XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Whaha cool man. 2 cult teams zou iig wel lachen zijn. Ik vind 2 wolven ook wel een leuke optie. Je zou er dan wel wat meer necrofielen achtige rollen bij moeten doen. Dus dat spelers sneller terug komen.

Ook de zombierol enzo zijn wel cool. Heb je wat meer doden ,aar ook wat meer kans terug te komen.

Rollen wisselen vind ik ook wel lachen.

begon als cult zijnde beetje te twijfelen of je niet stiekem overgestapt was fitnes, daaro durfde ik je er niet uit te stemmen :p

Whami, jij gaat sowieso de volgende pot organiseren?

Whaha cool man. 2 cult teams zou iig wel lachen zijn. Ik vind 2 wolven ook wel een leuke optie. Je zou er dan wel wat meer necrofielen achtige rollen bij moeten doen. Dus dat spelers sneller terug komen.

Ook de zombierol enzo zijn wel cool. Heb je wat meer doden ,aar ook wat meer kans terug te komen.

Rollen wisselen vind ik ook wel lachen.

Lijkt me dan leuker met een wolf en 2 cult teams. Of er moeten echt veel actieve spelers zijn.

Wat van mij ook weer terug mag keren zijn de stelletjes. Burgers die met elkaar mogen Pmen. Eventueel in de vorm van een lat-relatie. Dat ze apart kunnen slapen.

Waar was joj met je hoofd deze pot fitness? Niet dat ik zo sterk was maar jij speelde het iig zo dat je niet gepakt werd door de wolf hehe.

daar heb ik in dit potje serieus ook vaak aan gedacht. ik dacht op een gegeven moment dat jij de jager was (jager stond altijd maar bij jouw en je kon alleen zijn laarzen zien (niet de jager zelf)--> jager was binnen, dat was jij :p )
dus ik dacht: ik moet toch voor de wolf een beetje twijfel opwekken, zodat ik geen zeker target werd.

en waar ik met mijn hoofd was? het probleem was dat ik niet actief genoeg meespeelde. op een of andere manier was ik bij de vorige potten volgens mij even actief en heb ik er evenveel tijd ingestoken, maar deze pot vroeg meer. ben nu ook volop aan het voorbereiden voor de examens die eraan komen volgende weken (zoals je ziet wordt ik wel vaak afgeleid, zoals nu, maar toch :p). door te weinig actief te zijn trok ik vaak verkeerde conclusies :s

@ remi: als ik wist dat jouw hints zo moeilijk waren had ik echt niet moeten zoeken :p ik heb volgens mij een uur verspild aan die cijfers en nu zeg je dat dat niet eens een hint was? dit was wat ik uit het eerste verhaal haalde:

Rob G leidt de dorpsbewoners (burgemeester) en leidt

Met vele dorpsbewoners die geen idee hebben wat te doen, weten ze toch één ding zeker. (newinthegame burger)
Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden

ik zat op dit niveau van moeilijkheid te zoeken :p

Ik heb opzich wel een leuk concept in gedachte voor een spel. Een spel zonder wolf. Maar met een Don + 3 a 4 capo's. 2 families en burgers. De don en de capo's kunnen allemaal communiceren. Echter als de don afgemaakt wordt valt een familie/crew uit elkaar. De overgebleven capo's moeten dan aansluiten bij de andere don. Als allebei de don's dood zijn of de burgers in meerderheid winnen de burgers. De twee families strijden ook met elkaar (weten niet wie er in de andere familie zijn).

Dan nog een wannabee gangster (leugenaar) er bij die bij de families wilt. Hij kan de normale leugenaar rol hebben. Maar als hij bv 3 rondes achter elkaar opeen burger heeft gestemd (zijn echte pm stem) mag hij kiezen bij welke familie hij aansluit (of misschien automatisch bij de kleinste familie want die hebben nog capo's nodig).

Verder nog burgers met de normale rollen. Wel een zombie achtige rol. Meisje (cop), burgermeester.

Lijkt me wel eens een coole afwisseling met een leuk thema.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 22:15 ----------

:roflol:

was ik dan echt zoooo slecht :sad:

In principe was het gewoon goed want je hebt het tot het einde volgehouden. Je leek gewoon erg cult en dat is als burger een goede zaak lijkt me. Maar dan moet je ondertussen wel mee de cults doodnken ;)

loop je maar te kwallen FB, vondt het overigens wel handig dat ze jou verdachten van cult en daardoor ook op jouw stemde. stelde er bij ons weer een aantal veilig.

loop je maar te kwallen FB, vondt het overigens wel handig dat ze jou verdachten van cult en daardoor ook op jouw stemde. stelde er bij ons weer een aantal veilig.

