Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Graag gedaan hoor. Ik vind het een enorme eer dat mijn kunstwerkje het tot avatar geschopt heeft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan hoor. Ik vind het een enorme eer dat mijn kunstwerkje het tot avatar geschopt heeft.
Dat vind jij grappig omdat die lijst afwijkt van jou (de echte) lijst?
Als jij zo doorgaat dan neem ik je gym abbo in beslag. Dikke powerlifter die je bent.
RobP, hoeveel pms heb je al gekregen om te vragen of je ook gear verzend?
Rob P, gewoon weer cash in envelop naar je postbus?
RobP, hoeveel pms heb je al gekregen om te vragen of je ook gear verzend?
Je kan beter ff afhalen. Stapt hij in de auto en kan je ff blokkie om rijden.
Als je wilt besparen op geld voor naalden etc kan je ff bij z in zijn achtertuin gaan neuzen.
Rob P, gewoon weer cash in envelop naar je postbus?
Mensen het schijnt dat er problemen zijn met de ventilator. Voor komende week wordt erg warm weer voorspeld dus mogelijk leidt dit tot hoge temperaturen in de gym. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons best de ventilator zo spoedig mogelijk te repareren.
Daarnaast verzoeken wij ook RobG voortaan wat deo op te spuiten alvorens hij zijn training begint. Wij zijn de enorme zweetlucht verspreid door onze gym een klein beetje zat.
Met vriendelijke groet,
De directie
Kun je hier niet aan toevoegen dat Z1000, Jimbooo en jijzelf eindelijk een keer moeten beginnen de training serieus te nemen en te stoppen met praten bij de bankjes?
Bij de directie zijn hierover geen klachten bekend. Graag hierover schriftelijk uw beklag doen.
Naar Z1000 zullen wij echter een officieel onderzoek starten, hij heeft reeds eerder een berisping gehad toen hij al masturberend werd betrapt onder de douches.
Bij de directie zijn hierover geen klachten bekend. Graag hierover schriftelijk uw beklag doen.
Naar Z1000 zullen wij echter een officieel onderzoek starten, hij heeft reeds eerder een berisping gehad toen hij al masturberend werd betrapt onder de douches.
Mensen het schijnt dat er problemen zijn met de ventilator. Voor komende week wordt erg warm weer voorspeld dus mogelijk leidt dit tot hoge temperaturen in de gym. Onze excuses voor het ongemak. Wij doen ons best de ventilator zo spoedig mogelijk te repareren.
Daarnaast verzoeken wij ook RobG voortaan wat deo op te spuiten alvorens hij zijn training begint. Wij zijn de enorme zweetlucht verspreid door onze gym een klein beetje zat.
Met vriendelijke groet,
De directie