UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Ooh okee op die manier.
Nee met zn 10en een doos repen leeg eten!
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh okee op die manier.
Nee met zn 10en een doos repen leeg eten!
![]()

Told youOke even over die doos eiwitrepen..
Dit spel wordt vanaf nu gesupport door Bodylab.nl
De doos eiwitrepen wordt voor mij dus gratis en door hun "betaald" en naar de winnaar verzonden

Oke even over die doos eiwitrepen..
Dit spel wordt vanaf nu gesupport door Bodylab.nl
De doos eiwitrepen wordt voor mij dus gratis en door hun "betaald" en naar de winnaar verzonden

He, maar dat is niet eerlijk. Bodylab moet mij al genoeg supplementen geven straks met die contest![]()

met een verse kijk dan ook he
unknown wat is dan precies jouw rol? jij bent de spelleider oid die de rollen toewijst aan iedereen?

met een verse kijk dan ook he
unknown wat is dan precies jouw rol? jij bent de spelleider oid die de rollen toewijst aan iedereen?

Hmm inderdaad.
Ok, laat maar. Stuur maar op die repen![]()
Eerst me V% omlaag zien te brengen en wat massa bij te winnenHad je vorige jaar niet 3e plaats te pakken?
Ik ga volgend jaar ook meedoenEerst me V% omlaag zien te brengen en wat massa bij te winnen

nice veel oude spelers. Mis alleen peer, starter20 en max
Waarom is Perelaar banned?Peerebaum is banned, Starter20 wilde niet meedoen, Max aka Beast666 is banned en Suicide Sid kon niet meedoen omdat ie net verhuisd is en geen volledige internet aansluiting heeft.