XXL Nutrition

Forumgame 13: New Beginning

One love and peace.

XXX

De burgermeester

ik vind ook dat er een regel moet worden voorzien voor degene die niet stemmen/ DUIDELIJK niet actief deelnemen aan dit spel. als er 5 man amper iets zegt of doet en de wolf is een van hen steekt dat al rap tegen...

• Topic Starter Topic Starter
ik vind ook dat er een regel moet worden voorzien voor degene die niet stemmen/ DUIDELIJK niet actief deelnemen aan dit spel. als er 5 man amper iets zegt of doet en de wolf is een van hen steekt dat al rap tegen...

Komt er ook.. Stemmen is verplicht. 1keer vergeten kan maar bij de 2e keer wordt je uit het spel gegooid.

Uiteindelijk is het gewoon hopen dat iedereen actief meespeelt, behalve dat dit gewoon het leukst is heeft een actieve speler ook de grootste kans om de doos eiwitrepen te winnen. :)

Gun mij ook m'n haters Whami :D

Suus heb niks tegen jou. Jij bent gewoon jezelf en niet te aanwezig. Je bent van harte welkom. Als je zo doorgaat mag je misschien wel een keertje bij me komen slapen.

Sjors daarentegen voert constant een of andere act op en is irritant aanwezig. Soort onkruid. Big-T wil mijn verzoek helaas niet honoreren.

Laatst bewerkt:
Thnx Rob, ik ga m'n best doen;)

Back OT: zijn we al compleet??

Vet, doe wel mee.
Erg weinig tijd, maar ik ga mijn best doen wat raadseltjes op te pikken (al ben ik er niet erg goed in).

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Rob, ik ga m'n best doen;)

Back OT: zijn we al compleet??

We zijn nu met 21 man.. Het is aan jullie wanneer jullie starten, zondag leek me alleen het meest voor de hand liggend omdat er mensen Inc mijzelf vrijdagavond en zaterdagavond uit gaan en dan heb je weer 2 dagen waarbij het spel minder actief gespeeld wordt doordat mensen uitgaan etc.

Maar zaterdag ochtend kan van mij part ook gestart worden, geen probleem.

Vet, doe wel mee.
Erg weinig tijd, maar ik ga mijn best doen wat raadseltjes op te pikken (al ben ik er niet erg goed in).

Nice, ;)

fok you remi.. fok you

Zondag / maandag zou prima zijn! :D

ben benieuwd hr hr

Ik ga dit weekend niet veel thuis zijn, dus als je na 2 keer niet stemmen er uit bent en we beginnen zaterdagochtend, zal het voor mij snel gedaan zijn :p

Terug
Naar boven