Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Wat een onzin allemaal, er moet deze avond een burger dood:
Whami
Niemand stemt meer op mij, moet ik het nu weer zelf doen ja?

Imo lijkt het er wel op ja.
Nadat ik gister de opmerking heb gemaakt dat hij de culttrein in de gang heeft gezet. Valt beast mij dus nu aan.

+1 dit valt mij ook erg op.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:35 ----------

Wat een onzin allemaal, er moet deze avond een burger dood:
Whami
Niemand stemt meer op mij, moet ik het nu weer zelf doen ja?

Ik hoop dat jij de volgende edities niet meer mee mag doen, je bent echt een kansloze speler.

(inb4; ik doe dit expres, ik heb mijn rol al verklapt, snappen jullie de hints echt niet etc. etc.)

Biobeast

ik moet werken om 5u, en ben pas om 22:30 thuis... damn! Dat wordt vroeg stemmen.

Iemand nog meer ideeën over wie de cult / wolf kunnen zijn?

Volgens mij is er echt geen speler in het spel die de keuze kan maken om iemand tot leven te wekken. Anders zou deze rol toch wel in de OP opgenomen zijn? Namelijk, als er geheime rollen aanwezig zijn waar wij niet van op de hoogte zijn, dan is het lastig voor ons spelers om een speelstrategie te kiezen, en dan kunnen we allemaal net zo goed gekken of fatamorganisten zijn.

Lijkt me dus dat remi zelf heeft besloten Alley in leven te houden. Maar waarom? Misschien vond remi dat Alley er op een oneerlijke manier is uitgestemd, omdat hij in zijn verhaal een duidelijke hint naar Alley heeft geplaatst die eigenlijk onbedoeld was. Het kan ook zijn dat Alley de wolf is, en remi een vroegtijdig einde van de game wil voorkomen.

Ik vind het in ieder geval een rare plottwist. Wanneer iemand weggestemd is, zou hij permanent dood moeten zijn. Tenzij in de OP al voor het starten van het spel de mogelijkheid is aangegeven dat een speler vanuit de dood kan opstaan.

In het BLAUW stond UNKNOWN al aangegeven bij de rollen voordat we waren begonnen volgens mij. Dus de rol kan er altijd al in verwerkt zijn. Ik heb zelf je redenering ook overwogen, dat wel.

Daniel stem gewoon op mij, toch niet moeilijk :rolleyes:

Volgens mij is er echt geen speler in het spel die de keuze kan maken om iemand tot leven te wekken. Anders zou deze rol toch wel in de OP opgenomen zijn? Namelijk, als er geheime rollen aanwezig zijn waar wij niet van op de hoogte zijn, dan is het lastig voor ons spelers om een speelstrategie te kiezen, en dan kunnen we allemaal net zo goed gekken of fatamorganisten zijn.

Lijkt me dus dat remi zelf heeft besloten Alley in leven te houden. Maar waarom? Misschien vond remi dat Alley er op een oneerlijke manier is uitgestemd, omdat hij in zijn verhaal een duidelijke hint naar Alley heeft geplaatst die eigenlijk onbedoeld was. Het kan ook zijn dat Alley de wolf is, en remi een vroegtijdig einde van de game wil voorkomen.

Ik vind het in ieder geval een rare plottwist. Wanneer iemand weggestemd is, zou hij permanent dood moeten zijn. Tenzij in de OP al voor het starten van het spel de mogelijkheid is aangegeven dat een speler vanuit de dood kan opstaan.

Dat zou kunnen, echter was er in het eerste verhaal al aangegeven dat er iemand zou meespelen die anderen tot leven kon wekken. Dit was dus ook al voordat Alley eruit gestemd werd... Maar dan zou de rol inderdaad ook toegevoegd kunnen zijn om een vroeg einde te voorkomen.
Vind je redenatie echter zeer plausibel en daarom gaat mijn stem ook opnieuw uit naar Alley Cat.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:49 ----------

In het BLAUW stond UNKNOWN al aangegeven bij de rollen voordat we waren begonnen volgens mij. Dus de rol kan er altijd al in verwerkt zijn. Ik heb zelf je redenering ook overwogen, dat wel.

Unknown had betrekking op dat niet duidelijk is bij welke kant de burgemeester hoort.

Whami is gewoon irritant, maar ben er al aan gewend geraakt.
Zou als je twijfelt gewoon Alley cat stemmen.
(of met mij meegaan op origineel ;))

Whami is gewoon irritant, maar ben er al aan gewend geraakt.
Zou als je twijfelt gewoon Alley cat stemmen.
(of met mij meegaan op origineel ;))

Whami is idd irritant. Alley cat en Whami stonden aardig gelijk kwa stemming geloof ik. Dus ik hoop dat er vanavond weer dezelfde mensen stemmen. Zodat een van hun 2 eruit gaat.

Tot nu toe stem ik alsnog op Whami.

Niet vergeten bolden!!!

lloydatoni is de cult uit de hint !!

als je de code intoetst op je (ouderwetse) telefoon in een sms zeg maar.

4 = I
5 = L
6 = O

enzovoort...

Damn im good.
Ok jager mij beschermen vannacht aub.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 14:32 ----------

Ik wijzig mijn stem ook naar Iloydatoni.

4 = I
5 = L
6 = O

enzovoort...

Damn im good.

Zo slecht :roflol:

4 = I
5 = L
6 = O

enzovoort...

Damn im good.

Haha netjes! :D
Vind dit echter wel een hele doorzichtige hint, voornamelijk om de aandacht van Alley Cat af te halen. Blijf bij mijn keuze.

Terug
Naar boven