MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

Wil ook wel op Snepke gaan eigenlijk, die voegt altijd maar weinig toe aan een game.
Heb toch geen idee op wie te stemmen, ben makkelijk over te halen.

Prima, sowieso een hekel aan kakkerlakken. Snepke1990

Bikers

Inactieven zijn vaak goede spelers dus dat ga ik sowieso niet doen. Omdat ik moet stemmen en de meerderheid op Bikers gaat volg ik de democratische stem van onze gym.

Naar aanleiding van jimbooo zijn gevonden hint

bikers

wanneer er iemand komt met een beter alternatief plus oplossing dan ben ik geneigd daar op te stemmen.
Jimbooo zijn hint slaat nergens op, dat vindt hij zelf eigenlijk ook. Als je serieus op basis daarvan gaat stemmen heb ik denk ik een beter alternatief voor je:

Lloydatoni

5xuz2e.jpg

Ik weet het niet

Ik stem IMBAatWork

Muh, meestal zou ik blind met je meegaan...
Nu niet uiteraard ???

Lekker makkelijk, aangezien niemand meer mee gaat?

• Topic Starter Topic Starter
iedereen stemt ook iemand anders :roflol:

COMPLETE CHAOS!!

Ja, leuk om bij te houden hoor. Er zijn al 10 verschillende mensen die vanaf vanochtend stemmen gekregen hebben en de helft van de mensen heeft al minstens 1 keer zijn stem gewijzigd :roflol:
Ik kan ook nog helemaal niet beginnen met het verhaal voor te bereiden want ik kan nu nog totaal niet weten wie er uit zal moeten :D

vind remi wel verdacht, nutteloze stem om zichzelf buiten schot te houden mocht bikers toch goed zijn, probeert iets te hard om als goed gezien te worden, zeker in combinatie met zijn irl spuitende bezigheden

Ik stem op Bikers ondanks dat de hint vrij vaag is moet ik toch ergens op gaan omdat er verders geen duidelijkere hints zijn.

unknownDBB

Ik stem op Guts vanwege een hint die ik in het verhaal heb gezien.

Terug
Naar boven