Wel een epic fout dat ze FB verdachten. Hij heeft 3 rondes op mij gestemd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.873
Ook nog een leuke optie is om, als we weer met 28 man zijn, 2 wolven te nemen en iedere wolf 3 of 4 cults. Dan heb je zeg maar 3 teams.

Wolf 1 + cults
Wolf 2 + cults
Burgers.

Beetje competitie tussen cults kan wel lachen zijn.

Ik zweer het je, hier zat ik vanmiddag ook aan te denken... Alleen zal ik de 2e wolf weglaten omdat het imo te druk wordt, maar 2aparte teams van cults die elkaar ook nog moeten zien weg te werken lijkt me zeker leuk.

Vondt de winkelier imo ook een goed personage, enige probleem daarbij is dat je er zo achter komt of een hint ook daadwerkelijk een hint is waardoor een hele mind**** vervalt en dat is imo nou juist het leukste van de game.

remi, respect voor je inzet deze ronde.
mooie verhalen, en ik vond het erg spannend.
vooral in het begin merkte ik erg dat deze groep snel ging stemmen op de actieve mensen, daarom heb ik het wat rustig aan gedaan. in het begin wel beetje gepost, maar helaas, laatste 2 dagen had ik het nogal drukjes in mn mmo :P sta nr2. maar ok, de burgers hebben imo zichzelf wel redelijk gek gemaakt door de reverse psychology net íets te veel toe te passen.

eet lekker je repen zelf op, of geef ze aan kane, beide dik verdient!

• #2.875
@ remi: als ik wist dat jouw hints zo moeilijk waren had ik echt niet moeten zoeken :p ik heb volgens mij een uur verspild aan die cijfers en nu zeg je dat dat niet eens een hint was? dit was wat ik uit het eerste verhaal haalde:

Rob G leidt de dorpsbewoners (burgemeester) en leidt

Met vele dorpsbewoners die geen idee hebben wat te doen, weten ze toch één ding zeker. (newinthegame burger)
Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden

ik zat op dit niveau van moeilijkheid te zoeken :p

:roflol: no offence, maar dat is kinderspel:p

Als de hints zo makkelijk zouden zijn is de lol er wel snel af denk ik? Maar m'n hints waren in sommige gevallen wel nagenoeg onmogelijk om op te lossen, zal er de volgende keer wel aan denken om ze wat simpeler te maken of hints op een andere manier proberen te verwerken.

Ik zweer het je, hier zat ik vanmiddag ook aan te denken... Alleen zal ik de 2e wolf weglaten omdat het imo te druk wordt, maar 2aparte teams van cults die elkaar ook nog moeten zien weg te werken lijkt me zeker leuk.

Vondt de winkelier imo ook een goed personage, enige probleem daarbij is dat je er zo achter komt of een hint ook daadwerkelijk een hint is waardoor een hele mind**** vervalt en dat is imo nou juist het leukste van de game.

Daarom denk ik aan GEEN wolf. Gewoon een leider cult (de Don in mafia setting). Hij kan gewoon overleggen met zijn cults, alleen als hij wordt gehangen of vermoord door de andere familie dan wordt zijn familie overgenomen.

Als je dan bv een extra rol toevoegd van iemand die mensen tot leven kan wekken dan heb je cummulatief ongeveer even veel doden.

Het spel is wel een stuk dynamischer op die manier.

En ja, ik vind mafia een erg tof thema en veel mogelijkheden voor leuke moord scenario's etc.

• #2.878
Daarom denk ik aan GEEN wolf. Gewoon een leider cult (de Don in mafia setting). Hij kan gewoon overleggen met zijn cults, alleen als hij wordt gehangen of vermoord door de andere familie dan wordt zijn familie overgenomen.

Als je dan bv een extra rol toevoegd van iemand die mensen tot leven kan wekken dan heb je cummulatief ongeveer even veel doden.

Het spel is wel een stuk dynamischer op die manier.

En ja, ik vind mafia een erg tof thema en veel mogelijkheden voor leuke moord scenario's etc.

Ja prima toch, klinkt goed

Dat maffia vind ik ook wel een leuk thema idd. Kunnen mooie verhalen uit voort komen.
Lijkt me echt super een keer de leider te zijn, heb gewoonweg te weinig tijd voor. Maar om te zien hoe iemand helemaal overtuigd terwijl je weet dat ie er flink naast zit lijkt me super.

Hoe heten die blonde ook al weer? Taby ofzo. Vond haar srs wel lekker:o:o:o

Terug
Naar boven