- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, nu weet ik zeker dat Alley Cat cult is, cults gaan proberen verwarring te zaaien.
Burgers blijf gewoon relax, laat je niet meeslepen, die gasten zijn gehaaid en kunnen samenwerken.
Dat is iets wat je niet moet onderschatten.
Ik denk dat ik degene was die extra verwarring rond Alley begon te zaaien, niet?Ja, nu weet ik zeker dat Alley Cat cult is, cults gaan proberen verwarring te zaaien.
Burgers blijf gewoon relax, laat je niet meeslepen, die gasten zijn gehaaid en kunnen samenwerken.
Dat is iets wat je niet moet onderschatten.

Watwhami is leugenaar..hij heeft al 2x rollen geclaimed die hij zogenaamd zou zijn. 1x de wolf en nu weer de sl*t....go figure

Als Bio cult zou zijn en joey c blijkt burger zou het veel te opvallend geweest zijn terwijl hij goede speler isValt mij nu ook erg op ja. Biobeast stemt op Joey C en de rest volgt ineens spontaan.

pffff, krijg nu net te horen van een oud speler die helaas niet meedoet dat joey c en z1000 verdacht zijn als cult.aangezien er al veel stemmen op joey c zijn
joeyc
Als Bio cult zou zijn en joey c blijkt burger zou het veel te opvallend geweest zijn terwijl hij goede speler is![]()

pffff, krijg nu net te horen van een oud speler die helaas niet meedoet dat joey c en z1000 verdacht zijn als cult.aangezien er al veel stemmen op joey c zijn verander ik mn stem ook maar weer voor de zoveelste keer. zag overigens geen hint richting mijn persoontje naar voren komen in het verhaal
joeyc

bijna 22:00, de poppen komen aan het dansen, de shit is aan.
trouwens iedereen MOET een stem uitbrengen, toch?

stem dan gewoon op iemand die nog geen stemmen heeft anders ben je imo lid van de culttrein.gister te harde fissa in de witte de with man, je weet wat er dan gebeurt, ben hier dan niet echt helemaal bij met mn focus. ik ben een soort ongesteld onzeker wijf die dingen doet vanuit onverklaarbare beweegredenen op dit moment xd. maar es betere focus voor morgen erop leggen als mn hoofd weer normaal doet.