AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Ja deze was wel makkelijk. Maar voorkomt wel dat er direct een natty uit vliegt. Een goed begin om direct een juicer aan te pakken. Nu even goed opletten wie hem gaat verdedigen zodat we direct de andere juicers kunnen identificeren. Wordt een kort spelletje.

goede tactiek man, ik denk dat ik voor kamp rob g ga ipv kamp remi

Jullie gaan wel heel makkelijk erop.
Als alleycat natty is wordt het wel makkelijk spelletje.

De Kat rent de steeg uit zodra de juicers arriveren, wellicht dat de vlucht meer een hint is ?

De Kat rent de steeg uit zodra de juicers arriveren, wellicht dat de vlucht meer een hint is ?
Dus nu zeg je dat alleycat goed is? Dat zou je alleen zeggen als je zelf een cult bent zodat de wolf zijn prooi te pakken heeft

of alleycat is een cult die jij nu verdedigt... erg verdacht in ieder geval

Er staan meer hints in, niet alleen over een steeg en een kat

en t is wel leuk voor Alley als ie ook eens een pot mee kan doen :p

Dus nu zeg je dat alleycat goed is? Dat zou je alleen zeggen als je zelf een cult bent zodat de wolf zijn prooi te pakken heeft

of alleycat is een cult die jij nu verdedigt... erg verdacht in ieder geval

Of ik bekijk het van meerdere perspectieven en staar me niet blind op hoe 1 persoon het interperteer. Het feit dat jij direct een kruistocht tegen mij begint maakt jou verdacht..

@Lloy:Niemand verdedigd hem echt dus je maakt jezelf wel verdacht

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet in hoeverre iedereen serieus is of niet, maar ik voel dat ik even moet tussenkomen. Ik zou het jammer vinden als een speler er door een grapje meteen unaniem uitgaat.
Er staat in de spoiler dat het steegje geen hint is. Hiermee bedoel ik dat de hele verwijzing naar Alley Cat een grapje is, ter traditie van de steegjeshints in de openingsverhalen.
Of hij verder goed of slecht is, ga ik me uiteraard niet over uitspreken, maar ik zou me erg schuldig naar Alley Cat toe voelen als hij er hierdoor uitgaat :o

Ik ga verder niets zeggen over eventueel verkeerd geïnterpreteerde hints in toekomstige verhalen, maar in dit geval wil ik toch even duidelijkheid scheppen :)

Play on.

Alleycat is dus de dealer

Ik weet niet in hoeverre iedereen serieus is of niet, maar ik voel dat ik even moet tussenkomen. Ik zou het jammer vinden als een speler er door een grapje meteen unaniem uitgaat.
Er staat in de spoiler dat het steegje geen hint is. Hiermee bedoel ik dat de hele verwijzing naar Alley Cat een grapje is, ter traditie van de steegjeshints in de openingsverhalen.
Of hij verder goed of slecht is, ga ik me uiteraard niet over uitspreken, maar ik zou me erg schuldig naar Alley Cat toe voelen als hij er hierdoor uitgaat :o

Ik ga verder niets zeggen over eventueel verkeerd geïnterpreteerde hints in toekomstige verhalen, maar in dit geval wil ik toch even duidelijkheid scheppen :)

Play on.

Whaha ik was iig niet serieus, de alley cat hint is traditie.

Maar sommige spelers hebben zich wel verdacht gemaakt en dienen in de gaten gehouden te worden...

Play on.

:roflol:

ik lees nu overigens pas dat de juicers een valse snor dragen, sta ik nu toch mooi voor lul met mijn avatar als enige

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 00:09 ----------

Dit begint whami taferelen op te leveren zo vroeg in het spel al.
Heb je geen beter idee om je te vermommen bij nachtelijke bezoekjes voor gear dan een plaksnor?

Er staan meer hints in, niet alleen over een steeg en een kat

en t is wel leuk voor Alley als ie ook eens een pot mee kan doen :p
Eigenlijk was het vorige spel het eerste waarbij ik er vroeg uit lag en ik ben er nog nooit definitief uitgestemd (in mijn eerste spel wel weer tot leven gewekt door Orgineel nadat ik er in de eerste ronde uitgestemd werd wegens een voorval in een steeg).
Sindsdien was er elke keer iets in een steeg of met een kat en soms beide.

Lloyd zei:
ik lees nu overigens pas dat de juicers een valse snor dragen, sta ik nu toch mooi voor lul met mijn avatar als enige
Waarom dacht je dan dat ik die tekening gemaakt had ... :roflol:

Dus Rob G de juicer maakt een grapje, en zijn mede juicers springen meteen mee op de trein?

Terug
Naar boven