- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, snap je eigen truckje zelf wel?
Jij was de gene die met rob g de cult trein in gang zette.
gezien het gedrag van onze necromancer is het of een troll, een r*tard of een beginner .

Welke trein, ik had makkelijk op alley of whami t in kunnen zetten. Je bent duidelijk cult.
Welke trein, ik had makkelijk op alley of whami t in kunnen zetten. Je bent duidelijk cult.
Iedereen in dit topic trollt en doet retarded om elkaar op het verkeerde spoor te zetten. Dus kan het alleen nog maar een beginner zijn!
welke trein? Je maakt net zelf een post over de "culttrein". je spreekt jezelf echt enorm tegen, je bent verdacht bezig.
jij stemde op joey C, Rob G volgde jouw binnen 2 min.
Lijkt mij duidelijk dat jullie dit hebben afgesproken. Daarna volgde er nog een stem voor joey C.
Toen zagen jullie het daglicht, er kwamen opmerkingen over de cult trein. En jullie switche snel van stem.
En wat betreft Suus. Ja ik zat er ver naast. Kan toch gebeuren in de eerste ronde?
Lijkt mij duidelijk dat jullie dit hebben afgesproken. Daarna volgde er nog een stem voor joey C.
Toen zagen jullie het daglicht, er kwamen opmerkingen over de cult trein. En jullie switche snel van stem.
En wat betreft Suus. Ja ik zat er ver naast. Kan toch gebeuren in de eerste ronde?
Wat we weten over degene die personen tot leven kan wekken:
- dit kan alleen bij mensen die overdag gedood zijn;
- hij hoort bij de good side.
Hoe vaak hij dit kan weten we niet. Dus als we een beetje pech hebben wordt er iedere dag iemand weer tot leven geroepen na een stemming en maakt enkel de wolf een kill.
Nogmaals, ik vindt het een domme move van wie dan ook om AlleyCat weer tot leven te wekken.
Waarom zou je iemand eruit willen stemmen omdat hij een goede rol zou moeten hebben?Als de mensen slim zijn, stemmen ze idd weer op alleycat. Die jongen is niet voor niets terug gehaald in het spel. Moet wel een goede rol zijn, anders heeft iemand zijn toverkracht goed verspilt.
Waarom zou je iemand eruit willen stemmen omdat hij een goede rol zou moeten hebben?
Het verhaal spreekt min of meer over een stel mafkezen op denkbeeldige paarden die dingen zien die er niet zijn. En ondanks dat verhaal vinden sommige mensen dat ik er alsnog uit moet.
Als dat geen cults zijn ...
Waarom zou je iemand eruit willen stemmen omdat hij een goede rol zou moeten hebben?
Ja precies, degene die jou weer teruggehaald heeft kan ook gewoon een beginner zijn die geen flauw idee had van wat hij aan het doen was.
Je weet wat "een goed rol" betekend toch?...
---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 13:20 ----------
of die persoon wilt niet dat hij eruit gestemd is omdat hij bijvoorbeeld, de leugenaar is? (of welke "belangrijke" rol dan ook)
Kunnen speculeren wat we willen, we weten niets omdat we de rol van Alleycat niet weten.
Dus we kunnen alleen de hints ontcijferen en verder speculeren.
Pas na een eerste dode kunnen we zien wie wat gestemd heeft en word er meer duidelijk.
Kunnen gewoon weer Alleycat stemmen en kijken wat er dan gebeurd?
Remi zei in het verhaal dat wij toevalsgewijs dingen zagen zoals wss steeg en alley cat. Je vindt z1000 toch ook verdacht en je kent remis vorige potje. De code optellen zou bij hem passen toch?
haha dus met andere woorden, beast is duidelijk een cult?