Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik vind het verraden van gewone natty's niet echt verraden. Dat doe je nou eenmaal als je cults aanwijst. Is weinig aan te doen.
Zeker in dit spel was de makkelijkste manier om te werken dmv uitsluiting. Mensen opnoemen die geen cult zijn en daardoor wat overhouden.
Uiteindelijk werkte dat prima.
Vraag me inderdaad af waarom Guts voor Penose ging. Kans dat hij de leugenaar was, was echt groot. En als hij het niet was hadden wij hem waarschijnlijk weggestemd. Zelfde voor Jimbooo trouwens, was weliswaar goed maar daar was ik zeker niet van overtuigd. Wilde alleen maar op Rob P stemmen. Door zulke mensen eruit te halen werden wij aardig op weg geholpen.
Verloop was gewoon enorm in ons voordeel, behalve het uitschrijven van de inactievelingen dan. Denk dat Lloyd nog nooit zo belangrijk is geweest.
---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 09:14 ----------
We hebben deze game echt veel geluk gehad. Maar mag ook wel eens.
Zeker in dit spel was de makkelijkste manier om te werken dmv uitsluiting. Mensen opnoemen die geen cult zijn en daardoor wat overhouden.
Uiteindelijk werkte dat prima.
Vraag me inderdaad af waarom Guts voor Penose ging. Kans dat hij de leugenaar was, was echt groot. En als hij het niet was hadden wij hem waarschijnlijk weggestemd. Zelfde voor Jimbooo trouwens, was weliswaar goed maar daar was ik zeker niet van overtuigd. Wilde alleen maar op Rob P stemmen. Door zulke mensen eruit te halen werden wij aardig op weg geholpen.
Verloop was gewoon enorm in ons voordeel, behalve het uitschrijven van de inactievelingen dan. Denk dat Lloyd nog nooit zo belangrijk is geweest.
---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 09:14 ----------
Vind het nog steeds toevallig dat alle argumenten voor waarom ik op Guts/Suus wilde stemmen (tot de beitel hint) ook voor jou opgingen, maar jij goed was en zij allebei slecht.Maandagochtend dan snel het topic even doorgenomen. 8 pagina's ofzo, dus ging snel. Meteen een lijstje van de deelnemers gemaakt en bijgezet of ze volgens mij goed of slecht waren. Blijkt nu dan nog dat mijn lijstje gewoon klopte ook. En ik was duidelijk niet de enige die dezelfde mensen verdacht. Was dit spel nu zo simpel of krijgen wij teveel ervaring waardoor het too easy wordt?![]()
We hebben deze game echt veel geluk gehad. Maar mag ook wel eens.

Cults waren vrij duidelijk deze keer. Bij woopy twijfelde ik ff omdat zijn stem op Iloydatoni heel weird was maar werd daarna wel duidelijk door zijn stemgedrag. Weer mooi gespeeld alley cat. De eerste stemronde heeft ons achteraf gezien redelijk wat waardevolle info opgeleverd.
Mocht er interesse zijn maar het idee wordt deze maand niet meer gebruikt, wil ik het zelf wel hosten.