AndroidHealthClinic

Forumgame 13: New Beginning

Nogmaals, lees eens een paar pagina's terug, dan wordt alinea 2 wel duidelijk.

Ik zal eens kijken of ik wat burgers kan strikken mee te spelen.

Jij speelt lang genoeg mee om te weten dat je een goede rol niet moet verraden! Staat genoteerd op mijn kladblok!

Wat is dat nou weer voor een redenatie. Je gaat toch zoeken naar de bad guy? Je gaat toch niet stemmen op iemand die goed is?
Ik citeer alleen een hint. Dat Rob G in mijn ogen save en we dus opzoek moeten gaat naar iemand anders.

burgers maken toch ook nachtwandelingen of niet dan :p

iedere nacht? criminele burgers ja. en slettebekken, zoals rob!

vieze rob

ik zie geen enkele hint, ben benieuwd naar de stemronde, van daaruit kan ik meer opmaken altijd

in die nachtwandeling zit geen hint, alleszinds geen duidelijk hint. heksen leven vooral snachts/ de jager kan ook nachtwandelingen maken/ de sl*t / zelfs cultisten of waarom kan een burger niet de gewoonte hebben om snachts eens te gaan wandelen/stappen/uitgaan zelfs.

het is zoals orgineel zegt niet slim om hints naar goede mensen openbaar hier op te zetten. stel dat de wolf dit leest, wat hij doet, en hij weet niet wie te kiezen, zal Rob G eraan gaan. het kan zijn dat z1000 cultist is en dit dus schrijft met de bedoeling dat de wolf dit leest! (is maar even strikt geredeneerd)

hou je hints over goede mensen even voor jezelf en smijt ze pas in dit topic als je een argument moet stellen. nu met hints smijten is onverstandig en kan je als beginner verdacht maken terwijl je een burger bent die nog beslissend kan zijn naar het einde toe.

de reden waarom ik een word bestand bijhoudt is zodat ik later een bewijs heb als ik zeg: zie je wel dat ik het wist. een van de vorige spelletjes had ik bijna alle cultisten juist, maar achteraf kan iedereen dat zeggen :)

Ok zal deze posten, maar ik denk dat het te obvious zou zijn dus dat het mss toch niet klopt en enkel om af leiden is.
1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork
6.Illoydatoni
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner
9.Buffalo Billy
10.Suus141
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2
!5 Whami. Wolf
16.Wieger24
17 Markrot
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo
27 SubGenius
28.Daster

Daniel20 wil me dan doden zonder te denken dat is slecht ben, cult? (maar mogelijk wil hij mij gewoon sowieso dood :roflol: denk dat het te vroeg is en te obvious zou zijn moest hij cult zijn) Zullen we me de tijd ontdekken probs

Laatst bewerkt:
whami, je irriteert me nu al mateloos... :p

@z1000, stop eens met benadrukken dat rob G veilig is. doe hem anders een bordje rond zijn nek met: wolf eet mij. het is omdat ik hier niet volledig van overtuigd ben dat ik dit nog eens zeg...

whami, je irriteert me nu al mateloos... :p

@z1000, stop eens met benadrukken dat rob G veilig is. doe hem anders een bordje rond zijn nek met: wolf eet mij. het is omdat ik hier niet volledig van overtuigd ben dat ik dit nog eens zeg...
Op me stemmen hé ;) Zie mn lijstje, ik ben toch de wolf

Hmmm omgekeerde filosofie, iedereen laten denken dat rob G heilig is zodat niemand hem dood maar hij mogelijk cult is en hem zo proberen te beschermen (semi-srs)

in die nachtwandeling zit geen hint, alleszinds geen duidelijk hint. heksen leven vooral snachts/ de jager kan ook nachtwandelingen maken/ de sl*t / zelfs cultisten of waarom kan een burger niet de gewoonte hebben om snachts eens te gaan wandelen/stappen/uitgaan zelfs.

