Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

• Topic Starter Topic Starter
Correctie: ik had altijd een pleurishekel aan je :o

Thanks voor de PM brah, maar net zoals Arnodsi beginnen mijn examens komende week en dus ga ik deze game even over slaan. Volgende game ben ik zowiezo in!

Prioriteiten stellen Jorgyboy..:mad:

Dit topic wordt 1 van de vele. Ik heb niet zoveel zin om het na te zoeken (energieverspilling enzo). We weten allemaal dat je een faalhaas bent in deze game.

Dus, je hebt een account sinds gisteren, en je weet dat dit topic een van de vele gaat worden?
Stronk troll orb. Ze worden steeds beter.

Ga huilen daniel jezus

ik doe mee!

Ok Daniel is het eerste slachtoffer in het beginverhaal :p

Ik wil ook terug meedoen.
Maar als ik ontslagen word doordat ik teveel hier volg, zijn jullie verantwoordelijk!

beast is gebanned zo te zien

ben je echt bereid een doos eiwitrepen te kopen voor iemand van een internetforum ? :roflol:

Hey unknown DBB. Voor mij wordt het ff lastig intensief deelnemen aan het spel vanwege tijd. Goed initiatief, ik sla helaas even over, groeten!

Heb het vandaag en morgen ook shitload druk.

Bureau staat vol met red bull. Nachtje doortrekken voor school

Ik wil ook terug meedoen.
Maar als ik ontslagen word doordat ik teveel hier volg, zijn jullie verantwoordelijk!

Je staat erin:)

weinig slachtoffer. Ik quit voor de start.

Doe je weer mee?:o Maxi is gebanned

ben je echt bereid een doos eiwitrepen te kopen voor iemand van een internetforum ? :roflol:

Alles voor me bro's.

Maar vind het niet zo'n probleem. En is een spontane actie, zal het niet met regelmaat doen..

Hey unknown DBB. Voor mij wordt het ff lastig intensief deelnemen aan het spel vanwege tijd. Goed initiatief, ik sla helaas even over, groeten!

Prima, geen probleem.

Dan word maxi eerste nacht opgegeten :p

Deed er 1 van de laatste potten ook geen mod mee?

wel flauw dat max geband is, altijd een goede speler met dit spel en speciaal hiervoor zn rentree gemaakt

Terug
Naar boven