XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

• Topic Starter Topic Starter
AUB NIET MEER POSTEN TOTDAT IK EEN VERHAAL GEPOST HEB

Ben nu ook de rollen aan het verdelen:D

Haha ik ben de wolf.

NOG NIET IN HET TOPIC REAGEREN AUB

Heb als het goed is iedereen een pm verstuurt.. en wil graag controleren of alles goed verlopen is.

Verhaal staat er met een uurtje,,, nog even geduld.

Het is een rustige dag..

De schemering verduistert langzaam het dorpje... schaduwen vallen over huizen en lichten verlichten het dorp.

Rob G is zijn dagelijkse nachtwandeling aan het maken totdat hij plots bij zijn schouder gegrepen wordt...
Het is een bebloede vrouw en ze zegt : HET KOMT ERAAN HET KOMT ERAAN!

Enkele schimmen verschijnen vanaf de daken en komen langzaam naderend dichterbij..
Rob G weet zich geen raad en begint te rennen zo als hij kan.. De vrouw pakt z'n hand en ze rennen samen door de donkere straten gevolgd door enkele schaduwen die kwade vormen aannemen.

Rob G en de vrouw komen aan bij een doodlopende steeg. Rob begint vluchtig een uitweg te vinden, tot zijn oog valt op een 2 meter hoog hekje..
Met een donkere schim die versneld dichterbij komt probeert hij over het hek te klimmen totdat de vrouw vanachter gegrepen werd door een paar grote klauwen.. De vrouw schreeuwt om hulp, maar Rob G twijfelt geen moment en laat de hulpeloze vrouw in de steek.. Hij rent naar het dorpsplein om de bel te luiden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dorpsbewoners komen uit een huis gerend en vragen wat er is gebeurd. Rob G leidt de dorpsbewoners en leidt hen naar de plek des onheils. Wat zij daar aantreffen is opengescheurde vrouw. Een grote bloedvlek vervuild de doodlopende straat en een met bloed bekladde muur zegt " SJORS26"
Er klinkt wat gelach vanuit de menigte totdat Z1000 vraagt"Wie of wat heeft dit gedaan?" .. Maar dan zien ze in de verte een fel licht schijnen.. Het licht komt dichterbij en het blijkt een man te zijn met een eigenaardige fakkel in z'n hand " JULLIE ZIJN VERDOEMD... ZE KOMEN JULLIE HALEN... ZE HEBBEN MIJ DORP OVERGENOMEN... IK PROBEERDE ZE NOG TE REDDEN MAAR HET LUKTE NIET!" Dorpsbewoners kijken elkaar wat verward aan... Vanuit de menigte komt markrot naar voren en vraagt wie de man is, waarna de man antwoord " Ik ben een getraind meester.. Ik bezit de krachten om een lijk weer tot leven te wekken, maar alleen wanneer degene door een ander mens geëxecuteerd is...Dat is ook de reden dat ons dorp overgenomen is... want dit is geen aanval van een mens maar van een wolf".
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met vele dorpsbewoners die geen idee hebben wat te doen, weten ze toch één ding zeker.
Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden

Het is dag tot ZONDAG 22.00... Jullie kunnen dus stemmen tot ZONDAG 22.00

In de verhalen zullen hints verstopt zitten die kunnen leiden naar de identiteit van dorpsbewoners

Arme sjors

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 23:51 ----------

Zie wel een hint. Hou ik nog even voor mezelf.

Rip Sjors :roflol:

Rob G vertel eens wat meer over wat je gezien hebt, heb je gezien wie het was? :p

Goed verhaal bro.

Ik ben benieuwd wie de wolf is. Gelukkig heb ik al wel vernomen uit betrouwbare bronnen wie de heks is dit jaar.

Succes aan alle deelnemers; ik ben morgen avond pas weer online.

Leuk beginverhaal, maar kan er nog weinig hints in ontdekken..

3910516856_1d98f1ee3e.jpg

Sjors was een lekker hapje
Waar worden de lijken bewaard? Wil graag nog een laatste keer die weelderige boezem aanschouwen

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 00:42 ----------

Goed verhaal bro.

Ik ben benieuwd wie de wolf is. Gelukkig heb ik al wel vernomen uit betrouwbare bronnen wie de heks is dit jaar.

Succes aan alle deelnemers; ik ben morgen avond pas weer online.
Suus is geen heks :sad:

3910516856_1d98f1ee3e.jpg

Sjors was een lekker hapje
Waar worden de lijken bewaard? Wil graag nog een laatste keer die weelderige boezem aanschouwen

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 00:42 ----------

Suus is geen heks :sad:

Maar ik kan wel toveren :cool:

Er is toch geen rol waarbij iemand een door het dorpsvolk geexecuteerde terug tot leven kan roepen? Of heb ik een hertog jan te veel op.

Terug
Naar boven