XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

Als de mensen slim zijn, stemmen ze idd weer op alleycat. Die jongen is niet voor niets terug gehaald in het spel. Moet wel een goede rol zijn, anders heeft iemand zijn toverkracht goed verspilt.

Volgens mij heeft Remi ons duidelijk gemaakt dat we hints zoekende er niet zijn

Die cijfers moeten misschien wel:
gedeeld worden
achterste voren opgeteld worden
van groot naar klein neergezet worden > klein naar groot.

etc. etc. er zijn miljoenen mogelijkheden.

Postcount is het niet, zal ook niet te doen zijn.
Unknown maakt een tekst, en in die tijd zitten wij gewoon door te posten.
Hier moet je het niet zoeken.

Postcount is het niet, zal ook niet te doen zijn.
Unknown maakt een tekst, en in die tijd zitten wij gewoon door te posten.
Hier moet je het niet zoeken.

+1.
Het moet in/voor het verhaal staan. Ik ben benieuwd.

Mensen al een idee op wie ze gaan stemmen vanavond?

Die cijfers moeten misschien wel:
gedeeld worden
achterste voren opgeteld worden
van groot naar klein neergezet worden > klein naar groot.

etc. etc. er zijn miljoenen mogelijkheden.

Dat klopt van die mogelijkheden, maar icm z1000s postgedrag vind ik het erg plausibel

We weten helemaal niets over de rol van degene die mensen tot leven kan wekken. Of die persoon in het spel zit? Alleen meeleest? Of het Remi zelf niet gewoon is? Hoe vaak dit kan gebeuren. Hij heeft wel eens vaker een rare plottwist in het spel verwerkt toen het snel afgelopen was.

Als het een persoon uit dit spel is die eenmalig een persoon tot leven kan wekken is het een hele domme move geweest. Bedoel, de 1e kill geeft bijna altijd veel info om op door te spelen. En er was imo echt geen directe aanleiding om er van overtuigd te zijn dat AlleyCat een goede rol zou kunnen hebben. Sterker nog, dat weten we dus nog steeds niet. We weten helemaal niets, we hebben alleen een paar hints en een dode burger.

Vanaf mijn wolkje spreek ik jullie toe...

Hate to say I told you so!!!!

Ik zat in de goede richting te denken wat betreft Rob G en helaas was alleen de wolf het met me eens...

Succes aan de burgers

oh nog ff 1 ding, ik ruim altijd alles netjes op :D

Sorry SuuS141, maar jij bent gewoon afgemaakt omdat je duidelijk een domme burger bent die iig geen communicatie met anderen heeft (geen bijval in je rare hersenspinsel) en tja, gezien deze laatste post (die je helemaal niet mag maken) nog steeds totaal niet in de gaten hebt hoe de rollen grofweg verdeeld zouden kunnen zijn.

Volgens mij heeft Remi ons duidelijk gemaakt dat we hints zoekende er niet zijn

Ja niets is wat het lijkt... Misschien is Suus wel helemaal niet dood, maar denken wij dat ze dood is omdat we nog steeds aan de paddo's zitten?
En misschien is Alley Cat ook nog steeds dood...

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 12:19 ----------

We weten helemaal niets over de rol van degene die mensen tot leven kan wekken. Of die persoon in het spel zit? Alleen meeleest? Of het Remi zelf niet gewoon is? Hoe vaak dit kan gebeuren. Hij heeft wel eens vaker een rare plottwist in het spel verwerkt toen het snel afgelopen was.

Kom ik terug op wat ik eerder schreef: "Met een nieuwe inwoner die de menigte aanvult zullen zij alles op alles zetten om de wolf te doden" -> Newinthegame?
Stond overigens in de tekst dat hij iemand éénmalig tot leven kan wekken, maar is dat dan één iemand eenmalig of eenmalig in het gehele spel?

Laatst bewerkt:
Dus flippie, je zou een goede rol aangeven in je posts alweer. Orgineel, flippie, als jullie goed zijn, wtf? :roflol:

gekeken naar het nr van de post in dit topic even teruggezocht
485287376
deel op in groepen

458 markrot
287 unknowndbb
376 whami

kun je ook vrij weinig mee want zijn niet 3 dezelfde. of zijn allemaals cults maar lijkt me ook sterk

gekeken naar het nr van de post in dit topic even teruggezocht
485287376
deel op in groepen

458 markrot
287 unknowndbb
376 whami

kun je ook vrij weinig mee want zijn niet 3 dezelfde. of zijn allemaals cults maar lijkt me ook sterk

Unknowndbb een cult:rolleyes:

Verder zou de wolf die Suus heeft omgelegd het hebben moeten doen op basis van bijzonder weinig hints, aangezien Suus weinig postte en (volgens mij) niet in het eerste verhaal voorkwam, of op basis van persoonlijke 'haat'. Valt er iets op te maken uit de posts van suus, zodat zij aangeeft of zij burger is of dat ze een argument met iemand heeft?

Unknowndbb een cult:rolleyes:

Verder zou de wolf die Suus heeft omgelegd het hebben moeten doen op basis van bijzonder weinig hints, aangezien Suus weinig postte en (volgens mij) niet in het eerste verhaal voorkwam, of op basis van persoonlijke 'haat'. Valt er iets op te maken uit de posts van suus, zodat zij aangeeft of zij burger is of dat ze een argument met iemand heeft?

niets is wat het lijkt, wie weet zit hij er zelf gewoon bij :p

nee geen idee was gewoon een optie aan het onderzoeken maar zoals ik al aangaf weinig nuttig deze optie

Ik heb de code mogelijk door

ben nu al de hele ochtend bezig met codes ontcijferen en gedoe. wat een gekte

TS doet niet mee aan het spel. Zou oneerlijk zijn voor welke partij dan ook.

Wat we weten over degene die personen tot leven kan wekken:

- dit kan alleen bij mensen die overdag gedood zijn;
- hij hoort bij de good side.

Hoe vaak hij dit kan weten we niet. Dus als we een beetje pech hebben wordt er iedere dag iemand weer tot leven geroepen na een stemming en maakt enkel de wolf een kill.

Nogmaals, ik vindt het een domme move van wie dan ook om AlleyCat weer tot leven te wekken.

Weet de persoon die levens kan wekken, wel wie de goede of slechte zijn? Nee.. dus die move was niet zo stom geweest mits hij zeker wist dat het geen cult was.

Ik denk dat hij er alsnog uit gestemd gaat worden.

Als ik alle cijfers optel is het precies 50, post nr 50 komt van z1000.
Die deed met suus ook al apart en begint steeds over culttreintjes.

z1000

Lol, snap je eigen truckje zelf wel?
Jij was de gene die met rob g de cult trein in gang zette.

Terug
Naar boven