MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

Ik denk aan z1000, wat jullie?

Ik denk aan z1000, wat jullie?
waarom zou hij zich als cult al meteen verdacht maken

enigste hint die ik gevonden heb:

bicycle is een term voor kuren

bikers kuurt dus. Alleen staat de term bicycle niet in het verhaal mja boeiend dit is al verdacht genoeg.

Sterk ! :D

Volgens mij Alley Cat, Wauter is overduidelijk juicer en doet gewoon wat hij moet doen: aandacht afleiden van de dealer + Woopy die zou het jammer vinden als Allye Cat er uit gaat omdat dan het spelletje natuurlijk afgelopen is, terwijl hij zo veel moeite in zijn verhaal heeft gestoken.
Waarom is Wauter overduidelijk juicer?

Volgens mij redeneer je in een cirkel. Wauter is juicer omdat hij het voor mij opneemt, ik ben de dealer omdat Wauter het voor mij opneemt.

Volgens mij Alley Cat, Wauter is overduidelijk juicer en doet gewoon wat hij moet doen: aandacht afleiden van de dealer + Woopy die zou het jammer vinden als Allye Cat er uit gaat omdat dan het spelletje natuurlijk afgelopen is, terwijl hij zo veel moeite in zijn verhaal heeft gestoken.

Ik ging net hetzelfde verwoorden :p

Wauter is in het verhaaltje ook degene die voorstelt om de juicers eruit te krijgen door middel van stemmingen. Wat natuurlijk een belachelijk plan is.
Zoiets kan enkel worden bedacht door iemand die zelf juicer is of door een pothead.

Hier zeg je zelf waarom wauter juicer is (je ziet overigens terecht in dat juicers wegstemmen geen goed plan is). Hij neemt het op voor jou, dus jij bent dealer :)

Waarom is Wauter overduidelijk juicer?

Volgens mij redeneer je in een cirkel. Wauter is juicer omdat hij het voor mij opneemt, ik ben de dealer omdat Wauter het voor mij opneemt.

Jijbent de dealer omdat woopy wel heel erg zijn bestdoet jou in het spel te houden.

Hier zeg je zelf waarom wauter juicer is (je ziet overigens terecht in dat juicers wegstemmen geen goed plan is). Hij neemt het op voor jou, dus jij bent dealer :)
Dat was natuurlijk maar een mopje. Namen in verhalen zeggen meestal niet zo veel. Dit spel werkt nou eenmaal met stemmen, dus iemand moet dat voorstellen.

Stemmen op wie de weerwolf is is even stompzinnig.

Jijbent de dealer omdat woopy wel heel erg zijn bestdoet jou in het spel te houden.
Dus Woopy zet twee hints naar mij in zijn openingsverhaal en doet vervolgens erg zijn best doen mij er in te houden.
Zou het niet logischer zijn als hij geen hints naar mij in het verhaal had gezet of het bij de verplichte opmerking over het steegje zou hebben gehouden?

Stemmen op weerwolf/dealer stompzinnig ??? :rolleyes:
Ja, in het verhaal (en dus het echte leven) bedoelde ik. Net zoals dat ik bedoelde dat het voorstel van Wauter om op juicers te stemmen in het verhaal ook belachelijk was.

Als ik ooit met een groep mensen in een afgesloten gebied kom waarvan er eentje een weerwolf is lijkt het me niet de verstandigste optie om zomaar op mensen te gaan stemmen. Als ik ooit in een gym kom waarvan er een lid een dealer is en die eruit moet zou ik er ook niet voor kiezen om daar door middel van stemmen achter te komen.
Zodoende ...

Ja, in het verhaal (en dus het echte leven) bedoelde ik. Net zoals dat ik bedoelde dat het voorstel van Wauter om op juicers te stemmen in het verhaal ook belachelijk was.

Als ik ooit met een groep mensen in een afgesloten gebied kom waarvan er eentje een weerwolf is lijkt het me niet de verstandigste optie om zomaar op mensen te gaan stemmen. Als ik ooit in een gym kom waarvan er een lid een dealer is en die eruit moet zou ik er ook niet voor kiezen om daar door middel van stemmen achter te komen.
Zodoende ...

Weerwolf in het echte leven :roflol: Wat heb jij zitten smoren? :roflol: Doen alsof je de pothead bent :) Goed, maar mij heb je niet :)

Nu ga ik 550kg squaten (all natty, natuurlijk), en daarna le sexy times with gf. Tot morgen brahs! Keep lifting and stay clean!

Mensen genieten van t mooie weer, niemand traint bij brosci en co

• Topic Starter Topic Starter
Ze komen wel als het wat afgekoeld is straks :) (dat ben ik zelf toch van plan. Ik probeer om voor 22u terug thuis te zijn voor het verhaal :D )

Weerwolf in het echte leven :roflol: Wat heb jij zitten smoren? :roflol: Doen alsof je de pothead bent :) Goed, maar mij heb je niet :)

Nu ga ik 550kg squaten (all natty, natuurlijk), en daarna le sexy times with gf. Tot morgen brahs! Keep lifting and stay clean!
We moeten toch een beetje doen alsof dit spel echt is nietwaar?

Er twijfelt toch ook niemand hardop aan het feit dat jij 550kg gaat squatten en aan het feit dat je coïtus gaat hebben met je vriendin. Natuurlijk weten we stiekem allemaal wel dat dat onzin is, maar voor het spel doen we alsof. Snappez vous?

Ik zie 1 hint, naar een goodguy in het verhaal. Die ga ik dus niet verklappen.

Godsamme ik moet echt een shitload aan pagina's bijlezen :o
Voor de duidelijkheid, wanneer stemmen? ( tot hoe laat? )

Heb je last van de warmte Z ? :eyebrow:

Terug
Naar boven