Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

:roflol::roflol::roflol::roflol:
Waar slaat deze opmerking nou weer op.

Ik heb een vermoeden (want meer is t niet) over jouw rol en jouw stem op mij sterkt dat vermoeden.

Laten we er logisch naar kijken: als ik een cult ben dan had ik inmiddels wel back-up gekregen of was ik op t matje geroepen en me veilig afzijdig gehouden.
Als ik een cult was dan had ik de burgemeester willen houden. (Want dat is imo de slechterik)
Als ik de wolf was ook.

dus als de jager nog een bedje zoekt voor vanavond;)

Is het al 22.00?

whami

Ik heb een vermoeden (want meer is t niet) over jouw rol en jouw stem op mij sterkt dat vermoeden.

Laten we er logisch naar kijken: als ik een cult ben dan had ik inmiddels wel back-up gekregen of was ik op t matje geroepen en me veilig afzijdig gehouden.
Als ik een cult was dan had ik de burgemeester willen houden. (Want dat is imo de slechterik)
Als ik de wolf was ook.

Vind dat je jezelf verdachter maakt.
En jezelf prostitueren voor bescherming :mad: daar kan ik niet tegenop, nu ga ik zeker het bijltje leggen deze n8

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 19:44 ----------

Men heeft hier graag redenen. Als ik namelijk goed blijk nadat ik gedood ben, en jij bent burger. Dan maak je hele goeie kans het bijtje te leggen een dag later. Just sayin'.
Als je cult bent, NVM

En jezelf prostitueren voor bescherming :mad: daar kan ik niet tegenop, nu ga ik zeker het bijltje leggen deze n8

Hm ok, dan kan ik beter m'n mond gaan houden :)

ik bied een bed aan, niet mijzelf

Als ik de wolf was ook.

Wat een gejank. Cults zullen zich rustig houden nu. Jij hebt bijna geen stemmen, loopt totaal geen gevaar voor wegstemming. De burgemeester kan goed of evil zijn, nog niks over bekend.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 19:44 ----------

Men heeft hier graag redenen. Als ik namelijk goed blijk nadat ik gedood ben, en jij bent burger. Dan maak je hele goeie kans het bijtje te leggen een dag later. Just sayin'.
Als je cult bent, NVM

Mijn reden is dat ik me irriteer aan je gedrag.

kan er geen hints in ontdekken.. op wie moeten we nu stemmen vanavond?

Ik kan niet meer volgen wie er wat gestemd heeft? Vooral ook de eerste en de daarna gewijzigde stem?

Ik kan niet meer volgen wie er wat gestemd heeft? Vooral ook de eerste en de daarna gewijzigde stem?
Niet veel verandert

Deze klopt nog grotendeels
1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000 Suus
5.IMBAatwork ALLEY CAT
6.lloydatoni ALLEY CAT
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner Z1000
9.Buffalo Billy
10.Suus141 ROB G
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P Whami
14.Kimi2 LLOYDATONI
!5 Whami. ALLEY CAT
16.Wieger24
17 Markrot ALLEY CAT
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22 ALLEY CAT
24 Alley Cat Whami
25.Kane
26.Jimbooo Alley cat?
27 SubGenius LLOYDATONY
28.Daster ALLEY CAT
Up2Date gemaakt

Laatst bewerkt:
Er komt nog niet echt een cult trein op gang.
Kan betekenen dat Alley Cat geofferd word, of dat het geen cult is...

Maar de trein heeft nog de tijd om op gang te komen.

Whami heeft op zo'n beetje iedereen, inclusief zichzelf, gestemd ;)

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:18 ----------

Gezien het magere verweer van AlleyCat en het ontbreken van een culttrein vrees ik dat er een burgertje gaat hangen.

Whami heeft op zo'n beetje iedereen, inclusief zichzelf, gestemd ;)
Wat een onzin, zo maak je jezelf wel verdacht.
Heb enkel lloy en alley gestemd. En mezelf, dat telt echt hoor:rolleyes:.
Als Alley cult blijkt dikke stem voor jou morgen want je probeert stemmen te trekken naar degene met 2de meeste stemmen in favor van degene met de meeste.
Of gewoon idiote burger :roflol:

wie zegt er dat de trein niet de vonk is geweest die de meeste onder ons naar alley cat gestuurd heeft?

stel een burger komt met de ontdekking: alley cat --> steegje --> slecht. een cultist zegt direct: "goed gevonden die had ik nog niet gezien". meerdere mensen (ook burgers) springen erop en klaar is kees. de cultisten gaan in de eerste ronde geen mede cultist laten gaan, anderen manipuleren is zo makkelijk en met wat moeite kan je iedereen op whami krijgen.
reden dat ze dit niet doen is ofwel omdat alley cat burger is, ofwel zijn alley cat en whami beiden cultisten en is het gewoon een van beiden. zou me echt verbazen moest het iets anders zijn.

of ik ben een cultist die alley cat beschermt en die een laatste hopeloze poging onderneemt om iedereen op whami te doen stemmen :p

voila, dat is mijn beeld op de gebeurtenissen.

wie zegt er dat de trein niet de vonk is geweest die de meeste onder ons naar alley cat gestuurd heeft?

stel een burger komt met de ontdekking: alley cat --> steegje --> slecht. een cultist zegt direct: "goed gevonden die had ik nog niet gezien". meerdere mensen (ook burgers) springen erop en klaar is kees. de cultisten gaan in de eerste ronde geen mede cultist laten gaan, anderen manipuleren is zo makkelijk en met wat moeite kan je iedereen op whami krijgen.
reden dat ze dit niet doen is ofwel omdat alley cat burger is, ofwel zijn alley cat en whami beiden cultisten en is het gewoon een van beiden. zou me echt verbazen moest het iets anders zijn.

of ik ben een cultist die alley cat beschermt en die een laatste hopeloze poging onderneemt om iedereen op whami te doen stemmen :p

voila, dat is mijn beeld op de gebeurtenissen.
Of ik en Alley zijn allebei burger maar iedereen stemt op ons omdat alle burgers in dit spel idioten zijn :trollface:
Ik weet wat ik ben en ik heb mn standpunt over Alley al gezegd.

Voor complottheoriën:
Nu gaat wel lekker alle aandacht van lloydatoni af als men mij en Alley op de voorgrond plaatst. Maar ik twijfel ook srs over lloyda (kan ook niet anders op dag 1)

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:34 ----------

Stemopties samengevat:
Alley: in verhaaltje tip, mogelijk cult
lloydatoni: iemand die slecht speelt als hij burger is, vorig spel bleken 'slechte burgers' cults te zijn. En je hebt sowieso niets aan een burger die makkelijk beïnvloedbaar is en enkel populistisch stemt.
Whami: irritante k*thoer die aan de goede kant staat. En als jullie hem doden voorspel ik dat de komende 2-3 dagen er enkel burgers zullen geëxecuteerd worden tenzij goede tip over een cult van Unknown.

Terug
Naar boven