Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dag 1
De dorpsbewoners maken veel gebruik van google. Zo vinden ze actuele onderwerpen en nieuws en zoeken ze andere dingen. 1 van de Alfa’s, kijkt bijvoorbeeld stripjes via google.
Een dorpsbewoner, zoekt op Kerk aan de Maas op google. Om zo stukjes en berichtjes terug te lezen over het grote feest. Al snel komt hij het topic tegen op gay.nl. Helemaal in shock dat is, roept hij potverdomme VUILE VIEZE t**fus HOMO’S. Hij schrikt van zich zelf, want hij zegt voor het eerst potverdomme in zijn leven.
De alfa gaat naar de gym met een andere beest uit het dorp. Hij bespreekt met zijn gym buddy, wat hij heeft gezien op gay.nl. Samen besluiten ze naar het dorpshuis te gaan. Ze roepen alle dorpsbewoner bij één en bespreken het topic op gay.nl
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beste dorpsbewoner. Gister op onze jaarlijks feest, was er een homo meeting. 1 homo, beweert dat hij vanaf vandaag elke nacht iemand gaat verkrachten. We zijn allemaal in levens gevaar. Laten we nu bidden tot god en hopen dat alles goed komt.
De dorpslet, komt binnen gevallen in het dorpshuis. Ze is net klaar van haar voetbal training. Ze roept, we moeten die gast pakken, voordat hij ons pakt. Elke dag, moeten we iemand dood maken in de naam van jezus. Alle alfa’s roepen YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Pedero, ziet de bui al hangen. Hij voelt zich echt zitten. En wilt de zaal uitrennen. Zijn serotonine levels zijn al laag, van het feestje van gister. Maar hij vermant zich zelf en blijft netjes zitten.
De dorpsbewoners besluiten te stemmen. Dit wordt gedaan door 1 voor 1 een naam van iemand te roepen. Arie Boomsma schreeuwt, mag ik eerst ik moet zo naar Hilversum om te presenteren. 1 voor 1 roept iemand een naam. Voordat de stemming sluit, komt er ineens iemand binnen vallen. Het is niet duidelijk wie het is maar hij roept een naam. De stemmen worden geteld. Een gelijke stand. De twee alfa’s denken na, wat gaan we doen. Ze besluiten om twee dorpsbewoners te kille.
Ook Bruyce zit in het dorpshuis. Met veel leedvermaak kijkt hij alles aan. 2 dorpsgenoten gaan er zo aan. De alfa’s besluiten de twee te kruisigen, net zoals jezus. En dan in de fik te steken. Bruyce, krijgt hier wel een boner van, 2 naakte mannen aan een kruis, dat maakt Bruyce wel geil.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lloydatoni is dood hij was alfa
Orgineel is dood hij was Fag
De dorpsbewoners besluiten te stemmen. Dit wordt gedaan door 1 voor 1 een naam van iemand te roepen. Arie Boomsma schreeuwt, mag ik eerst ik moet zo naar Hilversum om te presenteren.
illoy had 2 stemmen en orgineel 3 stemmen, dus de leugenaar heeft afgelopen stemming op iemand anders dan die twee gestemd aangezien ze er allebei uitgingen dus degenen die op orgineel stemden konden niet veranderd hebben en een leugenaar moet een leugen stem uitbrengen voordat hij hem kan veranderen via PM lijkt mij.
Nacht 1
De nacht breekt aan. De meeste dorpsbewoners zijn erg gespannen, is Bruyce gedood? Of leeft hij nog en gaat iemand vannacht verkrachten. Ook de jager is gespannen. Gespannen dat hij is, besluit hij toch om iemand te gaan beschermen. Hij neemt een cremetje mee tegen littekens. Homo’s gebruiken graag creme. Dus als er een homo aankomt, gooit hij snel de creme op de grond. Net als je wordt aangevallen door je hond en je haalt snel een worst uit je broekzak. De hond is meteen afgeleid en zal je niet meer aanvallen. Ook de beschermende is blij met het creme. Hij heeft nog littekens van vroeger.
Bruyce besluit op pad te gaan. Hij neemt een dikke slok GHB, pakt een tab kamagra en gaat de deur uit. Wie zal hij als eerst pakken denkt hij? Hij besluit om het grote beest van het dorp te pakken. Hij is de grootste en de sterkste van het dorp. Bruyce word hier wel geil van.
Geil Bruyce breekt zachtjes in bij het desbetreffende huis. Zachtjes sluipt hij naar de slaapkamer. Al zwabberend en vaag van de GHB sluipt hij naar binnen. Met een mega paal van de kamagra, gaat hij boven de kont hangen van het beest. RAGGGGGGGGGG in 1x in zijn kont. Pakt zijn keel beet en begint direct te wurgen. Biobeast schrikt wakker en denkt wtffffffffffff. Bruyce nkend voor zijn vaderland, ligt te raggen als een leeuw. BIobeast is kansloos. Na een minuutje is Biobeast doodgestikt. Bruyce blijkt lekker door ragge. Hnnggg lekker necrofiele coïtus.
Bruyce is naar 10min klaar en maakt snel een paar foto’s. Eenmaal thuis gekomen, gaat Bruyce direct naar het topic op gay.nl. Hij post zijn net gemaakte foto’s van Biobeast en schrijft daarbij, **** jullie homo’s haters, morgen zijn jullie de volgende.
Volgens mij kan een leugenaar ook niet stemmen en dan wel PM sturen..
Wel goed punt, zijn er in dit spel ook mensen die hun stem dubbel telt dit kan ook nog ?
Lijkt mij niet dat een leugenaar een stem kan uitbrengen alleen via de PM. Hij moet namelijk 'liegen' en dat gaat niet als je niet stemt in het topic maar alleen via PM ...
Lijkt mij niet dat een leugenaar een stem kan uitbrengen alleen via de PM. Hij moet namelijk 'liegen' en dat gaat niet als je niet stemt in het topic maar alleen via PM ...