XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

gezien het gedrag van onze necromancer is het of een troll, een r*tard of een beginner .

gezien het gedrag van onze necromancer is het of een troll, een r*tard of een beginner .

Iedereen in dit topic trollt en doet retarded om elkaar op het verkeerde spoor te zetten. Dus kan het alleen nog maar een beginner zijn! ;)

Welke trein, ik had makkelijk op alley of whami t in kunnen zetten. Je bent duidelijk cult.

welke trein? Je maakt net zelf een post over de "culttrein". je spreekt jezelf echt enorm tegen, je bent verdacht bezig.

Welke trein, ik had makkelijk op alley of whami t in kunnen zetten. Je bent duidelijk cult.

jij stemde op joey C, Rob G volgde jouw binnen 2 min.
Lijkt mij duidelijk dat jullie dit hebben afgesproken. Daarna volgde er nog een stem voor joey C.
Toen zagen jullie het daglicht, er kwamen opmerkingen over de cult trein. En jullie switche snel van stem.

En wat betreft Suus. Ja ik zat er ver naast. Kan toch gebeuren in de eerste ronde?

Iedereen in dit topic trollt en doet retarded om elkaar op het verkeerde spoor te zetten. Dus kan het alleen nog maar een beginner zijn! ;)

welke trein? Je maakt net zelf een post over de "culttrein". je spreekt jezelf echt enorm tegen, je bent verdacht bezig.

Jij leest totaal niet, ook al niet met die code. Ik heb t over dat z1000 daar steeds over begint en nu alweer. Ben je serieus xo slecht of doe je maar alsof

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:02 ----------

Lijkt mij duidelijk dat jullie dit hebben afgesproken. Daarna volgde er nog een stem voor joey C.
Toen zagen jullie het daglicht, er kwamen opmerkingen over de cult trein. En jullie switche snel van stem.

En wat betreft Suus. Ja ik zat er ver naast. Kan toch gebeuren in de eerste ronde?

Ik ben niet geswitched

haha dus met andere woorden, beast is duidelijk een cult?

Wat we weten over degene die personen tot leven kan wekken:

- dit kan alleen bij mensen die overdag gedood zijn;
- hij hoort bij de good side.

Hoe vaak hij dit kan weten we niet. Dus als we een beetje pech hebben wordt er iedere dag iemand weer tot leven geroepen na een stemming en maakt enkel de wolf een kill.

Nogmaals, ik vindt het een domme move van wie dan ook om AlleyCat weer tot leven te wekken.

Hoe weet jij dat?

Ik zat gewoon op precies dezelfde gedachtelijn. Ik wilde net JoeyC als schuldige gaan posten. Begin mijn post en zie die van beast. Was niet zo slim van mij, vandaar dat ik daarna gewisseld ben van stem.

Als er daadwerkelijk een culttrein zou moeten komen waren er stukken makkelijkere personen die ook daadwerkelijk hadden kunnen hangen.

Vooralsnog zie ik je als paranoïde burger z, en snap ik je beredenering ook wel een beetje. Op dit moment zit ik eigenlijk nog een beetje op dezelfde lijn als gisteren qua verdenkingen.

Er staat in het 1e verhaal dat hij er samen met de burgers alles aan zal doen om de wolf te doden. Dat het een r*tard is die misschien cults tot leven wekt kan zo zijn, maar wel met de beste bedoelingen waarschijnlijk.

Als de mensen slim zijn, stemmen ze idd weer op alleycat. Die jongen is niet voor niets terug gehaald in het spel. Moet wel een goede rol zijn, anders heeft iemand zijn toverkracht goed verspilt.
Waarom zou je iemand eruit willen stemmen omdat hij een goede rol zou moeten hebben?

Het verhaal spreekt min of meer over een stel mafkezen op denkbeeldige paarden die dingen zien die er niet zijn. En ondanks dat verhaal vinden sommige mensen dat ik er alsnog uit moet.
Als dat geen cults zijn ...

