AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Ik denk dat ik dit spel sowieso niet lang ga overleven :roflol:

rip

Ik weet iig al wel op wie ik ga stemmen.

En whami, je speelt het verkeerd man. Ik zal je pm'en waarom, als het zover is.

Ik weet iig al wel op wie ik ga stemmen.

En whami, je speelt het verkeerd man. Ik zal je pm'en waarom, als het zover is.
Je bedoelt dat ik stimuleer om zelf gedood te worden :roflol:
Geeft extra lol. Vooral als ik gedood wordt door eigen vuur. Dan zijn zij diegene die fout maken en niet ik :trollface:

Ik meen al wel een paar hints door te hebben. Maar eerst even aanzien hoe dit zich hier ontwikkelt.

Je bedoelt dat ik stimuleer om zelf gedood te worden :roflol:
Geeft extra lol. Vooral als ik gedood wordt door eigen vuur. Dan zijn zij diegene die fout maken en niet ik :trollface:

Nee, dat bedoel ik niet.
Maar het is een rustige nacht vandaag, hopen dat het morgen beter gaat. Ik ben out.

Hahaha sjors. Zal ranzig smaken dat vlees van haar lichaam. De wolf heeft nu wel aids opgelopen.

mooi verhaal remi. Morgen karma voor jouw

Er zijn hier zo veel idioten, dat het geen zin heeft tips te geven over je rol. In het vorige spel had niemand mn tips over mn rol door :roflol:
Daarom hou ik deze maal dan ook mijn rol onbekend. Ik ga geen tips geven dat ik de wolf ben.

Er is toch geen rol waarbij iemand een door het dorpsvolk geexecuteerde terug tot leven kan roepen? Of heb ik een hertog jan te veel op.
Volgens mij Peanut of Lork die op de achtergrond mee speelt.
Zie ook die vreemdeling met de zaklamp.

En heb ook al andere hint al ff denk ik goed door maar daar wacht ik nog mee omdat ik het niet zeker weet. Maar op het eerste zicht biedt het veel potentieel.

Ah we zijn begonnen... nice.

Nog 36 uur. Het verhaal nog maar een keer doorspitten!

Zo lekker wakker. Ik ga onder het genot van het verhaal even een keiharde drol in de WC pot leggen.

Terug
Naar boven