MuscleMeat

Forumgame 13: New Beginning

ik zal jouw laatste stukje mening even proberen te anaylseren volgens jouw gedachtegang ok, zal het er in rood bij zetten

Of ik en Alley zijn allebei burger maar iedereen stemt op ons omdat alle burgers in dit spel idioten zijn :trollface:
Ik weet wat ik ben en ik heb mn standpunt over Alley al gezegd.

Voor complottheoriën:
Nu gaat wel lekker alle aandacht van lloydatoni af als men mij en Alley op de voorgrond plaatst. Maar ik twijfel ook srs over lloyda (kan ook niet anders op dag 1)

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:34 ----------

Stemopties samengevat:
Alley: in verhaaltje tip, mogelijk cultalley subtiel in spotlight zetten met vaag bewijs, mogelijk is het gewoon een burger die onbedoeld in een hint terrecht is gekomen
lloydatoni: iemand die slecht speelt als hij burger is, vorig spel bleken 'slechte burgers' cults te zijn. En je hebt sowieso niets aan een burger die makkelijk beïnvloedbaar is en enkel populistisch stemt.burger in de spotlight zetten.. vraag is alleen waarom als jij ook een burger zou zijn?
Whami: irritante k*thoer die aan de goede kant staat. En als jullie hem doden voorspel ik dat de komende 2-3 dagen er enkel burgers zullen geëxecuteerd worden tenzij goede tip over een cult van Unknown.jezelf veilig stellen door doemscenario te voorspellen als jij eruit gaat.

ik vermoed dat jij een badguy bent. buiten dat breng je me continu in de war.

Whami

nu slapen, morgen weer spannende verhaaltjes lezen

Wat een onzin, zo maak je jezelf wel verdacht.
Heb enkel lloy en alley gestemd. En mezelf, dat telt echt hoor:rolleyes:.
Als Alley cult blijkt dikke stem voor jou morgen want je probeert stemmen te trekken naar degene met 2de meeste stemmen in favor van degene met de meeste.
Of gewoon idiote burger :roflol:

Degene met de 2e meeste stemmen is Lloydatoni.

edit: ow nu sta je gelijk met hem.

Laatst bewerkt:
Ik ben geneigd mn stem op Alley Cat in te trekken aangezien hij nu toch mee begint te doen en de hint best wel eens onbedoeld kan zijn. Misschien toch op een andere inactieve stemmen, maar ik kijk nog even wat er gebeurt tot 22:00

Het wordt toch wel duidelijk nu? Langzaamaan gaan er toch weer stemmen naar whami. Als alley cat cult blijkt te zijn is de rest ook wel iets duidelijker. Als tie burger is, zullen er gegarandeerd cults bij de stemmers zitten. Ik heb een idee van cults.

JoeyC

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:49 ----------

Ik ben geneigd mn stem op Alley Cat in te trekken aangezien hij nu toch mee begint te doen en de hint best wel eens onbedoeld kan zijn. Misschien toch op een andere inactieve stemmen, maar ik kijk nog even wat er gebeurt tot 22:00

Weer een switch er bij. Mogelijk toeval, maar ik voorspel er nog meer.

Je bent me net voor Biobeast, maar ik volg je.

Whami en Lloydatoni zijn denk ik alle 2 niet schuldig.

Ik ga ook voor JoeyC

Tegelijkertijd maakt dat wel AlleyCat weer een beetje verdacht.

Je bent me net voor Biobeast, maar ik volg je.

Whami, AlleyCat en Lloydatoni zijn denk ik alle 3 niet schuldig.

Ik ga ook voor JoeyC

Begrijp me niet verkeerd, ik denk juist dat alley mogelijk wel cult is en dat er daarom weer switches komen. Tactiek enzo van de cults. JoeyC valt me gewoon op, maar ik heb liever nog een verhaal er bij.

cult trein komt op gang zo te zien

Na 1 verhaal weet iedereen hier al hoe de rollen verdeelt zijn...

Damn, doe toch iets verkeerd dan :o

Tsjoeekee tsjoeeekeee tsjoeeeek

cult trein

Begrijp me niet verkeerd, ik denk juist dat alley mogelijk wel cult is en dat er daarom weer switches komen. Tactiek enzo van de cults. JoeyC valt me gewoon op, maar ik heb liever nog een verhaal er bij.

Je was te snel ik begrijp je punt wel, zie mijn post.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:55 ----------

Ik typte te snel.

Na 1 verhaal weet iedereen hier al hoe de rollen verdeelt zijn...

Damn, doe toch iets verkeerd dan :o

uit het verhaal zijn volgens mij maar 2 rollen 'bekend' en zelfs daarmee weet je nog niet alles zeker (if you know what i mean).

