XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Denk dat Z1000 een pothead is, hij snapt er duidelijk niks van.

Wauter is in het verhaaltje ook degene die voorstelt om de juicers eruit te krijgen door middel van stemmingen. Wat natuurlijk een belachelijk plan is.
Zoiets kan enkel worden bedacht door iemand die zelf juicer is of door een pothead.

Oke prima. Wauter

Let the game begin

Wauter is in het verhaaltje ook degene die voorstelt om de juicers eruit te krijgen door middel van stemmingen. Wat natuurlijk een belachelijk plan is.
Zoiets kan enkel worden bedacht door iemand die zelf juicer is of door een pothead.

Ik heb vooral invloed op de manier waarop het verhaal geschreven word:)

Meegaan met Z1000 goed idee?

Lets find out !

Wauter.

Nog geen hints ontdekt? Zie wel al wat stemmen op wauter? Wrm?

Denk dat er wat hints inzitten maar op dit moment ben je er nog niet echt veel mee. Woopy had ook gezegd dat het nog wat vaag was. Snap niet echt waarom er opeens om mij stemmen komen ondanks mijn gezever.

Laatst bewerkt:
Nog geen hints ontdekt? Zie wel al wat stemmen op wauter? Wrm?
Ben bang dat hij zijn rol heeft verklapt en er dus toch uit gaat. Kunnen we hem net zo goed weg stemmen, dan hebben we morgen wellicht meer hints.

Bovendien worden de verhalen dan spannender.

Volgens mij Alley Cat, Wauter is overduidelijk juicer en doet gewoon wat hij moet doen: aandacht afleiden van de dealer + Woopy die zou het jammer vinden als Allye Cat er uit gaat omdat dan het spelletje natuurlijk afgelopen is, terwijl hij zo veel moeite in zijn verhaal heeft gestoken.

ik ga lekker bij kralingse plas liggen, dus mijn stem kom pas laat in de avond

bikers

Jij verkondigde gisteren de game in een maal te gaan stoppen...... Of heb ik dit gedroomd vannacht???

Nee heb je juist, maar vond Suus der reactie wel geloofwaardig overkomen & met het getroll van gister, denk ik niet echt dat je veel wijzer wordt uit de reacties.

Terug
Naar boven