Ook op momenten dat het zwart voor je ogen begint te zijn, blijkt er toch nog hoop en leuke dingen te zijn! :D
laat je verassen zou ik zeggen :)
 
Laatst bewerkt:
Ga weer vlammen met next WG.. Ga voor een nieuwrecord , binnen 1 dag de wolf eruit
 
Keer wat anders vind ik echt wel leuk hoor! Ik wil meer zeggen dat ik de voorgaande games op dbb erg goed gestructureerd vond. Als ik dan google naar andere games die op andere forums worden gedaan, vind ik die veel minder vet lijken.
 
Ga ik doen, als er veel inactieven zijn zou het mn spel redelijk verkloten. Personen die in het verleden zich ingeschreven hebben en uiteindelijk niet meededen of maar 1 op 3 dagen stemmen en dergelijk maken geen kans op belangrijke rollen.
Weet natuurlijk je concept niet maar dit lijkt me niet handig. Zo kan je bepaalde mensen vantevoren al doorstrepen voor sommige rollen.

Bevestiging vragen lijkt me wel handig, en verder vrees ik dat er niet zoveel aan te doen. Misschien mensen weigeren die in bewezen inactief zijn zonder reden, maar gaat wel ver.

Ik doe in ieder geval sowieso weer mee.
 
Ben benieuwd Whami. Vind het zelf wel belangrijk dat op voorhand de spelers wel ingelicht worden van alle rollen. Niet dat je voor allerlei verassingen komt te staan door bizarre plottwists. Maar dat is meer mijn eigen stijl. Vind het wel naar als je veel tijd in een game steekt en het dan bizar omslaat. Als je weet dat het kan gebeuren is het ander verhaal.
 
Ben benieuwd Whami. Vind het zelf wel belangrijk dat op voorhand de spelers wel ingelicht worden van alle rollen. Niet dat je voor allerlei verassingen komt te staan door bizarre plottwists. Maar dat is meer mijn eigen stijl. Vind het wel naar als je veel tijd in een game steekt en het dan bizar omslaat. Als je weet dat het kan gebeuren is het ander verhaal.

Is toch juist leuk man,

En ik weet zoiezo al op wie ik ga stemmen met de next game, srs.
 
Is toch juist leuk man,

En ik weet zoiezo al op wie ik ga stemmen met de next game, srs.

Whaha was geen aanval op jou Remi, het spel was epic georganiseerd.

Bedoel meer te zeggen dat het wel goed is als je op voorhand weet wat je kan verwachten. Spel is sowieso al vaak lastig te spelen met de info die je hebt.
 
Whaha was geen aanval op jou Remi, het spel was epic georganiseerd.

Bedoel meer te zeggen dat het wel goed is als je op voorhand weet wat je kan verwachten. Spel is sowieso al vaak lastig te spelen met de info die je hebt.

I know;)

Maar weet gwn srs op wie ik ga stemmen, zit wel een plan achter ofcourse:D
 
Kan iemand mij die naam zeggen van die newb die midden in het spel kwam zeggen dat hij wou meedoen en blablabla...stuur ik hem ff PM
 
Weet zo niet. Die dude die alles meegelezen had en dacht dat ik zou winnen :roflol:
 
zijn posts zijn verwijderd uit dit topic
 
Back
Naar boven