Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stem op Guts vanwege een hint die ik in het verhaal heb gezien.
vind remi wel verdacht, nutteloze stem om zichzelf buiten schot te houden mocht bikers toch goed zijn, probeert iets te hard om als goed gezien te worden, zeker in combinatie met zijn irl spuitende bezigheden
Ik stem op Guts vanwege een hint die ik in het verhaal heb gezien.
Als het een hint over een slecht persoon is kan je hem op z'n minst delen zodat anderen met je mee kunnen gaan... nu volg je gewoon remi z'n pad...
Openings verhaal
Brosci en co is de bekendste en populairste gym in de buurt. Dit vooral vanwege het feit dat deze gym een perfect imago heeft als natural gym. Binnenkort zouden ze zelfs een award en extra subsidies kunnen krijgen hiervoor! Om het officieel te maken, komt er natuurlijk eerst een grootschalige dopingcontrole.
De eigenaar van Brosci en co is helemaal in zijn nopjes met dit nieuws, maar maakt zich toch wat zorgen. Er gaan geruchten de ronde dat enkele leden van zijn gym aan de spuit zitten. Als dit uitkomt tijdens de controle, kan hij zijn award wel vergeten!
Hij roept alle leden van de gym samen en spreekt hen toe.
"Ik heb vernomen dat enkelen onder jullie verboden middelen gebruiken. Dit kan ik niet tolereren in mijn gym! De komende dagen zullen we onze gym dan ook dopingvrij maken!"
Er volgt wat geroezemoes, waarna Markrot vraagt: "Hoe wil je dat dan precies aanpakken?".
Daar had de eigenaar nog niet over nagedacht... Hoe moet hij nu te weten gaan komen wie aan de juice zit zonder zelf controles te gaan uitvoeren, waar hij het materiaal niet voor heeft?
"We kunnen misschien stemmingen houden?", stelt Wauter voorzichtig voor.
Iedereen gaat ermee akkoord dat dit een geweldig en feilloos plan is. En zo wordt beslist dat er vanaf vandaag elke dag een stemming zal komen. Er wordt van iedereen verwacht dat zij een oogje in het zeil houden, en op het eind van de dag mag iedereen stemmen wie ze uit de gym gaan zetten. Degene met de meeste stemmen, gaat er onverbiddelijk uit.
De eigenaar waarschuwt nog even iedereen dat wie betrapt wordt en ook maar enigzins tegenwerkt, met hem te maken krijgt. De eigenaar is allesbehalve een ecto. Niemand zou graag een slag van zijn enorme klauwen krijgen. Dit dreigement zal dus zeker door iedereen in acht genomen moeten worden.
En zo begint dan de eerste trainingsdag waarin iedereen elkaar in de gaten houdt. Niemand vertrouwt elkaar nog. Zelfs vaste trainingsmaatjes kijken elkaar nu heel anders aan. Wie zijn die vuile juicers die het imago van de gym naar beneden halen? En wie bezorgt deze kerels hun spullen? Als ze de dealer kunnen vinden, is het probleem meteen helemaal van de baan.
Er hangt een gespannen sfeer, al zijn er natuurlijk ook altijd mensen die zich geen zorgen maken. De potheads weten nog amper wat er net allemaal gezegd is, en op de abductor machine zit een ouwe kerel wat aan zijn zak te krabben en zich af te vragen of dit hele circus wel nodig is.
Na de toespraak verzamelen de juicers in het steegje achter de gym. Een verdwaalde kat vlucht nog snel weg.
Er heerst paniek onder hen. Niemand wil er uit gezet worden, en niemand wil mot de met eigenaar. Een van hen neemt de leiding: "We kunnen dit niet zomaar laten gebeuren! No way dat ze ons uit de gym zetten."
Er worden wilde plannen gemaakt, en uiteindelijk besluiten ze om de stemmingen wat te gaan bednvloeden. Ze zullen zich mengen onder de andere leden en hen valse aanwijzingen geven. Als er maar genoeg onschuldige leden uit de gym vliegen, zullen ze wel beseffen dat hun plan hopeloos is en krijgen we vrij spel! Misschien krijgen we zelfs de eigenaar er uit. Die scheten van hem zijn niet te harden!
En zo gaan ze allen op pad.
Het steegje is geen hint
Succes iedereen!!!
Tussenstandje 1 uur voor de sluiting van de stemming:
Bikers: 5
Rob G: 2
Lloydatoni: 1
z1000: 1
snepke1990: 1
IMBAatwork: 1
Guts: 1
UnknownDBB: 1
Alley cat: 1
![]()
rob g als je hint kenbaar maakt dan wijzig ik mijn stem rob
bikers Dit komt best interessant trouwens
Vergeef me als ik niet zo actief meepraat, het is me eerste game dus ben wat afwachtend en hou me op de achtergrond, niet tegenstaande lees ik elke letter 

Ik stem op Rob P, omdat hij een teringdebiel is.
Verder heb ik geen enkele zinnige onderbouwing gezien voor de stemmen deze ronden.

Verder heb ik geen enkele zinnige onderbouwing gezien voor de stemmen deze ronden.