Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

• Topic Starter Topic Starter
Respect? Ik krijg klappen van mijn chick, maar er is WiFi en tot die tijd sowieso

Zou je chick het grappig vinden als ik je de rol van de fag geef en je haar kan vertellen dat je even op internet moet om een kerel te bespioneren onder de douche? :D

- De dealer
De dealer wil maar al te graag een gym vol juicers. Natty gymleden zijn een doorn in zijn oog, en ook die irritante eigenaar mag wel eens oprotten. Elke nacht kiest hij een slachtoffer uit die hij vakkundig de gym uitwerkt. Doet hij dat door een been of twee te breken, door valse dopingresultaten aan de eigenaar te bezorgen,... Het maakt niet uit hoe hij het doet, maar zijn slachtoffers vliegen er genadeloos uit. De dealer weet niet wie de juicers zijn. Dat komt doordat euh.. omdat euh.. euh.. de juicers een valse snor opplakken als ze bij hem bestellen. Ja, dat is het!
:roflol:

Ik zat het verhaaltje te lezen en begon me af te vragen hoe je zou gaan verklaren dat de dealer niet weet wie zijn klanten zijn.
Maar eerlijk is eerlijk, dit is erg plausibel!

In..
Mits ik niet random gelijk gedood word :o

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik zat het verhaaltje te lezen en begon me af te vragen hoe je zou gaan verklaren dat de dealer niet weet wie zijn klanten zijn.
Maar eerlijk is eerlijk, dit is erg plausibel!

Ik denk dat ik daar nog het langs over nagedacht heb, en uiteindelijk besloot ik er dan maar een onzin verklaring aan te geven :o

Ik sla even een potje over. Vorige pot al te weinig tijd en lijkt er op dat dat deze pot ook het geval gaat zijn. Succes.

Ik sla even een potje over. Vorige pot al te weinig tijd en lijkt er op dat dat deze pot ook het geval gaat zijn. Succes.

Gewoon meedoen man. Bij de vorige pot had je gewoon veel tijd nodig om te kunnen volgen. Dat zou in deze een stuk makkelijker zijn.

Terug
Naar boven