Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

Ik sla even een potje over. Vorige pot al te weinig tijd en lijkt er op dat dat deze pot ook het geval gaat zijn. Succes.
Nee joh, meedoen!

Vorige pot was ik er gelijk uit en die daarvoor was jij spelleider. Dus deze pot wil ik je er gewoon uit kunnen stemmen.

Nog 4 personen en we kunnen beginnen, tenzij Rob G toch meedoet :)

• Topic Starter Topic Starter
Als er eens begonnen wordt op de echte datum dat gezegd wordt :D
Telkens wordt er gezegd, maandag beginnen, en telkens beginnen ze zaterdag al ^^

iig In, maar kunnen er niet weer beter 3 groepen gemaakt worden?

Als er eens begonnen wordt op de echte datum dat gezegd wordt :D
Telkens wordt er gezegd, maandag beginnen, en telkens beginnen ze zaterdag al ^^

iig In, maar kunnen er niet weer beter 3 groepen gemaakt worden?

Zal in dit geval toch echt maandag zijn (en zondagavond rollenverdeling).
Ik sta te springen om er meteen al in te vliegen, maar mijn weekend zit uitzonderlijk vol, dus dat komt niet goed dan.

Het maffiaspel was zeer geslaagd, maar ik wil het voor mezelf niet te ingewikkeld maken en ik denk dat er genoeg mensen zijn die nog eens een klassieker spel (zij het in een andere omgeving) ook wel appreciëren. Wie het volgende spel organiseert, moet maar beslissen hoeveel groepen die wil.

Ik ben 100% voor random rollenverdeling. Maar ik heb alleen nog maar suffe burgerrollen gehad in alle spellen die ik heb gespeeld. Ben beetje klaar met meisje en jager zijn, of burgerk*t haha. Nogmaals, ik ben zeer gehecht aan de random rollenverdeling.

Niet om mijn eigen thema te pimpen, maar ik vond het eigenlijk zelf een zeer overzichtelijk en zeer simpele opzet die, voor mijn gevoel, het spel voor de burgers aantrekkelijker maakte.

Desalniettemin vind ik een normale game wel weer erg tof. Woopy heeft een geniale intro geschreven en ik vind het thema echt zeer tof. Ik zeg dan bij deze IN.

Houdt er echter rekening mee dat ik niet zo intensief meer zal spelen als ik de vorige potten had gedaan. Hoe leuk ik het ook vind en vond, ik heb wel besloten dat ik minder tijd in de spellen ga steken. Maar wat voor rol ik krijg ik zal niet afhaken oid.

Ik ben in, ben benieuwd naar je verhalen bro

Oh en ik zou zeker wel even wachten tot je een mannetje of 26 hebt. Zeker aangezien je altijd wel wat inactieve spelers hebt. Anders ben ik bang dat je niet verder dan 3 dagen komt.

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 12:10 ----------

Ik weet verder niet hoe jullie er over denken. Maar ik ben wel voorstander voor een dag tot 21:00 uur. Laatste uur is altijd belangrijk. Anders voorzie ik weer een hele week iedere avond prima time weerwolven.

Leuke opzet trouwens, lekker duidelijk ook. :)

Ik ben 100% voor random rollenverdeling. Maar ik heb alleen nog maar suffe burgerrollen gehad in alle spellen die ik heb gespeeld. Ben beetje klaar met meisje en jager zijn, of burgerk*t haha. Nogmaals, ik ben zeer gehecht aan de random rollenverdeling.

Niet om mijn eigen thema te pimpen, maar ik vond het eigenlijk zelf een zeer overzichtelijk en zeer simpele opzet die, voor mijn gevoel, het spel voor de burgers aantrekkelijker maakte.

Desalniettemin vind ik een normale game wel weer erg tof. Woopy heeft een geniale intro geschreven en ik vind het thema echt zeer tof. Ik zeg dan bij deze IN.

Houdt er echter rekening mee dat ik niet zo intensief meer zal spelen als ik de vorige potten had gedaan. Hoe leuk ik het ook vind en vond, ik heb wel besloten dat ik minder tijd in de spellen ga steken. Maar wat voor rol ik krijg ik zal niet afhaken oid.

Haha mooi. Toch best verslavend he?

Ik weet verder niet hoe jullie er over denken. Maar ik ben wel voorstander voor een dag tot 21:00 uur. Laatste uur is altijd belangrijk. Anders voorzie ik weer een hele week iedere avond prima time weerwolven.
Tijd is voor de spelleider het belangrijkst, hij moet immers de tijd hebben een verhaaltje te schrijven.

Maar negen uur vind ik inderdaad ook iets fijner. Zes uur vind ik nog fijner, maar niet iedereen speelt op zijn werk natuurlijk.

Goed dat je toch meedoet trouwens!

@Woopy heb je al een PM gestuurd naar oud deelnemers?

Whami is nog niet in? Zwaar irritante speler maar voegt altijd wel wat toe.

De tijdstippen staan bij de regels.
Als ik na mijn werk ga trainen, ben ik ten vroegste om half 9 thuis, maar kan ook half 10 zijn. Als de dag dus tot 10 uur duurt, heb ik dus normaal altijd nog genoeg tijd om pagina's in te halen, stemmen te tellen, en met eventueel kleine vertraging het verhaal te schrijven. De nacht duurt dan tot 10u s'ochtends, dus dat moet normaal ook zowel de nachtraven als de ochtendmensen de tijd geven om hun ding te doen.
En de rollen zullen uiteraard random zijn. Ik hoop voor jou dat je eens een cult mag zijn, Rob G :D

Mochten jullie het liever hebben, kan de dag eventueel ook om 21u stoppen. Maar de verhalen zullen sowieso altijd later komen dan.

@Woopy heb je al een PM gestuurd naar oud deelnemers?

Whami is nog niet in? Zwaar irritante speler maar voegt altijd wel wat toe.

Hebben we iemand om de eerste dag eruit te sstemmen. Opzich had ie wel wat hint goed als een van de weinige de vorige editie

Hehe ****ing mooi thema! Voel me er al helemaal in thuis :D

Helaas ben ik vanaf morgen op vakantie :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven