JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
ik zal jouw laatste stukje mening even proberen te anaylseren volgens jouw gedachtegang ok, zal het er in rood bij zetten
ik vermoed dat jij een badguy bent. buiten dat breng je me continu in de war.
Whami
nu slapen, morgen weer spannende verhaaltjes lezen
Of ik en Alley zijn allebei burger maar iedereen stemt op ons omdat alle burgers in dit spel idioten zijn
Ik weet wat ik ben en ik heb mn standpunt over Alley al gezegd.
Voor complottheoriën:
Nu gaat wel lekker alle aandacht van lloydatoni af als men mij en Alley op de voorgrond plaatst. Maar ik twijfel ook srs over lloyda (kan ook niet anders op dag 1)
---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 20:34 ----------
Stemopties samengevat:
Alley: in verhaaltje tip, mogelijk cultalley subtiel in spotlight zetten met vaag bewijs, mogelijk is het gewoon een burger die onbedoeld in een hint terrecht is gekomen
lloydatoni: iemand die slecht speelt als hij burger is, vorig spel bleken 'slechte burgers' cults te zijn. En je hebt sowieso niets aan een burger die makkelijk beïnvloedbaar is en enkel populistisch stemt.burger in de spotlight zetten.. vraag is alleen waarom als jij ook een burger zou zijn?
Whami: irritante k*thoer die aan de goede kant staat. En als jullie hem doden voorspel ik dat de komende 2-3 dagen er enkel burgers zullen geëxecuteerd worden tenzij goede tip over een cult van Unknown.jezelf veilig stellen door doemscenario te voorspellen als jij eruit gaat.
ik vermoed dat jij een badguy bent. buiten dat breng je me continu in de war.
Whami
nu slapen, morgen weer spannende verhaaltjes lezen

.