@z1000, ik ben blijkbaar de enige die jouw eruit wilt:sad:

Het wordt toch wel duidelijk nu? Langzaamaan gaan er toch weer stemmen naar whami. Als alley cat cult blijkt te zijn is de rest ook wel iets duidelijker. Als tie burger is, zullen er gegarandeerd cults bij de stemmers zitten. Ik heb een idee van cults.

JoeyC
Zo d8 ik net ook min of meer :roflol:
Ik verwachte dat er push naar mij zou komen, zeker als Alley goed zou zijn.
Want dan vlieg ik er vandaag uit en morgen Alley. Daarom dat ik zeg meerdere burgers na mekaar er uit als ik dood zou gaan.

Natuurlijk 1 stem is niet genoeg om van een push te spreken dus ik verander mn stem (nog) niet.
Hij volgde me eerst en dan ineens tegen?

(door dit te zeggen hou ik een eventuele push wrs wel tegen?)

Laatst bewerkt:
Het is nog ruim een uur voor de stemronde. Mijn redenatie is als volgt:

Whami en Lloydatoni zijn al hele dag beetje backup vote maar lijken mij geen evil rol.

De hint naar alley cat is de enige die imo kan kloppen.

JoeyC lijkt mij de meest logische cult. Als er een treintje zou zijn zou dat wel richting whami of Lloydatoni gaan, lijkt me makkelijker.

ik post whami als stem en ineens aandacht op mij, beetje opvallend niet jongens? :p

maar nou verwar je me weer whami ???

miss toch eventjes opblijven nog om spannende wendingen te bekijken, wie weet wijzig ik mn stem nog :rolleyes:

1.Orgineel
2.Woopy
3.Quibus
4.Z1000
5.IMBAatwork ALLEY CAT
6.lloydatoni ALLEY CAT
7.NewIntheGame
8.Fitness Beginner Z1000
9.Buffalo Billy
10.Suus141 ROB G
11.Biobeast
12.JoeyC
13.Rob P
14.Kimi2 LLOYDATONI
!5 Whami. ALLEY CAT
16.Wieger24
17 Markrot ALLEY CAT
18.Supersized
19Dutchlifter.
20Daniel20
21FeanFan23
22.Rob G
23Flippie22 ALLEY CAT
24 Alley Cat
25.Kane
26.Jimbooo WHAMI
27 SubGenius LLOYDATONY
28.Daster ALLEY CAT
Had mijn stem al veranderd: http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-13-new-beginning-339050/index25.html#post7730502

Het is nog ruim een uur voor de stemronde. Mijn redenatie is als volgt:

Whami en Lloydatoni zijn al hele dag beetje backup vote maar lijken mij geen evil rol.

De hint naar alley cat is de enige die imo kan kloppen.

JoeyC lijkt mij de meest logische cult. Als er een treintje zou zijn zou dat wel richting whami of Lloydatoni gaan, lijkt me makkelijker.
Volg je min of meer (kwa beschuldigingen)

De redenering van whami dat een speler die een stem uitbrengt op een andere speler gebaseerd op een gebrekkige argumentatie ofwel een cult is, ofwel een slechte burger vind ik wel een sterke. In het geval deze speler een burger is, is het wel een slecht spelende burger, die zich misschien makkelijk laat leiden door de cults.

Personen die nu in deze categorie vallen imo: lloyd, JoeyC

En dan hebben we Alley nog. De hint tegen hem zou kunnen kloppen, maar de kans is ook groot dat hij gewoon een burger is.

Moeilijk.

De redenering van whami dat een speler die een stem uitbrengt op een andere speler gebaseerd op een gebrekkige argumentatie ofwel een cult is, ofwel een slechte burger vind ik wel een sterke. In het geval deze speler een burger is, is het wel een slecht spelende burger, die zich misschien makkelijk laat leiden door de cults.

Personen die nu in deze categorie vallen imo: lloyd, JoeyC

En dan hebben we Alley nog. De hint tegen hem zou kunnen kloppen, maar de kans is ook groot dat hij gewoon een burger is.

Moeilijk.
wou net zeggen (nu je net looyd en joey samen noemt):

Zou eigenlijk ook wel link kunnen leggen van JoeyC met lloy.
Eerst doet hij alsof hij lloyda gaat stemmen met als grapje de zelfde faalreden all lloyda.
Om daarna te gaan stemmen op degene op wie de faalreden bedoelt was?
En dan wordt degene uitgeschakeld die lloyda verdacht maakte.

Allesinds zéééér rare bocht.

Ja, nu weet ik zeker dat Alley Cat cult is, cults gaan proberen verwarring te zaaien.
Burgers blijf gewoon relax, laat je niet meeslepen, die gasten zijn gehaaid en kunnen samenwerken.
Dat is iets wat je niet moet onderschatten.

Terug
Naar boven