Waarom zou je iemand eruit willen stemmen omdat hij een goede rol zou moeten hebben?

Het verhaal spreekt min of meer over een stel mafkezen op denkbeeldige paarden die dingen zien die er niet zijn. En ondanks dat verhaal vinden sommige mensen dat ik er alsnog uit moet.
Als dat geen cults zijn ...

Ja precies, degene die jou weer teruggehaald heeft kan ook gewoon een beginner zijn die geen flauw idee had van wat hij aan het doen was.

Je weet wat "een goed rol" betekend toch?...

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:20 ----------

Ja precies, degene die jou weer teruggehaald heeft kan ook gewoon een beginner zijn die geen flauw idee had van wat hij aan het doen was.

of die persoon wilt niet dat hij eruit gestemd is omdat hij bijvoorbeeld, de leugenaar is? (of welke "belangrijke" rol dan ook)

Kunnen speculeren wat we willen, we weten niets omdat we de rol van Alleycat niet weten.
Dus we kunnen alleen de hints ontcijferen en verder speculeren.
Pas na een eerste dode kunnen we zien wie wat gestemd heeft en word er meer duidelijk.

Kunnen gewoon weer Alleycat stemmen en kijken wat er dan gebeurd?

Wil 1 minuut stilte vragen voor Suus. En een minuut stilte voor onze mannelijkheid. Nu er geen vrouwen meer zijn in ons dorp zullen we elkaars konten moeten bonken. Daarom stel ik de dorpsnaam voor: alqdyb fy m'ekhrty.
Ik ga eens naar het mortuarium, laatste kans ooit om in dit vervloekte dorp tietjes te voelen

Je weet wat "een goed rol" betekend toch?...

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:20 ----------

of die persoon wilt niet dat hij eruit gestemd is omdat hij bijvoorbeeld, de leugenaar is? (of welke "belangrijke" rol dan ook)

Zou het knap vinden als je dat kan vaststellen op basis van bijzonder weinig informatie.

Kunnen speculeren wat we willen, we weten niets omdat we de rol van Alleycat niet weten.
Dus we kunnen alleen de hints ontcijferen en verder speculeren.
Pas na een eerste dode kunnen we zien wie wat gestemd heeft en word er meer duidelijk.

Kunnen gewoon weer Alleycat stemmen en kijken wat er dan gebeurd?

Remi zei in het verhaal dat wij toevalsgewijs dingen zagen zoals wss steeg en alley cat. Je vindt z1000 toch ook verdacht en je kent remis vorige potje. De code optellen zou bij hem passen toch?

Als we nou nog 8 posts van Alleycat afwachten dan staat hij ook op 50 met het totaal aantal posts en kunnen we hem er onder nog een 'goede' reden uitstemmen :D

Volgens mij is er echt geen speler in het spel die de keuze kan maken om iemand tot leven te wekken. Anders zou deze rol toch wel in de OP opgenomen zijn? Namelijk, als er geheime rollen aanwezig zijn waar wij niet van op de hoogte zijn, dan is het lastig voor ons spelers om een speelstrategie te kiezen, en dan kunnen we allemaal net zo goed gekken of fatamorganisten zijn.

Lijkt me dus dat remi zelf heeft besloten Alley in leven te houden. Maar waarom? Misschien vond remi dat Alley er op een oneerlijke manier is uitgestemd, omdat hij in zijn verhaal een duidelijke hint naar Alley heeft geplaatst die eigenlijk onbedoeld was. Het kan ook zijn dat Alley de wolf is, en remi een vroegtijdig einde van de game wil voorkomen.

Ik vind het in ieder geval een rare plottwist. Wanneer iemand weggestemd is, zou hij permanent dood moeten zijn. Tenzij in de OP al voor het starten van het spel de mogelijkheid is aangegeven dat een speler vanuit de dood kan opstaan.

Terug
Naar boven