het is zoals orgineel zegt niet slim om hints naar goede mensen openbaar hier op te zetten. stel dat de wolf dit leest, wat hij doet, en hij weet niet wie te kiezen, zal Rob G eraan gaan. het kan zijn dat z1000 cultist is en dit dus schrijft met de bedoeling dat de wolf dit leest! (is maar even strikt geredeneerd)

hou je hints over goede mensen even voor jezelf en smijt ze pas in dit topic als je een argument moet stellen. nu met hints smijten is onverstandig en kan je als beginner verdacht maken terwijl je een burger bent die nog beslissend kan zijn naar het einde toe.

de reden waarom ik een word bestand bijhoudt is zodat ik later een bewijs heb als ik zeg: zie je wel dat ik het wist. een van de vorige spelletjes had ik bijna alle cultisten juist, maar achteraf kan iedereen dat zeggen :)

Eens. z1000 en kimi2 zijn voor mij bij deze op dit moment meest verdacht.

z1000 vooral omdat hij mij hele tijd loopt te whatsappen of ik vanavond bij hem langs wilt komen.

Maarja fitness beginner in diezelfde lijn kan ik ook zeggen dat jij beter gewoon die uitspraak van z1000 aan je voorbij kan laten gaan ipv het middels deze discussie nog verder spelen alsof ik per definitie een goede rol heb.

Dat ik een goede rol heb mag duidelijk zijn overigens.

Eens. z1000 en kimi2 zijn voor mij bij deze op dit moment meest verdacht.

z1000 vooral omdat hij mij hele tijd loopt te whatsappen of ik vanavond bij hem langs wilt komen.

niet te snel conclusies trekken ook. orgineel kan net zogoed zijn kans gezien hebben om z1000 eens zwart te maken, maar hij heeft dat wel met een goed argument gedaan.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 13:47 ----------

Op me stemmen hé ;) Zie mn lijstje, ik ben toch de wolf

Hmmm omgekeerde filosofie, iedereen laten denken dat rob G heilig is zodat niemand hem dood maar hij mogelijk cult is en hem zo proberen te beschermen (semi-srs)

negeer mode /on

:D

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 13:50 ----------

Maarja fitness beginner in diezelfde lijn kan ik ook zeggen dat jij beter gewoon die uitspraak van z1000 aan je voorbij kan laten gaan ipv het middels deze discussie nog verder spelen alsof ik per definitie een goede rol heb.

Dat ik een goede rol heb mag duidelijk zijn overigens.

als het al 2x gezegd is, leest de wolf het sowieso en maakt het niet uit of ik het nog duidelijker maak of niet. ik wil het hier nog eens over hebben zo vroeg in het spel om de burgers hierop attent te maken dat zij dit ook niet beginnen doen.

en Rob G, die laatste uitspraak kan iedereen zeggen, daar hecht niemand waarde aan hoop ik ;)

Vooralsnog staar z1000 bovenaan mijn shitlist. Met kimi2 op de 2e plek. Whami is de wolf dus misschien kunnen we die er wel direct uit knallen. Maar het zou leuker zijn eerst de cults te pakken. Zo lullig voor Remi als het spel binnen een dag af is.

Ik moet er vandoor, straks kijken hoe het verhaal zich ontwikkeld.

Ik ben ook even out.

Nogmaals mijn verhaal over Rob G, was alleen maar om te beginnen met speculeren. Rob is in mijn ogen save. Ik bedoel er verder niks mee. Nogmaals voor de rest haal ik geen hints uit het begin verhaal.

ik heb geen hint kunnen ontdekken hoor :roflol: straks nummer graaien uit mn grote pot lol

edit: hoop dat ik whami pak dat wel

problem?

Ik mag gedood worden hoor :roflol:
Bij de volgende stemronden ben je dan enkel zelf verdachter want wie burgers dood is either cult of domme burger of iemand die me héééél graag heeft :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik mag gedood worden hoor :roflol:
Bij de volgende stemronden ben je dan enkel zelf verdachter want wie burgers dood is either cult of domme burger of iemand die me héééél graag heeft :roflol:

Maar JoeyC staat in zelfde groep als Daniel20 in het lijstje aangeduid. Opnieuw, zou te makkelijk zijn. Maar als ik dood ga met hen stemmen onthoud dit dan: als ik burger blijk, dood een van hen en dan zie je meteen of het een cultgroepje zou kunnen zijn.

net was je nog wolf? :p volgens mij besodemieter jij de boel

Terug
Naar boven